1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

segmenti motor 1.6 diesel b3

Discuție în 'Modele clasice' creată de gms80sixtreme, 12 Mai 2010.

  1. gms80sixtreme 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2010
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi 80 b3,1.6,1986
    Cine imi poate recomanda si mie un loc bun de unde pot sa iau piesele pentru segmentat motorul de Audi 80 b3 1.6 diesel,de preferinta prin zona Targoviste sau Ploiesti.Sunt obligat sa fac treaba asta,pentru ca patesc ca in bancul ala..."iar am ramas in pana prostului,motorina mai aveam,uleiul s-a terminat"
    Consuma 4 litri de ulei la 4 plinuri de motorina(consumul de motorina e de maxim 5%,deci va faceti o idee...).Si daca nu e prea mult,cam de ce piese e nevoie...
     
  2. mircea_suba

    mircea_suba 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi CAGA
    pot sa-ti fac eu o oferta dar mai intai trebuie sa-mi zici exact ce vrei segmenti la ce cota eventual garnitura de chiluasa etc.
     
  3. cosminb 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    Audi 80 , 1.6TD , 1991
    ai incercat sa iti faci un tratament cu metabond...mai mult ca sigur scapi de porblema asta...e mult mai ieftin si o sa simti si o intinerire a motorului...eu asta as face inainte de a sari la segmentare....
     
  4. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    metabondul si duralube-ul nu iti vor incarca inapoi segmentii deci exclus de dat banii pe apa sambetei.masoara prima data compresia pana sa tragi concluziile,poate chiulasa,respectiv simeringurile supapelor,sunt uzate si iti papa uleiash.oricum,va trebui desfacut motorul si daca stii la ce cota e(sau daca nu stii iei un ceas comparator,masori frumos,si iti cumperi setul necesar),duci chiulasa la verificat,planeitate,scaunele supapelor,simeringuri,doape tehnice etc,pui garnituri noi,exclus silicon rosu(vezi ca e unul special gri,numele deocamdata imi scapa dar ti-l scriu eu in curand)si cuzineti fresh=motor ce ar tb in mod normal daca totul este cu simt de raspundere,sa porneasca si sa mearga ca nou.
    p.s:sa folosesti garnituri ok si o cheie dinamometrica la biele,capace,palier maneton.
    bafta cu treaba:racer:
     
  5. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    cred ca de la drumurile alea de acolo iti papa ulei asa mult, nu? moreni - tgv este demential de bun, iti cere talpa, nu altceva :)):)).

    scz, dar fac si eu haz de necaz...eu cand am avut o dacie, mai demult, dupa un drum facut prin Db, a inceput motorul sa imi mearga in 3, dupa o groapa serioasa luata cu viteza...cand il desfac...erau segmentii cazuti in baie=)).

    semeringurile de la supape. cam asta e boala lor...iti porneste bine cane e rece? iarna? daca da....compresie ai cat de cat si compresia pe care o ai acolo nu prea e proportionala cu cat ulei iti papa tie...deci mai mult ca sigur semeringurile. :)
     
  6. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    si metabondul....e frectie la picior de lemn. sa tii minte:))
     
  7. Bogdan205 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8T AEB / Audi A2 1.4 TDI AMF
    metabondul

    Subscriu cu metabondul , arunci banii pe fereastra.
    Incearca o reparatie profesionala, la cata motorina consuma eu zic ca e de tinut masina.

    Mult noroc.
     
  8. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    consumul este unul normal si real;chiar si eu am un motor de 1.6 pt un switch cu actualul de 1.8 benzina.pai daca luam in calcul ca un tratament cu metabond sau duralube este in jur de 170ron(nu stiu exact pretul dar cam pe aici se invarte) mai bine mai pune omul nostru inca ceva peste si realizeaza un rk de toata frumusetea.si apoi are baza in motor ca daca are grija cu mentenanta il duce minim 4/5 ani fara griji.acum,niste segmenti si cuzineti nu costa asa de mult ca si reconditionatul chiulasei(ma refer supape noi,planeitate,scaune frezate,un culbutor ceva,simeringuri s.a.m.d).daca erai din bv sunt niste baieti profi in oras ce se ocupa doar cu asa ceva(la autorad in ghimbav,au tot ce iti doreste inima,sudura mig mag wig etc,rectificari,honuiri etc)ii recomand pt toti cei din bv ce au de reparat un motor sau orice altceva.numai bine:racer:
     
  9. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    O simplă segmentare nu ameliorează semnificativ compresia unui motor. Cunosc bine acest motor şi nu-ţi sugerez să te limitezi doar la segmentare pentru că rezultatele vor fi departe de aşteptările tale. Honuirea blocului şi înlocuirea pistoanelor la următoarea cotă de reparaţie, face dintr-un motor uzat, unul aproape nou (dacă schimbi şi pompa de injecţie) cu care poţi merge câteva sute de mii de km. Dar costurile acestor operaţiuni depăşesc de regulă costurile de procurare al altui motor, din acest motiv multe motoare au fost înlocuite. Dacă găseşti unul cu resursele neepuizate (cam greu) e mai bine (ieftin) să procedezi în acest fel.
    Alături de segmentare, dacă totuşi vei opta pentru această soluţie, schimbă şi simeringurile supapelor, aşa cum ti-au spus şi ceilalţi.
     
  10. gms80sixtreme 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2010
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi 80 b3,1.6,1986
    Nici nu ma gandeam la aditivi gen dura-lube sau metabond,pentru ca oricum imi trebuie ceva de durata.Masina mea face minim 70 de km zilnic,deci nu o tin de frumusete,chiar tebuie sa munceasca,de la un timp aproape a devenit a doua mea casa,si avand in vedere ca in 6 luni de cand o am a facut vreo 30000 km va cam dati seama la ce trebuie sa faca fata...Problema mare e ca fostii proprietari nu s-au ocupat deloc de ea,noroc ca e o masina buna(Teava de esapament era rupta in doua si bagata presat cu o carpa drept garnitura...mi-am facut cruce-frate cum poti sa-ti bati joc de masina cu care mergi asa...).Ei mi-au zis ca au umblat,au facut si au dres dar mai bine fac eu sa dorm linistit.Pana acum nu mi-a facut decat necazuri minore-un furtun la un injector,garnitura de la pompa de injectie,un furtunas crapat la sistemul de frane.
    Despre pornit,porneste la prima cheie,chiar si asta iarna la -20 de grade nu am avut probleme.Singura problema mare e ca cine merge in spatele meu se axfixiaza(m-a oprit si politia sa-mi zica ca i-am intoxicat :))...fumul nu se vede,dar mirosul exista,il simpt si eu cand dau cu spatele...
     
  11. gms80sixtreme 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2010
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi 80 b3,1.6,1986
    Cred ca le fac o vizita cat de curand,dar poti sa ma ajuti cu un numar de telefon al lor,adresa,ceva?
     
  12. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    nr de telefon nu am dar adresa este soseaua cristianului mai sus de biserica,ghimbav judetul brasov(drumul da in soseaua bran rucar etc),are front la drumul principal si un banner destul de mare deci nu ai cum sa ii ratezi.toti de prin zona ii stiu,eu unu am reconditionat motorul(cel cu 2 roti:))la ei,alezat,honuit, piston,segmenti si bolt noi la cota necesara,aduse de ei,repara cam orice,marire cilindree,plus ca odata mi-au sudat un etrier din fonta si a tinut pana cand masina a trecut la remat.deci profi baietii si sincer la pret sunt ok,pt cele de mai sus cu motorul mi-au luat 130ron acum o luna deci....:applaus: oricum daca nu iti aduc ei piesele iti dau o adresa si tot ce tb ca sa le procuri singur fara batai de cap.numai bine
     

Distribuie pagina asta