Buna sunt nou nout in ceea ce priveste masinile audi dar mai ales in 100 cc, 5 cilindri 1921 cmc, motor benzina. Sper ca stie sau poate sa ma ajute cineva cu urmatoarea problema. Masina la rece porneste uluitor de usor, dar nu sta in relanti, dupa ce ii dau vreo 6-7 porniri sta la relanti dar undeva la 700-750 de ture, ce sa ii fac sa stea la relanti de la prima cheie asa cum sta si la cald
Cred ca mai degraba socul electric. Am avut aceiasi problema la un 80 care era pe carburator cu soc automat. Tot asa mi s-a dus socul, pornea usor dar nu statea la relanti pentru ca ii dadea foarte multa benzina si nu mai facea amestecul.
Filtru benzina e nou rezervorul a fost curatat de curand (adica max 2 luni). La cald porneste si ramane in relanti intre 950-1000. Are o usoara oscilatie si asta am observat ca, de la o fisa nu sta fix pe bujie, dar astea vreau sa le schimb toate 5 si bujiile. Mersi de raspunsuri.
Salut, Am un audi 80 din 88, 1.8 S cod moto JN de 90 CP. Cand il pornesc imi sta turat la 800 dar dupa 3-4 minute se tureaza pana la 1400 si sta asa si pe parcursul mersului. De exemplu daca merg si 20 km, cand o scot pe liber tot asa turat sta. Ma poate ajuta cineva cu sfaturi ?
1. - "warm up regulator" care este pe blocul motor (ai injectie K-Jetronic) desi e putin probabil... 2. - avand si relantiu oscilant si prea mare cand motorul este cald atunci 100% ia aer fals pe undeva iar amestecul nu mai este potrivit e prea mult aer la rece, mai ales ca la rece motorul are nevoie de mai multa benzina petnru a funtiona, toate depunerile de pe valve si pistoane actioneaza ca un burete si apsorb benzina .... verifica foarte atent pe unde poate lua aer. (injectoare, suport injectoare, furtune vacum...totul foarte atent). relantiul la canld nu trebuie sa oscileze si trebuie sa stea la 750+-20 rpm. la rece putin peste 1000 sau putin sub 1000 depinde de motor. - Cand pornesti la rece apasa pedala putin sa auzi daca injectorul de pornire la rece tacane (baga benzina), daca tacane dupaia ar trebui sa stea la relanti singur motorul pt cateva secunde. . . Spor si bafta
Merci frumos de sfat, am sa verific maine. Parca am vazut ceva crapat acolo, burduful ala ce vine de la filtrul de aer. Eventual am sa fac si ceva poze, sa le postez. Sigur sunt multe nelalocul lor. Merci inca odata.