1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Relanti la rece motor benzina - audi 80 - 90 - 100 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de only4fun, 18 Dec 2010.

  1. only4fun

    only4fun 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    100 cc, 1921, 1988
    Buna sunt nou nout in ceea ce priveste masinile audi dar mai ales in 100 cc, 5 cilindri 1921 cmc, motor benzina. Sper ca stie sau poate sa ma ajute cineva cu urmatoarea problema. Masina la rece porneste uluitor de usor, dar nu sta in relanti, dupa ce ii dau vreo 6-7 porniri sta la relanti dar undeva la 700-750 de ture, ce sa ii fac sa stea la relanti de la prima cheie asa cum sta si la cald:haudrauf:
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2012
  2. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Dar cand motorul e cald, care e turatia de relanti?
     
  3. only4fun

    only4fun 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    100 cc, 1921, 1988
    oscileaza 950-1000
     
  4. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Verifica senzorul de temperatura.
     
  5. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Nu as baga mana in foc sa aiba senzor de temperatura
     
  6. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Vezi injectorul de pornire la rece. Şi şocul electric.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2012
  7. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Cred ca mai degraba socul electric. Am avut aceiasi problema la un 80 care era pe carburator cu soc automat. Tot asa mi s-a dus socul, pornea usor dar nu statea la relanti pentru ca ii dadea foarte multa benzina si nu mai facea amestecul.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2012
  8. only4fun

    only4fun 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    100 cc, 1921, 1988
    Filtru benzina e nou rezervorul a fost curatat de curand (adica max 2 luni). La cald porneste si ramane in relanti intre 950-1000. Are o usoara oscilatie si asta am observat ca, de la o fisa nu sta fix pe bujie, dar astea vreau sa le schimb toate 5 si bujiile. Mersi de raspunsuri.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2012
  9. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Mai mult ca sigur e de la socul automat
     
  10. b_haralambie

    b_haralambie 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80, 1,8 S 1988
    Salut,
    Am un audi 80 din 88, 1.8 S cod moto JN de 90 CP. Cand il pornesc imi sta turat la 800 dar dupa 3-4 minute se tureaza pana la 1400 si sta asa si pe parcursul mersului. De exemplu daca merg si 20 km, cand o scot pe liber tot asa turat sta.
    Ma poate ajuta cineva cu sfaturi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2012
  11. badboy4life 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    Portsmouth
    Masina:
    Audi 100 turbo sport exclusiv
    1. - "warm up regulator" care este pe blocul motor (ai injectie K-Jetronic) desi e putin probabil...
    2. - avand si relantiu oscilant si prea mare cand motorul este cald atunci 100% ia aer fals pe undeva iar amestecul nu mai este potrivit e prea mult aer la rece, mai ales ca la rece motorul are nevoie de mai multa benzina petnru a funtiona, toate depunerile de pe valve si pistoane actioneaza ca un burete si apsorb benzina .... verifica foarte atent pe unde poate lua aer. (injectoare, suport injectoare, furtune vacum...totul foarte atent). relantiul la canld nu trebuie sa oscileze si trebuie sa stea la 750+-20 rpm. la rece putin peste 1000 sau putin sub 1000 depinde de motor.

    - Cand pornesti la rece apasa pedala putin sa auzi daca injectorul de pornire la rece tacane (baga benzina), daca tacane dupaia ar trebui sa stea la relanti singur motorul pt cateva secunde. . .

    Spor si bafta
     
  12. b_haralambie

    b_haralambie 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80, 1,8 S 1988
    Merci frumos de sfat, am sa verific maine. Parca am vazut ceva crapat acolo, burduful ala ce vine de la filtrul de aer. Eventual am sa fac si ceva poze, sa le postez. Sigur sunt multe nelalocul lor. Merci inca odata.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2012

Distribuie pagina asta