1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Canistra de carbon activ Audi 80 2.0e ABK

Discuție în 'Modele clasice' creată de FoXx3NSF, 19 Dec 2010.

  1. FoXx3NSF

    FoXx3NSF 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 100 CD Avant
    Salut! Sunt nou pe forum,deci scuzati daca nu am postat unde trebuie.
    Am un Audi 80(b4) ,an fab. 1994 , 2.0e abk si am vazut deasupra rotii din dreapta fata o chestie de plastic cu 2 furtune care vin pe langa motor.
    Rog pe cineva care stie , sa imi explice si mie ce este chestia aia si la ce foloseste .


    Audi 80 2.0e ABK.jpg




    Mersi anticipat!
     
  2. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    turul si returul. conductele de alimentare cu benzina mai mult ca sigur, eu am B3 si e altfel, sigur o sa iti raspunda mai exact un propietar de B4.
     
  3. s.razvan

    s.razvan 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T BFB 2003
    turul si returul sunt in dreapta jos in poza, cele 2 incercuite posibil sa fie de la canistra cu carbon activ, dar nu sunt sigur. poate e cineva care stie si ne lamureste si pe noi :D
     
  4. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    canistra de carbon activ.
     
  5. FoXx3NSF

    FoXx3NSF 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi 100 CD Avant
    Mersi :D
     
  6. robert_pantelimon

    robert_pantelimon 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 1.8T quattro by TCM TURBO
    si daca nu va suparati la ce foloseste acesta canistra mersi
     
  7. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Iti ia vaporii de benzina din rezervor.Astfel nu mai ai nici presiune in rezervor vara si nici miros de benzina in masina sau pe langa ea.(stii ca in masinile mai vechi exista un permanent miros de benzina,in mare parte din cauza lipsei acestui sistem).In plus e mult mai sigur asa decat sa ai busonul gaurit,cum era la dacia de exemplu.La alte modele,de ex VW Bus T2,benzin,aveau 2 conducte iesite din gusa rezervorului care erau ridicate pana la aerisirea laterala iar intre ele era legat un condensor,vaporii se raceau,redeveneau lichid si curgea inapoi in rezervor.Sper ca ai inteles ceva.
     
  8. robert_pantelimon

    robert_pantelimon 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 1.8T quattro by TCM TURBO
    multumesc mult a fost de mare ajutor
     
  9. romeo29 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2011
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi80-B4-ABK-1993-BENZINA
    Gresit,
    Acolo e un filtru de carbon activ. Alimentarea in poza e in dreapta cele doua furtune argintii.Nici eu nu stiu la ce foloseste acel filtru, dar nu e alimentare benzina. SIGUR.
     
  10. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    greseala mea. la B3 cam pe acolo vin conductele iar filtru de carbon este langa vasul de expansiune si nu stiam daca la B4 e altfel.
     

Distribuie pagina asta