1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inocuire pompa diesel la Audi 80 B3 1.6 diesel cu pompa de 1.9 TD

Discuție în 'Modele clasice' creată de daniel172, 24 Ian 2011.

  1. daniel172 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    RO SV
    Masina:
    Audi 80 B3 1991
    Salutare sunt nou pe acest forum , Tocmai mi-am achizitionat un audi 80 B3 1.6 diesel (cod motor: JK ) , si undeva pe la shock imi picura motorina (nu foarte mult dar picura..) am de la un prieten o pompa de injectie audi 80 b4 TDi. Intrebarea mea este : se potriveste pe audi 80 b3 1.6 diesel ? se pot face modificari si la filtrul de aer ? (turbo-suflanta )?

    Multumesc!
     
  2. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Ceea ce te interesează pe tine (prinderile) se potrivesc. Acţionarea părţii de supraalimentare a pompei, nu ai cum s-o faci pentru că n-ai turbină. Modificarea unui JK în JR sau CY nu se poate face pentru că chiulasele la motoarele turbodiesel de 1,6 au nişte canalizaţii în plus faţă de cele diesel.
     
  3. daniel172 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    RO SV
    Masina:
    Audi 80 B3 1991
    Mersi mult, cam cat m-a ajunge o pompa de injectie la dezmembrari ?
     
  4. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Poţi s-o foloseşti liniştit pe cea de turbo. O să meargă în continuare ca un 1,6 D
    Nu sunt necesare modificări la carcasa filtrului de aer.

    O pompă bună, e din ce în ce mai greu să găseşti. Sunt îndată treizeci de ani de când au apărut aceste motoare. Cred că cu 60-70 de Euro ar trebui s-o poţi cumpăra. Şi cererea a devenit mică, o bună parte din motoarele de 1,6 au fost deja "pensionate"
     
  5. daniel172 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    RO SV
    Masina:
    Audi 80 B3 1991
    Daca schimb pompa trebuie sa ma duc sa ii reglez debitul ? presiunea !? la sistemul de alimentare nu ma prea pricep in rest ma descurc ! :)
     
  6. antonzoltan

    antonzoltan Bronze Member

    Înscris:
    18 Mai 2009
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    Audi 80 B4, 1600 tip ADA, 1994
    Ar fi bine sa-i faci o verificare sa nu muncesti degeaba
     
  7. daniel172 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    RO SV
    Masina:
    Audi 80 B3 1991
    aici ai dreptate am fost incercat o pompa tot de pe un motor JK de pe jetta 1(pompa de pe jetta 1 aceasi problema are mai grav nu am mai fost circulat cu ea de mult ..) , masina a mers ff bine superb .. era veche dar mergea .. ,audi 80 b3 asta care il am parca merge mai incet ca cealalta i-am dat 140 km/h si are momente cand trege si cand nu ,,, si cred ca e din cauza pompei am schimbat filtrul de motorina .. si dupa aia am obs ca picura la shock
     
  8. daniel172 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    RO SV
    Masina:
    Audi 80 B3 1991
    eu la audi 80 b3 am filtru de "ARO" e normal asa ceva ? este al tip ? sincer eu cand am vazut am ramas un pic cascat ...
     
  9. antonzoltan

    antonzoltan Bronze Member

    Înscris:
    18 Mai 2009
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    Audi 80 B4, 1600 tip ADA, 1994
    Nu este normal filtrul de aro , probabil a fost mai ieftin si a facut o improvizatie fostul proprietar.
    Dar pompa ta merge bine,doar pica pe la soc?
     
  10. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    S-ar putea ca acel oring de la pârghia de şoc să se reetanşeze singur. Am întâlnit şi situaţii de felul acesta când după o lună n-a mai curs. Dacă ai filtru de motorină de ARO lasă-l aşa. E bun şi ăla. Un cartuş filtrant de ARO costă 6 lei. Unul de Audi e aproape 40 de lei.
     
  11. thedoctor 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2011
    Locație:
    on recaro seats
    Masina:
    type 8C5 7K9
    Va da cu fum negru in spate daca pui pompa de TD pe D simplu.
    Trebuie sa mai umbli in pompa sa o reglezi sa nu scoata fum.
     
  12. daniel172 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    RO SV
    Masina:
    Audi 80 B3 1991
    Mersi mult! Am vazut acum recent ca am o problema ... picura ceva ulei , se prelinge pe block motor si pe baie de ulei este de undeva de la distribuitie,,, nu am mai desfacut capacul la distributie ,,, pe vremea asta ,,, brr. o fii vreo-un semering ceva ? se schimba usor semeringul?
     

Distribuie pagina asta