1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Garnitura Baie Ulei Inlocuire Audi 80 B3

Discuție în 'Modele clasice' creată de daniel172, 21 Mar 2011.

  1. daniel172 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    RO SV
    Masina:
    Audi 80 B3 1991
    Am un audi 80 b3 din 1989 , as dori sa schimb garnitura de la baia de ulei ,picura ceva pe acolo ... e greu de schimbat ? sunt garnituri mai bune ? se pune silicon pe garnitura ? cateva sfaturi va rog :)


    Multumesc
     
  2. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    salut,principial este o operatiune de rutina iar pe garniturile noi eu stiu ca nu se pune silicon.banuiesc ca o sa schimbi si uleiul(sau macar sper:)) iar ca si scule nu iti trebuie decat o tubulara de 10(ingusta daca ai avea ar fi ideal deoarece sunt 2 locuri mai greu accesibile) si multa vointa.eu la b3 am avut suruburi cu cap torx t20 dar au fost puse,cele originale fiind cu cap hexagonal de 10.un sfat:sapa putin pe internet si downloadeaza un manual de utilizare si unul de reparatii,au cam 150mb deci in cateva minute ai toata documentatia necesara pentru a utiliza si repara masina in regie proprie.suma respectelor:friends:
    l.e:era sa uit,iti mai trebuie un lighean si o cheie cu care sa desfaci busonul de golire a baii de ulei.cheie de filtru nu iti trebuie pentru ca filtrele se strang la mana(cele cartus se strang la 25-30 Nm,iar acestea de pe b3,cat si glof 3 numai la mana le-am strans intotdeauna)daca nu il poti desface,apeleaza la o cheie de filtru sau cu metoda romaneasca:cu cureaua(de pantaloni sau una auto:))succes
     
    Ultima editare: 24 Mar 2011
  3. daniel172 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    RO SV
    Masina:
    Audi 80 B3 1991
    Multumesc mult! Tavi cc de sfaturi ! :)
     
  4. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Si inca ceva,din cate stiu eu la baia de ulei se pune neaparat garnitura de pluta,nu de cauciuc(se umfla).Nu se pune silicon si nici nu se strange foarte tare.
     
  5. daniel172 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2011
    Locație:
    RO SV
    Masina:
    Audi 80 B3 1991
    Si cand ma duc sa cumpar ii zic garnitura de pluta ?Sau doar ii atentionez sa nu imi dea de cauciuc , eu am mai auzit ceva de azbest si aluminiu .... nu stiu ce sa cred :) Ms mult de sfat !
     
  6. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    din experienta iti spun ca garniturile de pluta nu sunt bune.de ce?cand vei dori sa strangi baia/capacul culbutorilor etc se vor deforma si nu vor etasa.mai bine opteaza pentru garnituri din cauciuc cu insertie metalica.sunt fara moarte si in plus nu se deformeaza,nu crapa,nu se unfla etc.bineinteles,pretul este mai marere decat pentru cele de pluta dar scutesti nervi si bani pe viitor.una de plauta este in jur de 15 lei pt baia de ulei si 10 ron pt capacul culbutorilor.eu am luat asa,am montat,am strans usor si tot curgea.cu cele de cauciuc cu insertie metalica nu vei avea probleme.pret:30 ron capac culbutori si 35/40 ron baia de ulei.alegerea ta.numai bine:friends:
     
  7. briodyo 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2011
    Locație:
    braila
    Masina:
    b4,abk,1993
    scuze ca te contrazic ``tavi cc``,dar daca stii sa strangi o garnitura de pluta(ordine de strangere piulite pe prezoane),ai sa ai o foarte mare satisfactie sa vezi cat tine acea garnitura!
     

Distribuie pagina asta