1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Racitorul sau radiatorul de ulei - Intercooler si/sau Termoflot - la B3 - B4 (audi 80- 90)

Discuție în 'Modele clasice' creată de rarescyp, 17 Noi 2010.

  1. rarescyp

    rarescyp 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    AUDI B4, '93, 1.9 TDI, 1z, 90 CP
    ulei in antigel Audi B4 probleme si rezolvari

    tocmai ce mi- am luat un B4 1.9 TDI...am observat ulei in borcanul cu antigel...as vrea sa-i fac schibul de ulei dar as vrea sa rezolv mai intai problema cu uleiul din antigel; o fi dusa garnitura de chiuloasa?
     
  2. rarescyp

    rarescyp 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2010
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    AUDI B4, '93, 1.9 TDI, 1z, 90 CP
    cineva mi-a spus ca s-ar potea sa fie dus racitorul de ulei...nu a avut nimeni problema asta la masina?
     
  3. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    verifica garnitura chiuloasa,daca scade antigelu si creste niv ulei aia e....
     
  4. vali_gherman 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2010
    Locație:
    Tirgu Mures
    Masina:
    Audi A4 B5 1995 1.6 ADP
    Dupa parerea mea aceasta e cea mai urata modalitate in care ti se poate sparge garnitura de chiuloasa sau un caz de ovalizare sau crapare a chiuloasei, deoarece uleiul va infunda treptat radiatoarele si va ataca furtunele, vei avea tot timpul surprize de furtune sparte.Eu am avut o masina la care m-am confruntat un an cu problema asta. Treaba e ca nici nu incalzea motorul (decat in momentul cand a ajuns sa infunde radiatorul), completam cu ulei. Am scimbat garnitura si problema a ramas. Solutia a fost rectificarea chiuloasei, se pare ca era ovalizata si numai etansa pe blocul motor corespunzator. La urma sa faci spalari multiple a circuitului de racire cu detergent pana vezi ca va curge doar apa curata. Bafta!
     
  5. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    Naspa...

    la mine pierde doar lichid racire pe la garnitura chiuloasa...cand ma gandesc ca trebuie sa desfac jumatate de motor ca sa schimb garnitura...imi vine rau.:(.Problema este ca inca nu am descoperit cauza care a dus la defectarea garniturii-ma gandesc ca supra incalzirea motorului a dus la asa ceva, am sa schimb si termostatul cu ocazia asta. Alte cauze care duc la defectarea garniturii de chiuloase care mai sunt?:uhm:
     
  6. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    sa verifici planeitatea blocului, am gasit o masina care avea un defect din fabrica in bloc (era putin lasat intr-un colt) si de la asta s-a dus. de obicei s-a incalzit motrul mai mult decat trebuie fara sa iti dai seama.
     
  7. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    Ma gandeam sa o las asa...dar cum alta masina nu mai vreau sa-mi cumpar, trebuie sa o repar pe asta. Ventilatoarele pleaca la 90 grade, termostatul am sa-l schimb, ce altceva ar mai putea fi:keule:. Masina are doar 167000km. mi-a fost daruita de unchiul meu din Germania, deci Km. reali. Ma rog, asta e...ghinionul meu.:sadlike:
     
  8. trandy

    trandy 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    nu merge asa ca distrugi mai multe si nu se merita. nu cost chiar atat de mult sa o repari
     
  9. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Racitorul sau radiatorul de ulei B3 - B4 (audi 80- 90) motoare diesel - probleme si rezolvari

    Salutare la toata lumea in primul rind.sunt nou venit in club dar nu si in ale surubareli la masini.si acu nedumerirea.am un audi 80 b3 1,6 tdi din 89 si nu are radiatorul de la ulei.ce se intimpla daca merg asa cu ea
     
  10. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Adica o avut si nu mai are? Sau nu a fost din fabrica? Daca nu era din fabrica, atunci stai linistit (si eu cred ca nu avea, ca ii mic motoru)
     
  11. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Din spre motor vin 2 furtune de ulei care sunt date cap in cap si pe partea dreapta cum stai in fata masini e suportul pt radiator si nu cred ca asa a venit masina din fabrica pt ca nu se vede sudura pe linga suport.eu am avut un golf3 1.9 sdi si avea racitor de ulei,ma gindesc c are si radiatorul ala un rol ca daca se incinge uleiu se suptiaza si nu mai are aceleas proprietati sau e conceputa asa pt ca acum 20 de ani erau uleiurile mai proaste?

    A si inca o buba mi se aprinde becu de la ulei adica se aprinde si se stinge e posibil sa fie pompa sau sonda de ulei?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2011
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut citeste cu atentie toata aceasta arie unde ai deschis acest topic care are 48 de pagini si toate topicurile care privesc tipul tau de motor si cu siguranta te vei edifica mai bine in ce priveste masina ta.

    Verifca nivelul de ulei pe joja si vezi cum se prezinta. Ia legatura cu membri care au acest tip de motorizare si te lamuresc ei mai bine sau asteapta sa-ti raspunda cineva.


    O zi buna
     
    Ultima editare: 7 Apr 2011
  13. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nu e TDI e numai TD.
    Toate motoarele turbodiesel din acea generaţie au între filtrul de ulei şi suportul filtrului de ulei, un răcitor nu radiator în sensul clasic cunoscut de toţi, răcit cu apă.
    Cele două furtune care le menţionezi, alimentau acel element de răcire.
    Dacă acum sunt unite printr-un ştuţ, înseamnă că acel răcitor a fost înlăturat probabil fiind spart.
    Dacă nu forţezi maşina, poţi merge şi fără el, dar n-ai face rău să-l pui la loc.
     
  14. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    are radiator de racire pt ulei si este in partea stanga a masinii(in bara mai exact).acelasi radiator il am si eu la 1.9 TD.am un prieten care are aceeasi masine ca si tine si are radiator de racire la ulei.nu prea e bine sa circuli fara el,mai ales pe timp de vara.ar trebui sa-ti cauti unu si sa-l montezi.;)
     
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Mersi pt sfaturi am sa caut sa pun radiator pt ulei.si inca o intrebare la băbuţa mea ce ulei ar merge? Multumesc anticipat si drumuri fara probleme la toata lumea
     
  16. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    10W40
    Intra 4 litri,cu tot cu filtru.
    Si,din cate stiu eu,motorul e 1.6 TD (fara I).
     
  17. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    asa este:1.6 TD.primul motor TDI este cel de 90 de cai 1Z.eu la golf 1.6 TD am pus ulei castrol 5W40 si merge brici.daca motorul nu este uzat poti sa pui si ulei sintetic adica 5W40 trebuie doar sa fie norma 502 00.;)
     
  18. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Sa ma lamurec si eu TDI vine de la turbo diesel intercoler nu?!ca daca e asa motorul meu are si intercoler adica are un radiator pt racirea aerulu care intra in admisie am sa pun si poze dak o sa fie nevoie dar sa imi fak calculatorul k acum intru de pe telefon.
     
  19. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    TDI= turbo direct injection
    TD = turbo diesel
     
  20. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    Super fericit...nu era nici o garnitura de chiuloasa defecta:yahoo:...pierdea antigel pe la garnitura flansei de racire...am schimbat garnitura si acum totul ca nou. Singura nedumerire pe care o mai am este ca la mine temperatura motorului sta la 95 grade....poate o fi de la senzorul de temp. ala cu 3 picioruse daca nu ma insel, am sa-l schimb si pe el, cred ca s-a decalibrat de atata timp.:)
     

Distribuie pagina asta