1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare presiune ulei - aprindere Bec Ulei - Audi 80 - 90 - 100 / B3 - B4 - cauze si rezolvare

Discuție în 'Modele clasice' creată de WickedAdy, 2 Oct 2007.

  1. WickedAdy 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 80, 1600D, 1987
    Am un Audi 80 1,6 D.
    Problema este ca am luat un motor SH de la cineva iar dupa ce merg cu el cativa km (pana se incinde), mi se aprinde becul de la presiune ulei.
    Daca turez motorul se stinge.
    Acum o saptamana am segmentat motorul si mecanicul s-a uitat si la cuzineti, acesta spunandu-mi ca nu trebuie schimbati deoareca nu au uzura, nu era luata nici macar prima parte de rulaj.
    Nu are joc in arbore.
    Dupa segmentare am montat motorul pe masina si am aceiasi problema, dupa o perioada se aprinde becul la ulei si porneste buzzerul.
    Am schimbat si sondele de la ulei si filtrul dar nu se opreste.
    Poate fi o problema de la pompa de ulei?
    Folosesc ulei Aral 20/50.
    Sa fie din cauya ca uleiul isi pierde din vascozitate, iar pompa de ulei are uzura intre paleti, sa nu urce uleiul?
     
  2. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    Cu certitudine de vina e pompa de ulei .... parerea mea este sa investesti intr-o pompa noua....
     
  3. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Si eu sint de aceeasi parere ca e cam dusa pompa de ulei si ar trebui sa o schimbi pana nu faci ceva si la motor.
     
  4. WickedAdy 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 80, 1600D, 1987
    Am schimbat pompa de ulei dar apare aceiasi problema.
    Pompa veche este foarte buna.
    Cred ca o sa trec pe ulei sintetic.
     
  5. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    reverifica cuzinetii si lagarele de la axul cu came.
    multi mecanici ignora axul cu came dar si la el se poate pierde presiune.
     
  6. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Cred ca trebuie sa treci pe la alt mecanic ...... pt unul bunicel nu ar trebui sa-ti schimbe pompa de ulei degeaba
     
  7. Ady 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T 2001 / Audi A4 Avant 2001 1.9 tdi
    Sorbul de la pompa de ulei cum arata??? vezi ca se infunda sitele alea si nu se mai plimba uleiul... il poti curata dandu-i foc asa esti sigur ca au ars toate gunoaiele care astupa orificiile sitei. Succes si tine-ne la curent !!!
     
  8. iacob dan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2007
    o parere

    si eu am un audi 80 1,6d si am avut aceeasi problema.ai doua bulburi de semnalizare la ulei, unul pe filtru si unul pe rampa motorului adica in spatele motorului linga bulbul de apa. cel de pe filtru trebuie sa aiba o valoare cuprinsa intre1,2-1,8bari, iar cel de pe motor 0,4-0,9bari.verifica-i si bine inteles daca curge ulei prin ei sa sti ca sunt defecti.
     
  9. iacob dan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2007
    am revenit

    scuzama invers valorile
     
  10. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Ai reusit sa rezolvi problema? Mi-am adus aminte ca exact asa am patit si eu cu o alta masina pa benzina. Primul lucru care l-am facut am schimbat uleiul si intradevar uleiu a fost de vina. Aveam Shell (rosu 20W), si l-am schimbat, nu mai conteaza cu ce, dar dupa aceea nu am mai avut probleme. Uleiul era de proasta calitate si dupa ce se incingea era ca apa!
     
  11. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Da se poate sa fie si din cauza asta ........ cred ca iti poti da seama daca scoti joja de ulei cand e motorul cald si sa te uiti sa vezi daca nu e prea subtire
     
  12. FCRapidBM

    FCRapidBM 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    audi 80 1.6 td 1989
    Ti-ai rezolvat problema?

    Am exact aceeasi problema pe care o ai si tu si sunt curios daca ai rezolvat-o si cum.
     
  13. mosh_g 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4f 2.0TDIe 2010 manual gearbox
    la masinile Audi se face o verificare a presiunii de ulei in doua momente diferite! adica se verifica daca exista cel putin 0,6 bari la relanti prin sonda de culoare inchisa si apoi daca la aprox. 2000 rpm ai aprox 1,8-2.0 bari prin sonda de culoare alba. trebuie sa verificati daca in aceste 2 momente aveti presiunile de mai sus cu un manometru clasic .
     
  14. valiset25 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti+Nurnberg
    Masina:
    Audi V8 quattro
    Presiune ulei

    Salutare...Insfarsit am reusit sa ma inregistrez pe site:rockwoot: Problema mea...Schimbat ulei..presinune maxim la pornire dupa ce se incalzeste scade dramatic sub 1,,,si inainte sa schimb uleiul tot asa..si m am gandit ca propietetiile uleiului sunt de vina..ulei 10 w 40...dar nu am schimbat filtrul vine pe comanda in cateva zile...in mers se ridica presiunea la 4,5 si chiar 5,...se poate sa se fi dus cuzineti sau filtrul de schimbat...Va multumesc:hi:
     
  15. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    La fiecare schimbare de ulei este recomandat si schimbarea filtrului de ulei !
     
  16. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Pompa de ulei are o supapă by pass cu bilă. Eventualele suprapresiuni pe acolo se descarcă. Poate a rămas întredeschisă (mizerie pe "scaunul" pe care se aşează bila).
    După părerea mea, cuzineţii sunt foarte uzaţi. Nu vei rezolva nimic cu schimbarea filtrului.
     
  17. valiset25 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti+Nurnberg
    Masina:
    Audi V8 quattro
    Clar la pompa ma gandeam,,,insa..eu am avut un 4,2 si cand m au lasat cuzineti ..nu se mai ridica presiunea in ture peste 3...acum se duce la capat la 5..in fine..sunt deacord ca poate si cuzineti sau ..uzat dar e o uzura infima..si urmeaza..problem..maine ai schimb filtrul pt ca am asteptat sa vina pe comanda..asta e buba..eu din teama am schimbat imediat uleiul..si sa vedem schimbare..daca nu..control pompa asa spuneamm..:( gasit cuzineti..ma duce cam 7 milioane jumatate Lei vechi....,,,..Va multumesc....:hi::respekt:
     
  18. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Asa o masina ar trebui tinuta in viata . E o masian unica si cu un motor cu un sunet demential . :) .Eu tind sa cred ca e pompa mai degraba decat cuzinetii.
     
  19. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Pompa de ulei (spun asta doar pentru unii) nu este ceea ce poate vă imaginaţi, cilindru, piston, supape etc. Sunt două pinioane, nimic altceva, care se învârt în contrasens şi care stau toată viaţa lor în ulei. Uzura lor este minimă şi după jumătate de milion de kilometri. Foarte rar se întâmplă ca lipsa presiunii la cald să se datoreze pompei. În cvasitotalitatea cazurilor, se ajunge la o presiune de ulei scăzută datorită uzurii dintre cuzinet şi fus maneton/palier. Mai poate proveni tot datorită uzurii existente între cămaşa tacheţilor şi locaşul lor din chiulasă.
    Nu este obligatoriu ca toţi cuzineţii să fie uzaţi, şi asta este uneori derutant, când faci verificări prin sondaj, ci numai o pereche, unde uleiul ajunge mai târziu datorită distanţei mai mari faţă de locul de pompare.
    Nu cred că vei scăpa fără un schimb de cuzineţi, dar depinde ce vrei să faci, să ameliorezi starea "pacientului" sau să-l însănătoşeşti.
     
  20. Lacoste 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi.80.b4.20vQ
    iti repar eu masina..daca nu se remediaza de la filtrul de ulei...no problem
     

Distribuie pagina asta