1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi 80 1.9 TDI - bec soc si rezistenta - palpaie intermitent

Discuție în 'Modele clasice' creată de freshmint, 25 Mai 2011.

  1. freshmint 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 80 Diesel 1Z 1995
    Am o problema la Audi 80 1,9 TDI motor B4, becul din bord care indica rezistenta si socul, incepe sa palpaie intermitent si masina nu mai trage, e ca si cum as scoate mufa de la debitmetru de aer. Nu are nimeni problema asta? Ceva service bun sau unde sa pot testa in Oradea stie cineva?
     
  2. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    S-a stocat un DTC,trebuie facuta o diagnoza pentru a vedea unde e problema.
     
  3. KIRANA

    KIRANA 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2011
    Locație:
    NAVODARI, CONSTANTA
    Masina:
    AUDI 80, MOTOR 1.9 (1Z), AN FAB 1994
    Am avut si eu probleme,de genul asta dar se aprinde in mers becul fara sa afecteze puterea. In schimb porbea foarte greu si scotea foarte mult fum la pornire. problema a fost atunci de la pompa, sa speram ca nu ai aceeasi problema si tu
     
  4. freshmint 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2010
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 80 Diesel 1Z 1995
    bec in bord intermitent

    Da, acuma am mai observat ceva, dimineata cand ma duc la munca am 20 km, primii 15 ii parcurg ok, e fara bec si cu putere, apoi numa se aprinde si atunci chiar si peste 2000 de ture nu trage e ca si cum as scoate debitmetru de aer, dupa masa insa cand ii ff cald nici 1 km nu fac si problema revine. O sa incerc la ceva meserias sa vad, numa gasesti mai greu pt masini vechi si nici tester nu stiu cine are...
     
  5. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Salut.Pe a ta se poate pune tester,gasesti la aproape orice service care se respecta,daca nu,roaga un coleg de pe forum din zona sa te ajute cu o diagnoza.
     
  6. sava

    sava 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2011
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi 80 b4 ,1z ,1,9 tdi 1993
    Eu am schimbat injectorul cu fir pentru ca ma zgaltaia si aveam si becul ala aprins. Inainte de a schimba injectorul am circulat cu mufa de la injector scoasa, nu mai scutura dar statea becul respectiv aprins si nu tragea asa bine in sarcina.

    Deci becul ala martor se aprinde din mai multe cauze: pompa, injectorul cu fir, debitmetrul. El arata eficienta de la 90 km/ora si posibil sa nu iti lucreze turbo la capacitate maxima sau EGR-ul sau ABL (un fel de pompa vacuum) ce ajuta EGR-ul. Scuzati ca ma bag, sunt nou pe aici. Bafta.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Oct 2011

Distribuie pagina asta