1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Lumini ceata lampi spate la B4 - le putem modifica ?

Discuție în 'Modele clasice' creată de fritzye, 22 Iun 2011.

  1. fritzye 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 100 C4 , 2.0 E, 1992
    Salut.Vreau sa pun la B4, in loc de lumina pentru ceata spate, un bec normal ca intensitate (la fel ca si pozitia) si sa mai adaug unu si in partea dreapta.Problema este ca e intensitatea mult mai mare in cel de ceata si din cate am observat nu e de la bec, o fi sticla dinauntru diferita?ce ma sfatuiti sa fac?Si mai am o problema cu proiectoarele, nu se mai aprind dintr-o data, in bord imi apare ca si cum ar fi aprinse dar in bara nimic, am verificat sigurantele si n-am observat nicio schimbare.Are cineva o schema a sigurantelor in engleza?

    Am atasat si o poza la cum vreau sa ajung cu stopurile spate.
     
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Intensitatea nu e numai din bec, ci din sticla, care permite sa treaca mai multa lumina tocmai pentru a fi vazut in conditii de vizibilitate scazuta.
    Daca te uiti la pozitie/ frana sticla are niste rizuri pe interior, ceea ce la ceata si marche-arriere nu se intampla.
    Sfatul meu e sa le lasi asa cum sunt. Daca iesi din tara si trebuie sa aprinzi ceata la nevoie si nu o ai o incurci tare pentru ca esti pericol public. La noi inca nu s-a ajuns la nivelul asta dar speram cu totii sa putem circula cat mai curand in siguranta( cum era vorba aia cu vrabia si cu malaiul?)
     
  3. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Pozitia pe spate are ceata bec de 5 watti, iar ceata are bec de 21 de watti, deci diferenta e din bec in cea mai mare parte.

    Pentru proiectoare ar mai fi si un releu de verificat, dar nu situ care e exact. Dar becurile le-ai verificat?
     
  4. fritzye 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 100 C4 , 2.0 E, 1992
    Inca nu am verificat becurile ca e probabilitatea prea mica sa se arda amandoua de odata, o sa le verific azi.Si in legatura cu pozitia si ceata, o sa incerc azi ceva cu becuri mai mici sa vad daca e vreo diferenta, daca nu ma las pagubas.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2011
  5. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Eu cred ca in poza e apasata frana si aprinse becurile de ceata suplimentar.La mine se aprind de la un buton original din fabrica,exact ca in poza.Cele din fata separat.
     
  6. fritzye 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 100 C4 , 2.0 E, 1992
    Am gasit rezolvarea, cu un bec mai slab dar cu acelasi filament se vede aproape la fel, e foarte mica diferenta, dar ma gandeam sa pun chiar mai mic decat atat si sa le leg separat de la pozitie si ceata sa o las in caz de nevoie.Va salut.O sa revin cu niste poze cand termin.
     
  7. fritzye 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 100 C4 , 2.0 E, 1992
    am reusit

    Le-am modificat intr-un final, am luat soclurile de la becurile de pozitie de pe fata (in urma unei modificari, pozitii usa style :)) ), care sunt de intensitate mica si le-am pus in cele de ceata.A iesit bine dupa parerea mea, aceeasi intensitate, arata ok.
     
  8. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    Ultima editare: 15 Iul 2011
  9. fritzye 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 100 C4 , 2.0 E, 1992
    Ce am pus eu este separat de lumina de ceata, am facut o gaura in stopul de ceata si am pus soclul ala mic de la pozitia din fata sub cel de ceata.Cand aprind ceata se aprinde mult mai luminos in acelasi stop in care este si pozitia.Si in legatura cu pozitiile ca in state, nu e vorba de niciun chit, pur si simplu in state ei au pozitia in semnalizare, galbena, asa am facut si eu, am facut gaura si am pus un soclu separat in semnalizare, e un galben de intensitate mult mai mica iar cand semnalizeaza se vede un galben mult mai puternic, ala normal, da foarte bine pe masina, fiind mai patratoasa asa :), am incercat sa fac niste poze dar n-am un aparat prea bun.
     
    Ultima editare: 16 Iul 2011
  10. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    Arata bine fiule asa pozitiile pe fata USA style,:hubbahubba: am vrut sa-mi fac si eu dar am renuntat ca sa nu se ia bulangii astia de la ITP de mine, mi-am pus doar stopuri si numar ca in USA(ti-am pus o poza sa vezi cum arata). Am sa-mi fac si eu pe fata pozitiile in semnal cu toate ca le am in faruri, te ajuta mult cand iesi de pe o strada ingusta pe un drum principal noaptea, te vad mai repede participanti la trafic.Vreau sa-mi cumpar chitul ala de pe ebay sau sa fac asa cum ai facut tu. Poate imi explici mai bine cum ai facut sau ma ajuti cu niste poze.:) Nice talking to you.
     
  11. fritzye 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 100 C4 , 2.0 E, 1992
    Frumoasa masina, da nu e mare lucru, pur si simplu iti cumperi 2 socluri sau dulii :)) nush cum sa le zic, de pozitie, de preferat pentru becuri tip pana fara soclu ca eu doar asa am gasit pe galben.Faci gaura in semnalizare cu masina de gaurit sub locul becului de semnalizare si fixezi soclul asta pe care l-ai legat la lumina de pozitie.
     
  12. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    AHA...eu semnalul il am pe alb crezi ca se vede galben de la becul ala mic de 5W? la tine semnalul este pe alb sau galben?;)
     
  13. fritzye 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 100 C4 , 2.0 E, 1992
    Semnalizarea e alba si la mine, da e exact cat trebuie ca sa se vada si nici sa nu fie prea puternic sa se observe diferenta dintre semnalizare si pozitie.
     

Distribuie pagina asta