Recent, am schimbat filtrul de motorina. Pe partea inferioara era un contact sau o sonda - insurubat. Unii au zis ca de fapt este un senzor de apa, altii vorbesc despre un dispozitiv care preincalzeste motorina din filtru. Nu mai stiu ce sa cred. Daca cineva cunoaste rolul exact a piesei ajutati-ma si pe mine cu niste informatii utile. Mersi. In cele din urma, am montat un filtru nou, dar fara sonda sau contact.
Asa e si la mine, este un senzor care atunci cand se aduna apa sau mizerie in filtru, sesizeaza acest lucru (apa conduce electricitatea, motorina nu). De asta are 2 electrozi care nu comunica intre ei si nici o rezistenta care sa incalzeasca motorina. Am facut si eu acelasi lucru ca si tine si merge perfect. Sunt unele incalzitoare de filtru de motorina, dar nu e cazul la B4. Am vazut o chestie de genul pe un Opel Kadett si incalzitorul era in capacul filtrului si era electric cu niste fire mai groase decat cele subtiri care exista sub filtru la Audi.
B4 nu are pre-incalzitor de motorina din fabrica. Pe filtru in partea de jos este si surubul de golire a apei decantate din filtru Pentru B4 tdi e foarte scump filtrul original de motorina, eu am ales o varianta mult mai ieftina si anume, cel de golf 2 se potriveste exact, cu mica diferenta ca e mai mic ca volum.
Inlocuire Filtru motorina Audi 80 - 90 - 100 - diverse probleme si rezolvari As dori si eu un tutorial pentru Audi 80 1.9 TDI , cum se schimba filtru de motorina. Multumesc. Am cautat pe site si nu am gasit asa ceva. Daca ma poate ajuta cineva!!!
Un astfel de tutorial m-ar ajuta si pe mine, mai ales pozitionarea supapei de unisens precum si a celei magnetice (sper sa nu gresesc), m-ar ajuta acest tutorial deoarece la schimbul de filtru de anul trecut tot am bule de aer pe furtun si cred ca nu am executat corect operatiunea. Multumesc .