1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Punte spate la Audi B3 - B4 (80 - 90 - 100) - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Old School, 4 Iun 2011.

  1. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    Nu stiu daca a observat cineva dar modelul Audi 80 b4 fabricatie 92-96 are mai apropiata roata spate de bara spate, adica nu se incadreaza perfect in decupajul aripi, sa fie oare un defect de fabricatie ? Mentionez ca aceeasi problema am vazut-o si la alte masini audi 80 b4 nu doar la masina mea.:uhm:.

    Mentionez ca : Masina nu a suferit nici un accident de circulatie
    Puntea spate este fixa
    Bucsele axa spate le-am inlocuit
    Modelul meu de masina este audi 80 b4 TDI limusine 1993

    Ps: Rog posesori de Audi 80 sa verifice daca si ei au aceeasi '' problema'', iar pe cei care stiu raspunsul sa-l impartaseasca pe forum pentru a ne dezvalui misterul:). Atasez si doua poze: Poza 1. Roata fata care se incadreaza perfect in decupajul aripi.
    Poza 2. Roata spate care se vede clar ca este mai apropiata de bara.
     
    Ultima editare: 4 Iun 2011
  2. Danoss

    Danoss 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2010
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi 80 b4, 2000 cm, 1992
    Da, se pare ca ai dreptate si la mine el la fel la ambele roti din spate !!
     
  3. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Pai daca stai putin si gindesti logic e normal sa fie asa. La toate masinile cu punte semi-rigida e asa Daca masina e goala (fara incarcatura ) roata se aproprie de fata conturului aripi pentru ca centrul roti se misca in forma de cerc. Datorita punctului de fixare al puntii spate pe caroserie. La rotile din fata e normal sa fie roata centrata in decupajul rotii datorita surpensiei independente pe puntea fata. Incercati urmatoarea experienta: puneti in portbagaj 120 de kg echivalentul a 2 persoane in locurile din spate iar apoi vedeti cum sta roata in conturul aripi spate. Sper ca am elucidat misterul.

    P.S daca aveati suspensie indpendenta pe puntea spate roata v-ar fii stat centrata in conturul aripi. Dar la B4 e suspensie cu punte in H semi-elastica si e normal sa ai acea apropriere. Daca aveati quattro era alta treaba.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2011
  4. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    La acest lucru m-am gandit si eu Ionut cu mult inaintea ta dar nu am mai scris din lipsa de timp. Am adus trei persoane de la aeroport cu portbagajul plin de bagaje( deci mare greutate ce avea masina ), zic acum e momentul sa verific...m-am dat jos din masina si am vazut ca intradevar masina din cauza greutati s-a lasat, dar roata nu era centrata asa cum bine ai presupus si tu. Mersi oricum de raspuns.:hi:
     
  5. lutzy 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A 6 1.9 TDI 96 KW
    Punte 1z

    Buna seara. Deoarece am avut un accident cu B4 si am indoit puntea spate, am schimbat-o, dar cea montata esta tot stramba si rotile spate stau "cracanate" va întreb dacă se potriveste o punte de B4 combi la un B4 Sedan. A mea este B4 cu motor 1z din 1993. Va multumesc pentru atenție si răspunsuri.
     
  6. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Da, se potriveste de avant.
    Ce ai pe spate, tamburi sau discuri?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Dec 2011
  7. lutzy 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A 6 1.9 TDI 96 KW
    punte

    Am discuri de frana pe spate.
     
  8. Pauloo

    Pauloo 6th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B5/1,6(101hp)/ADP/1997 și A6C6/2.0TDI(170hp)/CAHA/2010
    Am si eu problema asta,dar asa am cumparat masina ,cu roata stanga spate bagata in interior in plan vertical.
    Ma gandisem si eu sa iau o punte noua din dezmembrari,dar m-am gandit ca daca nici aia nu va sta bine pe masina vor fi bani aruncati in vant.Asa ca m-am dus la un service auto ce avea calculator pentru reglajul rotilor pentru ambele punti (nu doar directie fata)si incalzita puntea cu autogenul a revenit fortata la pozitie .
    Nu e chiar perfecta insa cel putin la nivel estetic(vizual)roata sta foarte bine .
     
  9. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Punte "noua" in dezmembrari nu gasesti :))
    E adevarat ca la B4 e mult mai firava puntea spate decat la B3
    Dupa ce ai incalzit-o si ciocaint-o, a revenit, ai masurat geometria din nou?
    Cum sta acum?
     
  10. Pauloo

    Pauloo 6th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B5/1,6(101hp)/ADP/1997 și A6C6/2.0TDI(170hp)/CAHA/2010
    Si-a revenit doar vizual (estetic) ,oricum valorile date de aparatul cu care mi-am facut geometria rotilor se apropie de adevar...;) Roata acum e dreapta in plan vertical si iesita putin in afara in plan orizontal.
     
  11. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Esti sigur ca prezinta incredere?
    E vb de siguranta ta
    Macar du-te cu ea la geometrie, si la cel mai mic dubiu, parerea mea e sa iei alta din dezmembrari.....
     
  12. Pauloo

    Pauloo 6th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B5/1,6(101hp)/ADP/1997 și A6C6/2.0TDI(170hp)/CAHA/2010
    Pai asta spuneam si eu mai sus .Am fost la geometrie,iar diferenta fata de normal este destul de mica,dar exista...
    La sfatul unui coleg de-al nostru voi schimba axul rotii spate stanga dupa care voi merge iar sa-mi fac geometria pe toate rotile.
    Aceasta roata stramba nu afecteaza cu nimic siguranta mea sau a celorlalti participanti la trafic,afecteaza doar uzura neuniforma a anvelopei.
     
  13. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Pai aia ii si ideea; Daca uzeaza neuniform atunci forta de franare scade, ai mai putina aderenta in orice conditii, etc. Deci afecteaza siguranta ta in trafic ;)
     
  14. george070393 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80,1.6D.1986
    Punte spate Audi 80 B2

    Stie cineva daca se potriveste o punte spate de golf 2 pe un audi 80b2?Multumesc!
     
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Simplu si sec NU! Sunt total diferite , mai repede ar merge de b3
     
  16. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    pe B3 se mai potrivesc puntile de audi 80 Cabrio sau Coupe si audi 90 B3, dar pe golf 2, de b3 in niciun caz.
     
    Ultima editare: 21 Ian 2014
  17. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Se poate schimba puntea spate de b4 sedan (cu tamburi) cu o punte cu discuri de avant?
     
  18. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    da, fara probleme.
     
  19. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Pentru a trece de la tamburi la discuri trebuie schimbata toata puntea? Ca am vazut ca la alte marci era mai simplu. Si..e mentionat undeva ce sistem de franare am pe punti? Sa n-am probleme la ITP etc.
     
  20. selcosmin

    selcosmin 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2009
    Locație:
    Berca, Buzau
    Masina:
    Audi 80, 2,0i tip ABK, 116 CP, 1993
    pai ideea era sa schimbi toata puntea... nu nu ai treaba la ITP cu punte discuri/tamburi spate. succes la schimbat
     

Distribuie pagina asta