1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectie mecanica VS. injectie electronica - inlocuire injectie mecanica cu cea electronica

Discuție în 'Modele clasice' creată de marian_sonea, 15 Iun 2008.

  1. marian_sonea 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2008
    Locație:
    Braila
    Masina:
    audi 80
    A mai schimbat cineva injectia mecanica (Bosh K-Jetronic) cu una electronica? cam care sunt costurile? se preteaza sa fac aceasta schimbare pe un Audi 80 cu un motor 3A de 2.0 pe benzina si GPL? multumesc anticipat
     
  2. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Motorul tau are 113 cai stock. Ai putea pune injectia de pe 2.0 cod ABK (cel de 115cai). Nu e mare filozofie. Cam totul vine fara modificari. Singura problema e ca DIGIFANTUL nu "inghite" asa usor gazul datorita debitmetrului care e un destul de sensibil la rateurile ce se vor produce . Instalatia electrica se schimba instlaatia elelctrica amotrului ce se conecteaza la tabloul de sigurante precum si in mufele de langa panoul auxiliar de relee.
    P.S>: pana acum am fauct o conversie din benzina in diesel 'ca la carte". Si a iesit chiar foarte bine ;) A mai aparut un B4 1.9 TDI Quattro :p
     
    Ultima editare: 15 Iun 2008
  3. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Mda... ar iesi o conversie de toata frumusetea.
    Apropo, eu tot DIGI am. In cazul in care te apuci iti ofer tot sprijinul ca in aproape 1 an am mancat pe paine tipul asta de injectie electronica.
    Ca paranteza injectia digifant s-a pus printre altele pe:
    VW CORRADO G60
    VW GOLF 2 gti
    VW GOLF 3 GTI
    VW PASSAT B3
    VW POLO GTI G40
    AUDI 80, 100, A6, COUPE, CABRIO.
     
  4. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    te costa 500 euro cu montaj cu tot
    eu mi-am pus pe a mea de bmw le jetronic
    intreaba-l pe darkmoon cum merge
    masina a luat-o el.
     
  5. marian_sonea 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2008
    Locație:
    Braila
    Masina:
    audi 80
    buna treaba!

    Multumesc pentru informatii, cred ca voi face cat de curand schimbarea pt ca mi-a mancat zilele injectia asta mecanica. va tin la curent.
     
  6. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Dupa vorba care spune ca in unele situatii "o fotografie inseamna mai mult decat 1000 de cuvinte" iti atasez o poza superba care reda schematic tot ceea ce cuprinde injectia electronica digifant.
    digi2.jpg
    Mentiunea mea este ca acolo lipseste knock-senzorul sau "senzorul de detonatie". Cred ca a omis autorul fotografiei pe care am gasit-o la intamplare pe internet.
    Dar ca sa nu zici ca sunt rau atasez o fotografie cu respectivul senzor pe care l-am dat eu jos de pe masina mea, l-am studiat si l-am inlocuit deoarece firul era mancat pe la jumatatea lui si din cauza asta pierdeam ceva caluti buni si aveam avansul dinamic cam mare in sarcina.
    DSC00911 [50%].JPG
     
  7. marian_sonea 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2008
    Locație:
    Braila
    Masina:
    audi 80
    cine le are ... le are ...

    Mulumesc Dorutzu, ce ne-am face fara oameni ca tine? :yes: saptamana viitoare voi merge la service sa vad daca pot incepe lucrarea.
     
  8. marian_sonea 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2008
    Locație:
    Braila
    Masina:
    audi 80
    uffffff!!!!

    Ufff ... n-am gasit pe nimeni in Braila care sa se bage sa-mi schimbe injectia. In schimb am dat peste un tip cu adevarat priceput la modelele mai vechi de masini. Mi-a gasit buba de ce nu mai voia sa porneasca, era catalizatorul infundat si axfisia motorul ... o sa-l schimb sa vad cum merge dupa aceea ... :rolleyes:
     
  9. Corin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2009
    Locație:
    TG-JIU
    Masina:
    Audi 80 b3 motor 1.8 fabricat in 1987
    Ajutor

    Acum 1 luna am adus din Germania un Audi 80 model b3 motor 1.8 benzina. Acolo a mers perfect cand am ajuns in Romania a inceput sa imi faca probleme. Motorul se incalzeste foarte repede si se tot ambaleaza singur de la 1000 de ture pana la 1200 (aproximativ) shi scade . De la un timp de vreme a inceput sa scoata si fum negru pe toba. A inceput sa scoata un sunet ciudat si pompa de benzina pe care am schimbato acum 2 sapt. Ce sa fac??? HELP ME PLS!!!:crying:
     
  10. marian_sonea 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2008
    Locație:
    Braila
    Masina:
    audi 80
    Motorul se incalzeste foarte repede si se tot ambaleaza singur ...

    Aceleasi probleme le am si eu la al meu, dar asta se intampla doar cand este f cald afara. La temperaturi mai joase se regleaza singur si nu-i mai oscileaza nici turatia si nici fum nu mai scoate ... Daca gasesc o solutie te anunt ...
     
  11. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    sal. baieti!!scuze ca ma bag in discutia voastra eu am un mc2 care va urma sa fie bagat in masina si eu imi bat capu de n-ar fi rau un motronic 2.3 de pe un a200 in loc de k-jetronic!!! ce diferenta e intre digifant si motronic???
     
  12. vanos16v

    vanos16v 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    cabriolet , 2.0 16v , 1996
    Salutari tuturor ! dezgrop topicul ca sa nu deschid altul nou, masina mea sta intr-un service de 5 SAPTAMANI!!!

    Vreau masina ca am nevoie de ea!!!

    Are un 2.0 16v cod motor ACE cu injectie mecanica foarte pacatoasa, un nenic mai mult mi-a stricat motorul decat sa il repare, maine vreau sa ma duc sa iau un b4 neimatriculat cu motor 2.0 abk sa ii fac transplant.

    Acum va intreb pe voi, se poate ? Se pupa unu cu altu? ca sa omologhez motorul ce trebuie sa fac?
    Ce acte sunt necesare?
    Si mai presus de toate , se merita un ABK pe masina? Eu am zis ca daca il schimb pe al meu care are injectie mecanica ke-jetronic cu un abk injectie electronica scap de griji si pot sa plec si eu drum lung fara sa imi fie frica ca ma lasa injectia.

    Multumesc!!
     
  13. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    In primul rand nu il poti omologa. ACE-ul tau e considerat de RARA euro2, iar ABK-ul euro1; una din conditiile de omologare la RAR este ca noul motor sa fie cel putin cu aceeasi norma de poluare. Din alte puncte de vedere, cred ca s-ar merita.
    Ar ma fi o solutie, totusi. Pe Vw. Golf 3 GTI (2.0 16v) exista acest motor cu injectie electronica si se poate adapta. Constructiv, motorul e cam acelasi, iar pastrandu-ti blocul tau cu seria, nu mai ai de ce sa te duci la omologare.
     
  14. vanos16v

    vanos16v 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    cabriolet , 2.0 16v , 1996
    Au, mi-ai dat o veste foarte proasta...
    Am fost ieri sa vad masina si merge struna.

    Azi vroiam sa ma duc cu o targa sa o iau, dar cred ca o iau degeaba...

    Inca o intrebare, injectia de abk se poate adapta pe ace?
     
    Ultima editare: 18 Iun 2011
  15. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Da, ai nevoie sa iei si chiuloasa de pe ABK, sa renunti la 16 valve. Avantajul e ca iti pastrezi blocul cu seria, dar se va vede la un eventual control RAR ca nu corespunde codului de motor.
     
  16. vanos16v

    vanos16v 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    cabriolet , 2.0 16v , 1996
    Luni ma interesez, daca merge schimb chiuloasa cu tot cu injectie!
    Orice sa scap de injectia mecanica.
     
  17. 14jyn

    14jyn 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi 100 quattro 2226 mc2
    Poti sa-i faci orice modificare la motor numai blocul sa ramane acelasi poti sa-i pui si un turbo daca vrei.
     
  18. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Daca omul vrea sa ramana in legalitate de ce il induci in eroare?
    Nici la ITP nu trece cu omologari neconforme pe tip de motor; cu atat mai putin cresteri de putere cu mai mult de 30% fata de starea masinii din fabrica.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    14jyn asa cum a mentionat colegul alex_flo are dreptate 100 % in tot ce a spus. Modificarile neconforme si neomologate in CIV duc la retinerea Certificatului de Inmatriculare pana la intrarea in legalitate (daca te prinde, la RAR sau la ITP).

    In ultimul timp daca ai ghinionul sa mergi la ITP ai sansa ca masina sa fie imobilizata pe rampa pana la sosirea controlului RAR si atunci s-a terminat smecheria la ITP daca nu ai toate elementele puse de fabricant pe masina sau omologate RAR (motor, anvelope, faruri, sistem de franare, etc.). Asa ca nu mai da sfaturi aiurea pe care unii le iau de bune.

    Te asigur ca nu vrei sa stii cat costa ca sa omologhezi un motor, altul decat cel pus de fabricant pe masina respectiva si mai ales ce dosare cu acte trebuie sa prezinti la RAR.


    O seara buna
     
    Ultima editare: 19 Iun 2011
  20. vanos16v

    vanos16v 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    cabriolet , 2.0 16v , 1996
    Astazi ma duc direct la RAR ca sa ma interesez , sa vedem ce iese.
     

Distribuie pagina asta