1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina cod AAD - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de liviuss, 30 Sep 2008.

  1. liviuss 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2008
    Locație:
    onesti
    Masina:
    Audi 100
    As avea si eu nevoie de o injectie mecanica pentru Audi 100 cu motor in patru pistoane an 5 trepte pe benzina,an 1993.Serie sasiu WAUZZZ4AZPNO65900...Tip motor AUDI AAD...Putere motor,85KW...Capacitate
    motor,1984cm3...inclusiv acel motoras din capatul furtunului.Masina porneste dar parca merge in 3 bujii,iar la plecare da in nas si scoate mult fum...Mi sa recomandat sa schimb injectia.Eu nu ma prea pricep la motoare...daca cineva ma poate ajuta las adresa mea de mail...dj_liviuss@yahoo.com...va multumesc anticipat.
     
  2. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    am eu
    id: nemilos1976
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Oct 2011
  3. BOMBARDIERU

    BOMBARDIERU 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    audi 80 1,9 diesel
    aceasi problema identica am avut eu am schimbat injectia si injectoarele acum totul e ok ,te pot ajuta au baieti care mau ajutat pe mine
     
  4. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Cu riscul de a fi caracterizat "atotstiutor",INTREB:
    Cine a recomandat schimbarea injectiei?ce anume nu e in parametri?
    Regulator presiune???s-a bagat cineva la "reglat"??S-a verificat presiunea cu un ceas adecvat???in timp real???
    Warm up regulator?
    Pompa ce presiune are?
    Care este presiunea pe instalatie?
    Nu sunt deteriurate furtune,vacumi?Mare atentie la acel colector de cauciuc intre clapeta acceleratie si corpul cu clapeta de injectie!!
    Clapeta din corpul de injectie cat de jos sta in acel con??
    Injectoarele cum pulverizeaza??
    La oprirea motorului nu prezinta scurgeri prin injectoare???
    SPOR.
    Solutia cu alta injectie ma lasa rece......ca si cum nu ti-ar merge windows-ul si ai schimba placa de baza,cu ram cu tot....
    Alta injectie de care????????????
    NOUA??? Nu cred....
    Veche???cine o regleaza????????
    Cine ti-a recomandat sa o schimbi???atunci de ce nu identifica problema la componentele actuale?????

    Banii tai,masina ta,

    Daca vrei documentatie si suport pas_bogdan@yahoo.com
    Si sper sa faca multa lume asta pe forum....
    Cu respect
     
  5. BOMBARDIERU

    BOMBARDIERU 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    audi 80 1,9 diesel
    eu am schimbat si injectie si injectoare sar nu sunt multumit pe deplinconsuma mult scoate fum da in nas nu sta larelanti am rev la vechea mea injectie poate reusesc sa o reglez cumva
     
  6. BOMBARDIERU

    BOMBARDIERU 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    audi 80 1,9 diesel
    daca te pricepi tu personal sau ai pe cienva ma ajuti si pe mine ????undeva sa reglez si eu injectia asta,,ms cu respect
     
  7. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    @liviuss
    AAD din cate vad apare pana in 1992.Masina ta din 1993 e un 100 nu un a6:p,ar trebui sa fii mandru de asta
    @bombardieru
    Ai scris ca ai schimbat injectia si esti multumit.
    Dupa aceea ai solicitat ajutor....
    Care e treaba de fapt?

    O sa atasez cand ajung acasa un pdf cu sistemul de injectie k jetronic.
    Puteti incepe amandoi cu verificarea presiunii pompei,a presiunii de pe instalatie masurata cu motorul pornit,si foarte important"holding pressure"adica dupa oprirea motorului ce presiune ramane pe instalatie si cat se pastreaza,acest lucru fiind important la pornire.Daca presiunea de pe instalatie dupa oprirea motorului scade mai mult decat zic specialistii k jetronic acet lucru poate fi pus pe seama injectoarelor care nu inchid,lasand o parte din benzina de pe instalatie sa picure in admisie cu motorul oprit.
    Injectoarele se mai pot "salva",va explic si cum.
    Numai sa imi spuneti daca va pricepeti cat de cat la surubareala,daca nu,fizic va pot ajuta doar la cluj.
     
  8. fritzye 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 100 C4 , 2.0 E, 1992
    Buna ziua,

    Am un audi 100 C4, din 92, cod motor AAD, si am urmatoarea problema.

    De vreo 2 luni, in timpul mersului, uneori, la turatii mai mici +,- 2000 imi smuceste asa dintr-o data ca si cum nu s-ar alimenta si se aude ca si cum ar da un rateu.
    In rest merge perfect normal, doar uneori cand e vreme ploioasa dimineata, mai merge putin intrerupt pana se incalzeste.
    Mentionez ca masina e pe GPL, daca are vreo relevanta.

    Am inteles ca s-ar putea sa fie diferiti senzori de vina, dar nu prea le stiu pozitia.
    Astept un raspuns.

    Multumesc.
     
  9. tony.eu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 80 2.0 benzina aad 1991
    salut am avut si eu probleta ta la un ford. am cautat rezolvare in service si intr-un final am rezolvat. ca regula generala cand esti pe gaz trebuie sa ai filtru de aer FOARTE bine etansat dar si aprinderea sa fie ok si cand spun asta ma refer exclusiv la fije/bujii.
    daca nu ai rezolvat si esti din bucuresti te trimit la un service ieftin unde rezolvi sigur.
     
  10. tony.eu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi 80 2.0 benzina aad 1991
    :sob:
    Oameni .. va rooog ajutati un biet mecanic de duminica. Am si eu o problema la audica mea cu motor 2.0 benzina cod AAD. Problema consta in faptul ca de cateva zile pompa de benzina scoate un bazait enervand de puternic si cel mai important NU se mai tureaza decat pana in 2000 ture si asta pentru o secunda. Adica tin acceleratia in podea se accelereaza o secunda apoi scade la relanti pentru inca o secunda si iar, zici ca e programata.
    Am schimbat filtru aer/benzina, am verificat in mare si aprinderea, fiind pompa mecanica am verificat amanuntit si furtunul de aer.
    A si sa nu uit, mai da si bubuieli in filtru de aer cand ii dau sprituri. Ce sa-i fac, nu vreau sa ajung la mecanic. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2015
  11. mateideniswt 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 100 (C4), 2.0 E 116 CP (AAD), 1992
    Buna ziua!
    Am citit timp de 3 zile tot forumul, partea cu modele clasice si m-am hotarat sa va cer ajutorul vostru, sperand ca voi putea sa remediez toate problemele mele legate de o masina cumparata la bani putini si pe care vreau sa o refac in starea ei originala. Iubitica ar fi un Audi 100 din 1992, motor 2,0 E 85 kw (115 CP) si codul de motor AAD.
    Probleme sunt enorm de multe, incepand la aprindere pana la sistemele electronice :( Nici nu stiu de unde sa incep.. Am cumparat masina de la o cunostinta, la persoana respectiva a stat masina in curte (!) timp de 1 an, dupa ce el (mintindu-ma) a mers un pic, ca si test (!) pe gasolina, a rupt vibrochenul. Asta a fost povestea.. El a cumparat pe banii lui un motor, el zicand ca e identic (defapt a fost total altceva, potrivit mecanicului, probabil alt cod de motor), care stand in ploi si ninsori nici macar nu se rotea, pana la urma a luat vibrochenul jos si a pus pe masina mea, se potrivea perfect. Am dus masina si motorul la mecanic, demontat tot motorul si accesorii in proportie de 90% de vanzator, reconstruit in mare parte de mecanic. A tinut aproximativ 2 luni jumate toata procedura..
    Schimburile facute in cele 2 luni jumate: resegmentat cele 4 pistoane, semeringuri, TOATA GARNITURILE (incepand de la chiuloasa, pana nush unde), kit ambreiaj complet, curele, vibrochen, filtre, uleiuri, antigel, termocupla pentru racire (cel care porneste ventilatorul, ca a fost tiganit un cablu de curent de 220 pe un intrerupator montat in bordul masinii :)) ), senzor temperatura (cel care indica temperatura in bord), si alte chestii si elemente care tine ori de interiorul ori de exteriorul masinii.
    In cele din urma cu foarte mare chinuri si probleme si nervi a reusit mecanicul sa imi dea masina, intr-o stare oarecum (!) functionala. Tin sa mentionez ca toate piesele sunt absolut NOI, cumparate online sau pe comanda, firme precum Sachs, Kolbenshmidt, Victor Reinz, etc (nu chiar toate piesele cele mai scumpe, dar initial citind si documentand un pic, apoi facut comanda cu cap).
    Problemele actuale cu masina imi este greu sa va descriu, asa ca am sa scriu ce si cum a functionat, ce s-a reglat si cum- acum as vrea sa va zic ca sunt PROST la masini, atat electronic cat si mechanic, pana acum o saptamana nici nu am stiut ce face un carburator, am citit si m-am documentat enorm de mult, ca sa pot sa ma pun eu sa o repar sau macar sa incerc sa repar iubitica mea, iar acum pot sa zic ca ma cam descurc, teoretic evident-.
    Deci am luat masina de la mecanic, el a zis ca 'carburatorul e nashpa si cauta un sistem COMPLET de aprindere si ti-l schimb eu, pentru ca nu porneste motorul la rece, doar cu chinuri'. Am zis, ok, dupa ce el a pornit masina dupa al 2lea cheie (evident motorul era cald :) ). Carburatorul este un PIERBURG SOLEX 1B, din cate stiu eu e monopunct si pt golf 2, etc... Deci sigur nu pentru motorul meu. Evident, nu a fost reglat ori de neprofesionalismul mecanicului, ori de lenea lui, nici avans, nici nimic. Nici macar filtrul de aer nu mi-a pus inapoi si nici un furtun nimica... Am venit cu masina acasa, a mers fain, tot am fost happy, pana a 2a zi, cand am vrut sa o pornesc, dar tot chinuia, cand pornea era relantiul de 1800-2000 de ture, daca acceleram un pic, murea motorul, tot asa pana cand tatal meu a strans surubul mare de la carburator complet - cel de relantiu, am aflat cam tarziu :P - si am avut turatie de 700 rpm(!!!). Am zis, ok, din nou, pentru ca nu murea motorul.. DAR aici a inceput sa am si distractia. Termocupla, ce am descris mai sus, nu cupla doar la o temperatura de 105-110 C, ba chiar mai mult cateodata cu cateva grade, si doar pentru atat ca sa tina constant la acea temperatura motorul, ce mie mi se pare enorm de mult.. Pana la urma ne-am oprit cu vazutul, ca mai mult nici el si nici eu nu am stiut. Ziua urmatoare am pornit motorul, cu greu evident in jur de 15-20 de minute, cand pornea motorul avea ORI relantiu prea mare (1800-2000) ORI prea mic (5-700), la orice miscare a acceleratiei moare motorul, pana cand se incalzeste un pic. M-am uitat la carburator la relantiu (pedala lasata) si clapeta aia cu arc de care trage cablul de acceleratie nu atingea blocajul acela (ceva surub) care tine chestia asta, asa ca am miscat un pic sa am incercat sa o rezolv, am reusit, dupa aceasta chestie am avut relantiu de 700 rpm, dar motorul nu se oprea si temperatura de apa 110, unde cupla si ventilatorul si tinea temperatura la 110 C. M-am dus cu ea la cineva pt ca spatele a fost lovita si am nevoie si de un stop stanga si un tinichigiu care imi rezolva 'problema', a mers tot fain, am si stat approx 2 ore cu motorul oprit, dar fiind caldura a pornit motorul la prima cheie. Tot drumul in 1a, maxim a 2a, fiind drum de tara la noi (da, avem si asa ceva :D ). Am intrat si pe o portiune de asfalt, unde evident am calcat un pic acceleratia si undeva la 3500 de ture am schimbat in a 3a (din pacate nu am fost atent), mi s-a parut ca da in nas la schimbare de treapta. Tot acest drum dus-intors a fost 5 km (!). Am ajuns acasa, am lasat masina vreo ora, maxim 1 ora jumate si cand sa ma duc sa o pornesc din nou, ca sa ma duc la tinichigiu inapoi, din nou lupta cu cheia, dar motorul nu a pornit doar de vreo 3 ori pt 5 secunde, dupa care s-a si oprit, tot razboiul m-a tinut vreo 30 de minute (!) dupa care am nu am mai putut de nervi si am lasat balta. Precizez, ca pentru prima data, degeaba dadeam aprindere la contact, auzeam doar un fel de bazait (asta aud tot timpul cand pun contactul), dar la aprindere nici macar un scart nu scoate masina, de parca nici nu invarteam de cheie. Chestia asta doar aici a inceput sa faca, nu i-am dat prea mare importanta din moment ce invartea motorul a 2a oara, chiar daca nu pornea si s-a facut un ciclu cand pornea, cand invartea motorul si cand nu facea absolut nimic.
    Dupa vreo 10 minute, am ramas doar cu absolut nimic, si in momentul de fata, degeaba dau aprindere, nu maraie, nu invarte si nu face nimica masina. Tatal meu se pricepe cate ceva la mecanica, a luat jos electromotorul, si a pus pe o baterie direct, functioneaza perfect, nu zgaraia nu face tac tac, e perfect. DAR este o mufa care dupa cate am inteles ii intrerupator sau ce pe electromotor cand dai contact si aprindere, chestia respectiva nu are curent deloc, nici la contact, nici la aprindere, nicicum, a facut test cu bec. Din cele 3 fire (+,-, mufa respectiva), pe mufa nu este curent. Atata am reusit sa aflam, masina tot nu porneste si tot nu da nici un semn la invartirea cheii in contact..
    Dragi posesori de Audi, va rog din tot sufletul meu sa imi dati un sfat, ba chiar mai multe, am sa le incerc pe toate. Sunt din Pecica, judetul ARAD, daca e cineva mai priceput si are chef sa ma ajute, ii platesc munca, doar sa se rezolve odata problemele astea. Am bagat fff multi bani si suflet in masina asta si tot nu functioneaza, e munca de cocalari, scuzati-mi expresia, in ce stare e masina, tot rupt, lipit cu scoci, chestii fabricate si improvizate, nu ma mir ca nu functioneaza. Sper sa ma puteti ajuta sa o pun la punct, vreau sa o aduc la starea ei originala, mi drag de ea. Interiorul am refacut in cea mai mare parte, exterior mai am un pic de lucru, dar la mecanica si electronica e dezastru, vreau ca acest proiect sa fie 110% perfect.. Astept sfaturile voastre, sunt DISPERAT si nu mai stiu ce sa fac, din moment ce la noi nu prea sunt meseriasi buni (oras cu 17000 de locuitori!!) si in Arad nu vreau sa tractez deocamdata.. Scuze de roman, dar am vrut sa stiti toata situatia, daca mai e ceva de lamurit, v-a raspund la orice intrebare, sunt deschis la orice solutie. Va multumesc anticipat, daca ma ajutati, sa aveti o zi buna in continuare!
     
  12. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Cel mai bun sfat pe care il vei primi este sa cauti un mecanic priceput ( asta inseamna sa o duci in Arad ) , la cati bani ai bagat in ea la " doftorii " din localitatea ta , mai bine cautai un mecanic adevarat si poate scapai mai ieftin si cu masina functionala.
    Iei legatura pe forum cu posesorii de Audi din Arad ( topicul intalniri Audi Arad ) si cere le ajutorul cu o informatie depre un service capabil sa o repare pe " iubitica " ta ..
     
  13. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Ma doare capu de ce a putut sa faca mecanicul ala la motorasul ala !!!

    1 motorul tau nu mai este AAD motorul tau trebuia sa aibe injectie mecanica miltipunct, iar daca ai carburator pus pe el si nu e macar injectie monopunct nu o sa mearga in veci
    normal. Pune o poza cu motorul masini care este pe ea acum. Cred ca mecanicul ala a facut din 2 motoare 1 care sa te taresti cu el. Daca ai acasa motorul ce l-a cumparat fostul proprietar poti sa il faci ca mearga , trebuie sa iei toata injectia de pe el, calculator pentru injectie, admisia si evacuarea de la motorul de la care ai luat arborele cotit, senzori de pe motor si ar trebui sa mearga. Mai ai capul de injectie de la motorul masini ? Ai clapeta de acceleratie admisia si injectoarele si instalatia electrica a motorului.

    2 Mai ai o varianta cu care cred ca scapi mai ieftin poti lua din dezmembrari un motor de 2,0 cod ABT cu injectie monopunct care s-a pus si pe 100 si pe 80 sau de la un Passat mai vechi. Iei tot ce tine de injectie, senzori si electrica motorului . Asa te-ar costa mai putin si cu ajutor de pe forum il faci ca mearga destul de bine.

    3 Elecromotorul tau are starterul prajt "la cat ai dat la automat s-au dus pastilele de contact din el" sau s-a ars bobinajul sau carbuni sau prajit. Mai poate sa fie si de la contact.
    Daca erai mai aproape de Bucuresti te ajutam eu dar asa mi-ar lua o zi numai drumul pana la tine la Arad, plus ca mi-ar mai lua 2 zile sa il fac sa mearga la ce tocana e facuta din motoarele alea doua.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2015
  14. mateideniswt 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 100 (C4), 2.0 E 116 CP (AAD), 1992
    Cobi- Multumesc frumos pentru sfat, la mecanicul asta am adus masina dupa ce am intrebat aprox. 10 persoane, toti l-au recomandat pe el, fiind cel mai bun si una alta.. Mda.. Presupun ca s-a saturat sa se chinuie, din moment ce inca inaintea lui a fost masina distrusa si incopleta, a fost dusa masina in bucati la el; motor, injectie, carburatoare, toate chestiile astea erau date jos si puse in portbagaj :)
    Ionut Lucian- 1. am vazut pm, sun inca astazi. Fostul proprietar dupa ce a prajit motorul a cumparat un alt motor, dar dupa ce am dus la mecanic, el a constatat ca 'nu se invartea' motorul, nu stiu exact ce inseamna sau cum s-a uitat, numai ca motivul ar fi fost ca stand motorul in ploi, nu mai functioneaza. Iar eu nu am nimica de la restul de motor, doar niste chestii simple (gen capace si prostii dinastea), si un carburator Bosch, ma uit imediat la serie.
    2. M-am gandit si eu sa fac asa, dar dupa cate chestii am schimbat cu piese noi, cred ca am sa raman la piese noi in continuare, inca mai ramane de decis si dupa ce consult cu oameni pe bune priceputi din Arad, cu service-uri renumite, caut service-uri si ma uit la referinte de 2 zile :)
    3. Si eu tot la aceste simptome m-am gandit. A fost verificat electromotorul, invarte cum trebuie, fara sunete ciudate sau orice alt zgomot care nu ar trebui sa scoata, daca-l leg direct la o baterie , 'doar' ca nu primeste curent acel cablu subtire cu mufa.. Asa ca chiar ramane starterul, bobinaj sau contact. Cand pun contactul se aude acel 'bzzz', de la bobinaj (corectati-ma daca ma insel), dar cand dau si aprinderea, nu scoate nici un sunet..
    In fine, am vorbit pana la urma cu unul din cei mai buni electriciani din Arad, nu are timp sa vina el sa vada masina la mine in oras, v-a trebui sa o duc eu la el.. Sper sa pot rezolva cumva :) Multumesc pentru ajutor! Va tin la curent cu toate, imediat si pun poze cu motorul, ma rog, ce mai ii din ea :( si restul pieselor ce a ramas.
     
    Ultima editare: 23 Mar 2015
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Carburatorul ala Bosh de fapt nu e carburator e injectorul monopunct "carburator asistat de calculator". Fa bine si cauta toate piesele pentru motorul AAD monteaza-le pe motor si vezi se simptome are. Injectia de la tipul tau de motor este destul de pacatoasa pentru mecanicii care nu au lucrat cu ea si de aia nu se baga multi la masina ta.
    Faptul ca tu ai montat pe motor un carburator denota ca mecanicul la care ai dus masina nu stie nimic despre tipul de injectie de la motorul asta. Injectia de la motoarele astea e si in legatura cu aprinderea, cu avansul la pornire si in mers. Pentru vremea lui era un motor foarte avansat cu o tehnologie care nici la ora asta nu o gasesti la unele masini mai noi.
    Motorul ala care a crapat nu sa rupt arboreld de la gazolina ci de la talpa dat in el ca in caine. Posibil sa fi folosit si benzina de avion in loc de benzina normala. Daca faci rost de piesele motorului se poate sa li faci sa mearga mai ales ca ai multe piese noi in el. Mecanica nu inseamna doar sa inlocuiesti piese ce si sa intelegi cum functioneaza motorul ala si cum se face admisia de combustibil si ce se intimpla in timpul cand functioneaza motorul. Tot ce poti face acum e sa cauti piesele ce au fost date jos si sa le montezi inapoi.
    Electromotorul nu iti invarte din cauza contactului, se poate sa fie dusa partea electrica din el . Ca sa te elucidezi despre ce e vorba la motorul tau cuta pe net VAG-CAT intri iti faci cont si vezi acolo tot motorul tau demontat pe sectiuni, injectie, admisie, clapeta de acceleratie si altele. Spor la traba si daca vrei ma poti suna sa iti mai spun una alta, ce trebuie sa faci si unde sa umbli pe la motor.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2015
  16. mateideniswt 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 100 (C4), 2.0 E 116 CP (AAD), 1992
    Multumesc din suflet pentru tot ajutorul, raman dator! As vrea sa invat eu tot ce tine de aceasta masina, deci am sa fac acel cont si o sa studiez tot ce e posibil. Am gasit pe forum si acel injector monopunct de BOSCH ce am primit, Bosch mono-motronic, http://www.girlshare.ro/34017364.7 e pdf-ul.
    Aici sunt pozele, mentionez ca EXACT cum am luat masina de la mecanic arata si in poze, nimic in plus sau in minus.. Astept si parerile voastre, a mea e ca e jalnic ce munca e acolo si ma doare capul cand ma gandesc cat mai am de facut :(
    1. Motor in ansamblu:
    http://tinypic.com/r/10morhh/8
    http://tinypic.com/r/2cgejci/8
    http://tinypic.com/r/5f3sle/8
    2. Carburator:
    http://tinypic.com/r/2cgejci/8
    http://tinypic.com/r/339q254/8
    http://tinypic.com/r/10nz407/8
    3. Electromotor (acel cablu cu mufa care e scoasa nu primeste curent):
    http://tinypic.com/r/5y989/8
    4. BOSCH:
    http://tinypic.com/r/t0ncj8/8
    http://tinypic.com/r/6f9g1h/8
    http://tinypic.com/r/hrc5jd/8 aici se vede ca guma respectiva e cam deteriorat pe o parte, ii problema mare? Oare ar primi aer fals daca as monta asa pe motor? :(

    Astept parerile voastre/sugestii, se vede in poze cate chestii am lipsa :( (am filtrul de aer cu capac cu tot, doar ca am luat jos ca sa se vada carburatorul mai bine in poze.)
     
  17. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Tu mai ai nevoie doar de calculatorul pentru injectie si instalatia motorului ABT de 2.0 si un electomecanic bun sau putina rabdare si vointa si vei reusi sa o faci sa mearga mormal.
    Nu o sa mai aibe ea 115 cai dar va avea destui sa puna tancu in miscare si sa iti dea senzatii, daca e pus la punct. Pe motorul asta ce il ai pe masina pui injectorul Bosh cu instalatia aferenta si in principiu trebuie sa mearga. Mai e posibil sa aibe ceva bube la injector da nu ceva costisitor. Restul sunt usor de montat doar trebuie sa respecti ceva scheme electrice si e gata. Nu dispera, treaba e facuta cam 70% acum vin nervii. Fa o plimbare pina la Bucuresti si ti-o rezolv eu. Glumesc. Capul sus nu mai ai multe de pus pe motor si e gata. Cauta la dezmembrari un audi 80 B4 cu motor de 2.0 cod ABT si ia toata electrica de pe el.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2015
  18. mateideniswt 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 100 (C4), 2.0 E 116 CP (AAD), 1992
    Multumesc pentru sfat, am sa iau in calcul varianta asta. Azi am curatat Bosch-ul sa schimb, dar pur si simplu nu am gasit conectorii, doar niste cabluri cu mufe, dar nu se potrivesc cu ce am eu nevoie (4 pin-uri 2 bucati si unul de 5 mi se pare).. In schimb am gasit cabluri taiate si rupte si ma doare capul ce e acolo, haos total. Acuma astept un electromecanic bun sa vad ce zice..
     
  19. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cum tiam mai scris mergi la un parc de dezmembrari si cauta un 80 b4 cu motor de2,0 abt injectie monopunct, se mai potriveste si de la golf 3 de 1,8 si pasat de 1,8 sau 2,0 sunt cam aceleas sisteme de injectie si sunt in proportie de 90% compatibile cu motorul tau tot ce tre sa faca electomecanicul e sa adapteze instalatiile pt motorul existent pe masina.. Ai nevoie de o intalatie completa pe motorul de 2,0 abt cu injectie monopunct
    si de calaculatorul ce comanda injectia. Vezi ca cine o da jos de pe maina tre sa aibe grija
    sa nu taie fire si sa tina minte ce si deunde a scos. Poti si tu cu un caiet si etichete pure pe mufe si sa fii meticulos in modul in care o desfaci de pe masina si cum o montezi la tine. E simplu scoti o mufa si pui eticheta pe ea si motezi pe caiet deunde ai scoso.
     
  20. mateideniswt 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 100 (C4), 2.0 E 116 CP (AAD), 1992
    Mersi pentru ajutor, am sa te tin la curent cu toate. Omul care a venit sa imi vada masina e laudat de toti, ramane de vazut daca e chiar unul dintr-e cei mai buni din zona mea :) i-am aratat bosch mono-motronicul si a inceput sa imi zica nuvela despre el si ce si cum. A zis ca rezolva el toata instalatia electrica, imi schimba tot cablajul si ce mai ii nevoie, ca urmare nu mai am eu nevoie sa ma plimb dupa piese si una alta. Ca sa nici nu o patesc din nou, ne-am inteles acuma ca am sa ii dau jumate din bani cand iau masina si restul dupa 5 zile de proba, am explicat ce mi s-a intamplat si e de acord sa facem asa. Is fff curios ce rezolva si cum :)
     

Distribuie pagina asta