1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire grea - intarziata - motor diesel la Audi 80 90 100 (B3 - B4) - cauze si rezolvari)

Discuție în 'Modele clasice' creată de goldaclaudiu, 9 Ian 2014.

  1. goldaclaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    brad ,jud hunedoara
    Masina:
    audi 80 b4
    Salut,am un audi 80 b4 1.9 TDI problema mea este ca motorul porneste foarte bine la prima cheie dimineata , dar atunci incepe problema merg la serviciu si o las in parcare dupa 4 ore plec atunci trebuie sa-i dau 3 sau 4 chei sa pornesca.poate cineva sa-imi zica ce pot sa fac ,multumesc
     
  2. denzel

    denzel 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
    asa patiam si eu si am strans mai bine colierele de pe furtunele de la pompa de injectie si de la filtru de motorina si daca nu se remediaza problema e supapa de retur de pe filtru de motorina
     
  3. goldaclaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    brad ,jud hunedoara
    Masina:
    audi 80 b4
    Salut,
    Am un audi 80 B4 1.9 tdi si problema mea este ca dimineata pe rece porneste greu. Ce ma deranjeaza este ca iarna nu am probleme cu el, doar vara. Am bujii schimbate noi, filtru motorina. Dupa ce merge 5 minute porneste perfect. Ajutati-ma cu un sfat. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Aug 2014
  4. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Bateria este buna ? Invarte electromotorul usor ?
     
  5. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Porneste greu , cu sensul de invarte mult sau invarte greu ?
    Daca zici ca doar la rece porneste greu , eu cred ca iti trage aer pe undeva la motorina ...
     
  6. kszilard 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Ludus
    Masina:
    Audi 80 B4, 1Z, 1993
    Salut,
    am un audi 80 b4 1.9 TDI din '93. Problema pe care o am este ca la rece porneste foarte greu. Bateria e buna invarte, dar trebuie sa dau foarte mult .
    Daca scot mufa de la senzorul de temperatura apa ( G62 ), atunci cupleaza bujiile si porneste la sfert de cheie. O observatie, dupa ce porneste motoul, cateva secunde parca ar lucra numai 3 pistoane.
    Daca las sa mearga cateva minute si opresc, porneste fara probleme.
    Masina merge bine, are putere, adica trage bine. Am verificat bujiile si sunt bune functioneaza la fel.
    Am curatat si injectoarele pt. ca aveau depunere de calamina plus am pus si aditiv in motorina care curata sistemul de injectie. Problema inca o am la pornire la rece.
    M-am gandit si la faptul ca trage aer pe undeva la motorina , dar banuiesc ca atunci si in mers ar avea intreruperi motorul.

    Ma poate ajuta cineva? Ce sa mai verific?

    Multumesc,
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si nu te-ai gandit ca fix G62-ul ar putea fi de vina ?
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu are treaba G62 la temperaturile astea de afara.
    Ar trebui sa verifice compresia/avansul!!
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si atunci ce legatura are compresia si avansul cu G62-ul, in conditiile in care lui ii porneste masina ok cu mufa senzorului scoasa ?
    Odata deconectat G62-ul, ECU trimite temperatura prestabilita.

    La cat costa un G62 nou OE, eu zic ca nu e un capat de tara dar un bun punct de plecare.
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai G62 comanda releul pt.bujii cand temp e sub 5°, daca temp.lichidului de racire e peste 5° G62 trimite semnal doar in bord.

    Daca bujiile incalzesc camera de ardere aerul/combustibilul isi modifica punctul de ardere.

    O compresie scazuta si o camera de ardere rece duce la o pornire greoaie in lipsa compresiei.

    Acelasi fenomen se intampla iarna cand G62 trimite comanda pt.releu DAR bujiile sunt arse=camera de ardere neincalzita/aer/combustibil cu alt punct de aprindere.

    G62 il schimbi daca e nevoie!!
     
    Ultima editare: 18 Mai 2017
  11. kszilard 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Ludus
    Masina:
    Audi 80 B4, 1Z, 1993
    Buna,

    M-am gandit sa-l schimb senzorul, insa aztazi l-am masurat si are la rece 2000 de ohm cum scrie descrierea tehnica si la cald coboara rezistenta. Deci pare functional dar o sa schimb ca e in jur de 20 ron.
    Insa aztazi am gasit o alta neregula ce ar putea duce la pornirea grea. Supapa de sens de pe filtrul de motorina e pe deschis pe ambele directii. Am luat jos aztazi si am suflat in el din ambele directii.

    Maine o sa schimb sa vad daca scap de problema. Daca nu, ramane compresia sa verific.
    Multumesc pt. sfaturi.
     

Distribuie pagina asta