1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - directie - suspensie - bucse sau rulmenti - audi 80 - 90 - 100 (B3 B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de johngotty, 25 Mai 2008.

  1. johngotty

    johngotty 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    alfa romeo 166,2.0 ts,155 cp
    Am Schimbat Bucsele De La Bascula,capete De Planetara Si Capetele De Bara La Masina,dar Am In Continuare Un Troncanit Foarte Urat La Gropi Si In Curbe.........sa Fie Oare De La Amortizoare,sau Mai Sunt Alte Bucse Care Ar Putea Produce Zgomotele?are Cineva O Schema Cu Partea De Bucse?
     
  2. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    flanse amortizor.
     
  3. johngotty

    johngotty 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    alfa romeo 166,2.0 ts,155 cp
    bucse

    cele ce cauciuc dintre oale si amortizoare?
     
  4. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Alea sunt . Problema e de la cauciucul din care e facuta flansa aia care cu timpul datorita gropilor si a greutatii masinii se taseaza si se face un joc intre flansa si partea interioara a "oalei" amortizorului:yes:
     
  5. 19-RNG

    19-RNG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi80 Avant 1.9TDI
    Salut.
    Am A80 Avant B4 1,9 TDI. Am observat ca imi uzeaza cauciucurile spate pe interior. Anvelopele spate:255/40/16 (tuning).
    Sunt ceva bucsi ce trebuie schimbate? Am si telescoape si arcuri sport. Masina este foarte joasa. Aveti idee? Multumesc
     
  6. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Coeficientul ET-ul de pe janta l-ai verificat?
    Va aruncati la cumparat jante dar uitati de acest factor extrem de important. SI va intrebati de ce se uzeaza cauciucurile....
     
  7. 19-RNG

    19-RNG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi80 Avant 1.9TDI
    Masina am cumparat-o cu gentile astea din Germania. Sunt omologate in Germ si mi le-a omalogat si RAR-ul nostru cand am inmatriculat-o. Sunt schimbate si arcurile si telescoapele(sport), deci cred ca au calculat nemtii cand le-au omologat. Sper...
    Nu stiu ce inseamna :Coeficientul ET-ul de pe janta l-ai verificat?
    Exista totusi bucsi ce treb schimbate sau brate? Mult'am.
     
    Ultima editare: 26 Oct 2008
  8. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Din cate stiu la audi 80 b4 puntea spate e independenta. Ar trebui sa se poata face o geometrie si pe spate. Sper sa nu vorbesc prostii, dar cred ca merita incercat intru-cat nu e scump si ar putea fi o solutie.
     
  9. 19-RNG

    19-RNG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi80 Avant 1.9TDI
    Merita incercat...
    Oricum...maine dau jos rotile sa o studiez.
     
  10. 19-RNG

    19-RNG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi80 Avant 1.9TDI
    Am gasit buba...acum am avut timp sa o ridic pe cric.
    Rulment sau rulmenti dreapta spate cu putin joc...nu stiu inca daca este 1 dau 2 rulmenti pe spate.
     
  11. johngotty

    johngotty 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    alfa romeo 166,2.0 ts,155 cp
    salutare

    se poate ca dupa schimbarea amortizoarelor si flanselor,la 3 luni sa se "strice" flansele?
     
  12. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Doar daca flansele au o provenienta indoielnica sau au fost montate gresit.
    Eu cand am verificat masina in service mi-au zis ca toata articulatia e buna. Dar la rar au spus ca am bucsile de la bascula pe duca si dupa zgomotele care se aud cred ca au dreptate.
     
  13. johngotty

    johngotty 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    alfa romeo 166,2.0 ts,155 cp
    pai

    am schimbat amortizoare ,flanse,bucse,capete planetare,capete bara(o nebunie de a mea:)si totusi imi troncane.am testat amortizoarele si au iesit ok.....au verificat bucsele...ok....raman doar aceste flanse.,nu?la viraj pe loc imi "trosnesc" si rotile fata......parerea unui mecanic"flansele"
    voi ce ziceti?
     
  14. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Dca e asa, nu poate fi decat din motivele date mai sus. Dar mai pot fi si alte motive: bilete anti-ruliu, bucsi bara stabilizatoare(nu toti mecanicii le schimba sau verifica), ceva la caseta de directei sau la servo.
     
  15. johngotty

    johngotty 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    alfa romeo 166,2.0 ts,155 cp
    trosnit

    trosnitul acela il aveam si inainte de a schimba amortizoarele si flansele ,dupa care disparuse.bieletele sunt schimbate.bucsele de la bara stabilizatoare nu sunt
     
  16. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Ar mai fi 2 posibilitati: Bieletele de directie (bucsa de la caseta, nu capatula de bara) si mai sunt doua piese gen tirant cu bucsi la ambele capete (steereing damper - cod 8A2 425 021).
     
  17. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Daca zgomotul este metalic, ascutit, ca o lovitura de ciocan mai mult ca sigur este de la pivoti, si mai exact de la prinderea in port-fuzeta (sau cum se cheama).

    La forte mari pe pivot (stanga dreapta total pe loc, frana brusca urmata de acceleratie puternica) capul pivotului se misca in port fuzeta si asa apare zgomotul. Daca mergi mult timp cu ea asa se strica port-fuzeta si trebuie schimbata cu totul pentru ca oricat de tare strangi surubul acela M10 tot o sa aibe joc.
    In general cand desfaci surubul de la pivot exista o urma pe el ca in poza atasata.

    Este singura sursa a zgomotului descris. Din capetele de bara este mai infundat si nu apare la total stanga-dreapta pe loc, ci in mers. Bucsile de la bieletele de directie in nici un caz. Daca sunt uzate apare joc in volan si zgomot destul de mic. Flansele de amortizor de asemenea nu sunt de vina.

    Am mers si cu pivoti uzati, cu capete de bara cu joc, cu bielete de directie uzate, amortizoare defecte deci cam toate combinatiile. De asemenea mi-au sarit pivotii din port-fuzeta si pe stanga si pe dreapta de-a lungul timpului (cate o singura data). Asa ca am urechile formate pe diversele zgomote de la suspensia fata de 90

    In poza este un surub de pivot care prezinta incercarile unei vieti grele.
     
    Ultima editare: 7 Feb 2009
  18. johngotty

    johngotty 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    alfa romeo 166,2.0 ts,155 cp
    pivoti

    pivoti si pot fuzeta?:think:o schema ai cu pozitionarea lor pe masina?am auzit pe ele dar habar nu am unde vin,poate daca vad un desen.....:idea:
     
  19. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Din cate vad eu, tu nu prea le ai cu mecanica auto. Sfatul meu: nu te baga daca nu te pricepi. Gaseste vreun mecanic mai batran sau vreun ucenic si lucreaza impreuna cu el, ca tu s-ar putea sa faci mai mult rau decat bine.
     
  20. johngotty

    johngotty 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    alfa romeo 166,2.0 ts,155 cp
    lamuriri

    sincer la partea mecanica nici nu intentionez sa ma bag eu,dar dupa atatia mecanici la cati am fost,niciunul nu mi-a dat un raspuns clar.eu vreau doar sa incerc sa aflu cauza si sa merg la mecanic doar pt inlocuire.la electrica e alta treaba:)
     

Distribuie pagina asta