Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Modele Audi > Modele clasice
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Modele clasice Aici sunt incluse toate modelele Audi scoase din productie. Printre ele numarandu-se Audi 80, Audi 90, Audi 100, Audi RS2, Audi V8, etc.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #11  
Old 30th May 2009, 04:57
dna_14 dna_14 is offline
1st Gear Member
Masina mea: audi a6,2.0,2005
 
Join Date: May 2009
Location: Tg-jiu
Posts: 1
dna_14 is on a distinguished road
Default probleme cu catalizatorul???

Buna la toata lumea!!!
Am si eu o problema,poate isi da cineva cu parerea ce s-ar fi putut intampla cu masina mea...
Pe scurt,am pornit masina,am plecat de pe loc,totul ok...
Apoi cand am dat treapta a2a am auzit o bubuietura foarte puternica....Nu stiu exact ce s-a intamplat,ideea e ca acum se aude atat de zgomotos motorul....zici ca e tractor nu a6...
Are cineva idee ce ar putea fi???Prietenul meu zice ca s-ar fi spart catalizatorul!!!????
Intreb deoarece m-am saturat sa merg cu ea in service si sa fie reparata pe baza de presupuneri...
Multumesc,Dana
Reply With Quote
  #12  
Old 30th May 2009, 06:06
IF-82-KNG's Avatar
IF-82-KNG IF-82-KNG is offline
2nd Gear Member
Masina mea: A3 , 1,8T Quattro,an 2000, 132Kw
 
Join Date: May 2009
Location: Otopeni
Posts: 36
IF-82-KNG is on a distinguished road
Default

si eu vreau sa imi schimb finala cu un magnaflow de zici ca e tun ...da mie sa nu pierd din ponei...stie careva dak afecteaza schimbarea finalei...din cate am auzit eu se castiga ceva avand in vedere ca elimina mai repede aerul dar..as vrea sa stiu ceva concret de la cineva care a facut-o si a si puso pe tester sau ceva de genu
Astept si eu un raspuns referitor la asta va rog
__________________
Audi rulllllezzzzz
Reply With Quote
  #13  
Old 4th June 2009, 13:02
pasbogdan pasbogdan is offline
Silver Member
Masina mea: s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
 
Join Date: Oct 2008
Location: Cluj Napoca
Posts: 315
pasbogdan is on a distinguished road
Default

Aspect....in rest?La motorul stock(fie NA sau turbo) nu se va simti diferenta.
Reply With Quote
  #14  
Old 7th June 2009, 12:42
IF-82-KNG's Avatar
IF-82-KNG IF-82-KNG is offline
2nd Gear Member
Masina mea: A3 , 1,8T Quattro,an 2000, 132Kw
 
Join Date: May 2009
Location: Otopeni
Posts: 36
IF-82-KNG is on a distinguished road
Default

ms mult..eram ingrijorat ca pierd ceva ponei in loc sa-i pun da e bine ca raman si cu aceeasi
__________________
Audi rulllllezzzzz
Reply With Quote
  #15  
Old 9th June 2009, 10:06
Scarabeux Scarabeux is offline
6th Gear Member
Masina mea: Audi B4 1,9TDI, 1993, motor 1Z
 
Join Date: Jan 2008
Location: Voluntari, Ilfov
Posts: 169
Scarabeux is on a distinguished road
Default

Baieti, nu e politicos sa ignorati un post, mai ales daca vine de la o fata. Dana, din ce spui tu ai o fisura pe circuitul de evacuare, si cel mai bine se vede asta...la un service, pe un elevator. Nu cred ca trebuie sa fie vreun doctor in mecanica sa vada ce anume ti s-a fisurat.
__________________
Once Audi, always Audi
Reply With Quote
  #16  
Old 29th September 2009, 10:08
revenger2's Avatar
revenger2 revenger2 is offline
2nd Gear Member
Masina mea: Audi A3 1.8T
 
Join Date: Aug 2008
Location: bucuresti
Posts: 58
revenger2 is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to revenger2
Default deci nu mai intzeleg nimic

mai am si eu un cotetz de audi a3 1.8 T si am citit 100000 de posturi pe marele internet si acuma imi este frica sa schimb toba finala sa nu se strice ceva la motor sau sa pierd din putere ....nu vreau sa se modifice performanta sau ceva vreao o evacuare doar pentru sunet si in bani putini !!! daca stie cineva mai multe il rog sa-mi spuna !
Reply With Quote
  #17  
Old 29th September 2009, 10:36
adibose's Avatar
adibose adibose is offline
6th Gear Member
Masina mea: 2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
 
Join Date: Aug 2007
Location: Bucuresti
Posts: 1,806
adibose is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to adibose Send a message via Skype™ to adibose
Default

revenger2 nu are ce sa ti se strice daca schimbi toba finala...absolut nimic!
singura modificare pe care o vei simti va fi de ordin auditiv si nimic mai mult
nu castigi si nu pierzi din putere.
__________________
Audi Avant Owner
Reply With Quote
  #18  
Old 1st October 2009, 09:31
adrian25's Avatar
adrian25 adrian25 is offline
5th Gear Member
Masina mea: 80
 
Join Date: Sep 2008
Location: bucuresti / piatra neamt
Posts: 124
adrian25 is on a distinguished road
Default

sunt de acord cu adibose, daca ai cateva cunostinte elementare de mecanica, demonteaza singur finala, da cateva ture cu masina fara finala, apoi cu una sport va fi ceva intre senzatia cu toba stock si fara toba, va fi ceva intermediar, daca nu iti place cum trage fara toba, o pui pe cea veche inapoi si asta e..., mai mult de 1 ora nu dureaza
__________________
audi 80, b4, avant, 2.0E, cod motor ABK, 116cp, dec1993
Reply With Quote
  #19  
Old 16th October 2009, 10:15
adi.tt's Avatar
adi.tt adi.tt is offline
2nd Gear Member
Masina mea: Audi TT, 1.8 Turbo, 2002
 
Join Date: Jul 2008
Location: Vrancea
Posts: 39
adi.tt is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by dna_14 View Post
Buna la toata lumea!!!
Am si eu o problema,poate isi da cineva cu parerea ce s-ar fi putut intampla cu masina mea...
Pe scurt,am pornit masina,am plecat de pe loc,totul ok...
Apoi cand am dat treapta a2a am auzit o bubuietura foarte puternica....Nu stiu exact ce s-a intamplat,ideea e ca acum se aude atat de zgomotos motorul....zici ca e tractor nu a6...
Are cineva idee ce ar putea fi???Prietenul meu zice ca s-ar fi spart catalizatorul!!!????
Intreb deoarece m-am saturat sa merg cu ea in service si sa fie reparata pe baza de presupuneri...
Multumesc,Dana
In ultima parte ai mare dreptate, pana acum nu am intalnit un mecanic sa poata sa-mi dea o explicatie logica si coerenta legat de evacuare, ti-e si friga sa faci eforturi sa schimbi toata evacuarea (la propunerea lor) si dupa aia tot sa nu-ti mearga cum trebuie si sa-l auzi.. " atunci inseamna ca e ceva de pe la motor. Sfatul meu pentru tine, este sa margi la reprezentanta..cel putin daca ai nu stiu despre ce e vorba au ei ceva manuale sau scule pt ea, si ai si o garantie. Daca am fost putin offtopic imi cer scuze fata de administatorii acestui forum.
Reply With Quote
  #20  
Old 10th March 2011, 22:18
cs85beb's Avatar
cs85beb cs85beb is offline
1st Gear Member
Masina mea: a4 1,6 2001
 
Join Date: Dec 2010
Location: cornea caras_severin
Posts: 5
cs85beb is on a distinguished road
Default

Cum anulez sonda lambda ?

Last edited by Cristi : 10th March 2011 at 23:17.
Reply With Quote
Reply

« Canistra de carbon activ Audi 80 2.0e ABK | Bataie la motor (la pornire la rece) »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


All times are GMT +2. The time now is 17:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright 2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Evacuari si catalizatoare - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100