1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtru de polen (habitaclu) la B3 - B4 (80 - 90 - 100) - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Scarabeux, 18 Noi 2008.

  1. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Am ceva probleme cu incalzirea, in parte datorita termostatului, dar nu numai.
    Adica dupa ce cu greu apa ajunge la 90 de grade ( termostatul) totusi in habitaclu aerul care intra nu e chiar atat de cald cat ar trebui sa fie. Daca pornesc recircularea, si implicit aerul conditionat, se observa o ameliorare. Ma gandesc sa nu fie fitrul de polen infundat, mai ales ca fostul proprietar zice ca el stie ca nu are, si deci nu l-a schimbat niciodata. Si inca un lucru: recircularea merge doar cu AC pornit, asa e normal?
     
  2. lutzy 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A 6 1.9 TDI 96 KW
    Filtru polen

    Cu siguranta B4 are filtru de polen pozitionat in partea stanga sus (cum stai cu fata spre capota -afara-) eu l-am schimbat la B4 si pot spune ca vechiul proprietar nu cred ca il schimbase recent deoarece era plin de mizerie si frunze putrede. Nu mai retin cat a costat stiu doar ca nu am gasit unul sa se potriveasca perfect si am renuntat la rama in care statea filtrul. Dupa schimbare vei simti diferenta. Cat despre recirculare cred ca functioneaza doar cu AC pornit.
     
  3. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Filtrul de polen are ACELEASI dimensiuni ca cele ale filtrului de polen de Passat model 1997-2000. E bine sa il schimbi. E cam vreo 30-40 ron.
     
  4. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Multumesc de informatii. M-am uitat unde mi-ati spus, si intradevar, nu are. Este un orificiu prin care am bagat mana si am ajuns la ventilator. Probabil ca am probleme si cu radiatorul de incalzire.
     
  5. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Fii si tu inspirat si fa o poza. Asa i-mi dau seama daca ai suportul pentru filtrul de polen sau nu. Pentru a rezolva problema cu caldura se demotneaza cele 2 furtune ale caloriferului( cu grija ca e un plastic casant) apoi se baga cu furtunul apa si se curanta . Apoi te poti bucura de caldura. Termostatul tau i-si face treaba:)?
     
  6. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Multumesc de ideea cu spalatul caloriferului. Eu imi facusem planul (terifiant de altfel) sa ma duc la cineva sa imi dea bordul jos, ca sa scot caloriferul. Mai am o banuiala ca s-au montat anapoda traseele de aer. Termostatul nu e chiar ok, dar chiar cu apa la 90 de grade eu fac frigul in masina
     
  7. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Revin: In urma schimbarii termostatului, am aflat urmatoarele:

    - Caloriferul nu este infundat, ambele furtune sunt fierbinti, si cel de tur si cel de retur.

    - Mecanicul spune ca butonul de rece/cald din bord nu comanda un robinet, cum credeam eu, ci o clapeta de pe traseul de aer care directioneaza aerul peste calorifer sau pe langa. Asa e?

    Si mai am o nelamurire: de ce aerul conditionat, si implicit recircularea, se opresc dupa circa 1/2 de ora de functionare? asa e normal pe timpul iernii? Scuzati-mi ignoranta, e prima masina cu AC pe care o am.
     
    Ultima editare: 26 Noi 2008
  8. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Deci daca furtunele sunt fioerbinti nu inseamana neaparat ca radiatorul nu e infundat.
    Intr-adevar butonul cald/rece comanda un volet si nu un robinet. Deci probloema ta nu e din comanda rece/cald ci din radiator care e infundat .:) Asa ca treci la treaba si desfunda-l :).
     
  9. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    B4 are sigur filtru de polen ! Recomandarea mea e sa se schimbe toate filtrele la fiecare revizie cu toate ca cel de carburant si polen nu trebuie schimbat la fiecare 15.000 Km ! Cu ulei,carburant si revizii serioase poti prelungi viata motorului !
     
  10. Scarabeux 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Voluntari, Ilfov
    Masina:
    B4 1,9TDI,1993,1Z/ B5 1,9TDI, 2000,AHH
    Concluzia ca e bun caloriferul am tras-o dupa ce am vazut ca am debit maricel la stutul de aerisire. Oricum aplic metoda cu furtunul, ca nu strica inca o curatare. Dar daca totusi e din buton? Aveti idee cum se conecteaza la clapeta respectiva? e cumva pe sistemul oglinzilor actionate manual, de la B3, cu doua cabluri in tandem?
     
  11. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Ai un cablu amarat care are camasa prinsa in ambele capete cu 2 cleme(atentie la scos) si cablul propriu zis e facut la capete rotund in forma de spirala. Trebuie acordata atentie sincronizarii mecanismului de comanda( acelor 3 butoane -ventilatie aer cald-rece, repartitie climatizare) si a mecanismului volet/cremaliera actionare. Pentru asta cel mai simplu e sa dai bordul jos.
    Caloriferul de caldura are inauntru pe acele tevi paralele niste spirale care se mai infunda. De aici lipsa de caldura... :cool:
     
  12. remus momo

    remus momo 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2009
    Locație:
    resita
    Masina:
    audi 100. 2.8 v6.1992
    stie cineva daca audi 100 2.8 1992 are filtru de polen

    Uni imi spun ca are da nimeni nu stie sa imi spuna unde si uni zic ca nare .Masina are climatronic da nu am nici cea mai mica idee unde ar putea fi.
    daca stie cineva stie si poate sa imi trimita si o poza raman recunoscator :search:
     
  13. coltanus 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5 Avant Quattro Tiptronic 2.5 TDI (AKN) 150CP 2000
    Nu toate Audi 100 din generatia 91-94 s-au fabricat cu filtru de polen. Insa la cele care au, se pune la schimbatorul de caldura de la clima care este localizat sub parbriz, in partea stanga cum te uiti din fata masinii. Ridici capota, indepartezi capacul ala de plastic, si in partea stanga este o tulumba care, daca are filtru, ar trebui sa se vada locasul in care se introduce. Daca nu se vede, nu are :).
    Nici la a mea nu are, tot 2.8 si climatronic.
    SI ca sa vezi exact despre ce e vorba, intra pe www.vagcat.com, fa-ti un cont ca e rapid si gratuit, da-i click pe "go to catalog", si gasesti acolo tot ce vrei: schematici, piese, etc.
     
    Ultima editare: 3 Ian 2010
  14. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    cam aici ar fi... (sper ca nu difera mult 80-ul de 100)
    filtru polen 1.jpg filtru polen 2.jpg filtru polen 3.jpg
     
  15. remus momo

    remus momo 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2009
    Locație:
    resita
    Masina:
    audi 100. 2.8 v6.1992
    mersi de ajutor
     
  16. vasile_vlad 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2010
    Locație:
    botosani
    Masina:
    audi 80 , 1781cm, 1991
    Buna. Stie cineva daca si modelul B3 are filtru de polen. Daca are unde se afla si cum se poate schimba. Va multumesc.
     
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    b3 nu are filtru de polen,ca pozitionare este acelasi loc ca la b4,poti sa verifici ca sa te convingi
     
  18. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Au si unele b3, al meu are. Ca pozitionare, cum stai cu fata la masina, sub capota in stanga, sub plasticul de la stergatoare.
     
  19. devils 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, 2001 AJM
    Salut, aveti idee la audi B4, 1.9 TDI din 93 ce dimensiuni are filtru de polen?
     
  20. ignatius33 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    audi 80 b4, 1.9 tdi 1z, 1994 cu aer conditionat si airbag sofer
    va salut
    Se pare ca mai toate B4 au o problema la capacul de plastic al filtrului de polen, daca este crapat sau fisurat se va prelinge apa de pe parbriz si se va impute destul de tare. stie cineva cum se poate rezolva aceasta problema?
    De asemena daca nu ai filtru de polen bun sau daca pe acolo scapa praf sau alte impuritati, se va bloca carbunii de la aeroterma.
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta