1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Defectiune Magnetventil fur Abgas Norm

Discuție în 'Modele clasice' creată de Old School, 22 Ian 2009.

  1. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    Defectiunea consta intr-un zgomot puternic de releu(ceva electro magnetic)care se aude din interiorul masini, in orice caz suparator si deranjant mai ales la relanti. Pana am sa gasesc sa-l schimb, merg fara sa-l alimentez adica cu mufa scoasa.Intrebarea mea : Este asa de important acest ventil magnetic pentru motor sau este folosit strict pentru norma de poluare???A mai avut cineva dintre voi o problema asemanatoare?Mentionez ca masina merge la fel de bine cu sau fara acest "magnetic ventil blestemat".Va multumesc anticipat tuturor celor care ma vor ajuta sa solutionez aceasta problema.Stima.
     
  2. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Cu EGR-ul activ,daca motorul e rece,consumul e mai mic.Asta ar fi aspectul pozitiv.
    Aspectul negativ e ca,in timp,aduce depuneri pe admisie.Dar,se pot curata relativ usor.
    Parerea mea e ca EGR-ul sa ramana activ.
     
  3. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    EGR fiind acest magnetic ventil ? Deci sa nu mai merg fara el si sa-l schimb zici tu ? Nu prea inteleg rolul lui in functionarea motorului si am zis ca daca este pentru norma de poluare as putea sa merg asa o perioada.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Apr 2013
  4. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    Exact aceiasi problema o am si eu la a mea,tot B4 TDI,si ticaie destul de tare ,mai ales la relanteu,si la masina lui unchiumeo ,tot un B4 TDI identic aceiasi problema;)),el imi zicea din ce ia spus ceva mecanic,ca asa trebuie sa sune
     
  5. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    Da ai dreptate la relanti se aude mai rau.....nu cred ca asa trebuie sa faca deoarece este suparator...pana sa aflu de unde este am avut impresia ca este un tampon de vina....ma rog, daca rezolv problema in vreun fel va anunt, important este ca merge motorul...la cat mai multi Km. fratie:)
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Apr 2013
  6. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Old School Da,e vorba despre EGR (Exhaust Gas Recirculation).A fost creat pentru a reduce emisiile poluante din gazele de evacuare.
    Procesul de injectie directa are loc in prezenta unor temperaturi inalte de combustie,fapt care "ajuta" la formarea de NOx (nitrogen oxides).
    Valva EGR combina o fractiune din gazele de evacuare cu aerul proaspat care intra in admisie,astfel reducandu-se continutul de oxigen din camera de combustie.Implicit,se reduce si cantitatea de NOx.
    Motorul functioneaza normal si fara EGR,dar consumul creste putin la rece.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Apr 2013
  7. Old School

    Old School 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi '80 Tdi
    Aha...va multumesc mult acum am inteles pe deplin rolul acesteia:think: datorita voua....va multumesc inca o data. Am sa caut valva si am sa o inlocuiesc cat mai curand.;)
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Apr 2013

Distribuie pagina asta