1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectie Audi 100, 2.3 benzina NF

Discuție în 'Modele clasice' creată de ELF, 19 Mar 2009.

  1. ELF 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    525dA e39
    Salutare!
    Caut pentru un prieten injectia (sau cap injectie, nu stiu exact care e denumirea...e o piesa care se afla deasupra filtrului de aer, si are multe tevi, ca un distribuitor asa arata :) , scuze pentru exprimare ) , unui motor 2.3 benzina cod motor NF.
    Credeti ca m-ati putea ajuta ?
    Exista persoane pe forum care se ocupa cu dezmembrari de astfel de masini?
    Daca nu, cunoasteti parcuri unde as avea sanse sa gasesc asa ceva?

    Multumesc anticipat!
     
  2. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Daca arata ca cel din poze se cheama distribuitor de benzina. Este la fel pentru motoarele NF, NG si AAR care sunt practic identice ( 5 cilindrii 2309 cm3 ). Se gasesc mai greu, in general la cei care dezmembreaza doar audi si au multe masini. Poti sa incerci la Vasile, tel. 0744961692 ca are foarte multe masini si preturi destul de ok. In general se vinde impreuna cu regulatorul de presiune diferentiala ( piesa din partea dreapta de culoare gri ).
    Din ce stiu eu este in jur de 100 euro impreuna cu regulatorul.
     
  3. ELF 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    525dA e39
    Merci mult pentru info. Nu prea reusesc sa-mi dau seama din poze, nici nu prea ma pricep, dar e bne ca sepricepe amicul asta al meu, care e sidirect interesat. Din cate am inteles de la el, "distribuitorul" de care are el nevoie, are si ceva compnenta electrica, avand vreo doua mufe chiar pe distribuitor.
     
  4. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    Am si eu o curiozitate, de ce nu scrie el ? :)

    Regulatorul de presiune diferentiala, piesa din plastic gri, care se monteaza cu 2 suruburi pe distribuitor are un conector electric cu 2 terminale. Mai exista un conector cu 3 terminale dar acela este pe talerul de aer si este de la potentiometrul care masoara cantitatea de aer ce intra in motor.

    Ti-am mai atasat o poza cu talerul de aer si regulatorul de presiune diferentiala ( singurele piese cu conector electric ).

    Este important sa stie ce vrea, pentru ca una este distribuitorul de benzina si alta este toata partea de injectie ( si pretul este altul bineinteles ).
     
  5. cd_contact 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    '91 Audi 80 2.0 8v (AAD) '94 Audi 80 quattro Competition 2.0 16v (ACE)
    Incercati si pe ebay.de ... intr-adevar nu poti duce piesa inapoi, ca la dezmembrari, dar poti lua un distribuitor+regulator pres dif+debitmetru+regulator pres pe la 20-30 euro+22 euro DHL-ul
     
  6. ELF 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    525dA e39
    :) Nu scrie el, pentru ca nu prea foloseste calculatorul, iar eu m-am gandit sa incerc sa-l ajut macar asa....
     
  7. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Salut am vazut ca se vorbeste despre injectie aicea... am patit ceva ciudat pentru mine ... aveam motoru pornit cand dintr-o data pur si simplu s-a oprit ... am verificat buji baterie sa vad daca da scanteie toate merg perfect am realizat ca pompa de injectie sau cum ii spune nu da benzina la pistoane e acea parte de sus din partea stanga cum te uiti la motor in care intra benzina am sa revin cu poze probabil deseara . Sunt curios daca ati pati si voi asa ceva acea " pompa " este deasupra filtruli de aer daca ati avut careva probleme cu asa ceva sper ca ma puteti ajuta si pe mine ( scuzati li
    mbajul ) :)
    scuze am uitat sa specific motor de 2000 cmc cu 116 CP :D
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Mar 2009
  8. cd_contact 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    '91 Audi 80 2.0 8v (AAD) '94 Audi 80 quattro Competition 2.0 16v (ACE)
    Pt Ciusto : Motorul tau e 3A sau AAD ?
    Inainte sa umbli la distribuitorul de benzina (ala de deasupra filtrului de aer) trebuie sa fii sigur ca de acolo e problema.

    1.Releul pompei de benzina e ok ? - pune 12V intre T si 86 si tre sa faca click
    2.Pompa bazaie? - daca e tractiune fata e in dreapta spate,sub masina
    3.1.Presiunea la intrarea in distribuitor e > 6 bar ? Daca nu ai cu ce s-o masori acolo pune un manometru pe iesirea din filtru , in circuit inchid trece de 9 bar (vezi ca e filet 12x1,5 - sa nu fortezi unu cu pas de 1,75 ca schimbi filtru chiar daca nu vrei)
    3.2.Debitul pompei e ok ? Scurtcircuitezi 30 si 87 de pe releu (timp de 30s), cu turul pus intr-o stricla - tre sa bage macar 0,5 l

    Cand incerci astea iti mai zic de regulatoru de presiune diferentiala , curent de comanda etc :)

    Spor la treaba.

    PS : Ai pus benzina de la Petrom?
     
  9. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    Da am pus benzina de la Petrom si toate sunt ok pompa presiunea ... deci toate merg exact cum trebuie numai nu iasa benzina pe tevile catre injectoare sau ce ori fi ele ;)) si mai sunt mufele care intra pe bobinele din lateral sau ce sunt ele primesc 4.85 v fiecare asa trebuie ?
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Oct 2011
  10. cd_contact 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    '91 Audi 80 2.0 8v (AAD) '94 Audi 80 quattro Competition 2.0 16v (ACE)
    Revin cu intrebarea : ce motor ???

    Daca zici ca presiune/debit ai atunci :

    -scoate un injector de pe galerie (nu ala de pornire) si indrepta-l spre o carpa sau ceva absorbant (de preferinta nu spre galeria de evacuare;) )
    -scoate mufa de la regulatorul diferential-ala negru de pe lateralul distribuitorului (mufa dinspre motor-2 contacte)
    - scoate tubulatura de admisie aer care leaga debitmetrul de clapeta de acceleratie (cu ocazia asta verifica etanseitatea)
    - pune pompa pe direct (cum ai facut la debit) - trebuie sa auzi benzina cum circula pe tur/retur
    - in centrul platanului de la debitmetru e un cap de surub; prinde de acest cap si ridica usor platanul -- curge ceva pe injector ???

    PS: Eu am spart membrana de la distribuitor cu benzina+apa de la Petrom in combinatie cu temperaturi negative. Poate nu e cazul la tine.
     
  11. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    motor de 2000 cmc nu stiu codu ala de care am vazut ca se tot vorbeste pe forum ;)) o sa incerc astazi cand merg la garaj ce ai spus tu ms mult si revin deseara
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Oct 2011
  12. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    pana la urma si-a dat drumu distribuitoru de benzina ... acum nu deschid injectoarele poate pierde undeva presiunea sau sunt ele infundata astazi sper sa ii dau de cap :D
     
  13. kikosanionut 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80, 3A, 1990
    Salutare!
    Am o masina Audi 80, motor tip 3A, 2,0 E (2 Litri(2000cmc)), an fabricatie 1990. Are o problema la distribuitorul de injectie (de benzina), scapa presiunea, cum spune mecanicul. As dori sa-l inlocuiesc. Stie cineva unde as putea gasi sa cumpar o asemenea piesa? La second-hand sau din dezmembrari.
    Cu multe multumiri.
     

Distribuie pagina asta