1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

upgrade motor audi 80 b4 abk

Discuție în 'Modele clasice' creată de petre, 7 Apr 2009.

  1. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    saluatre am si eu o intrebare la impatimitzi modelului audi 80 b4
    cum pot modifica motorul de tip abk sau daca se poate face ceva sa mai castig putina putere
    se poate sa ii pun cip?
     
  2. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    ii poti pune si cip, sau il poti transforma in motor ACE, cu chiulasa cu 16 valve
     
  3. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    mersi frumos de sfat ai idee de unde pot cumpara acest cip si cum se pune? si unde?
     
  4. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    Salut....decat sa cumperi chip mai bine ii faci o resoftare ca ii mai sigur asa...si mai depinde si de cati Km are masina si in ce stare se afla motorul,ambreiajul...etc.
    Sunt mai multe chesti care conteaza destul de mult deoarece masina are o varsta si are niste Km parcursi.
    Vorbeste cu Nadir ca el ii in masura si stie foarte bine ce ar merge facut la masina ta.
     
    Ultima editare: 7 Apr 2009
  5. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Poti castiga cca 10 cp cu filtru de aer sport + evacuare sport. Cip-ul sau soft-ul iti mai da tot cam atat....maxim 15 cp.
     
  6. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Pai la el ii face chip sau resoftare? Care crezi ca merge ? :whistle2: Clar ca ii facee chip si practic sunt 2 termeni ce definesc schimbarea valorilor din ECU. La el se face chip (adica se rescriu sau schimba memoriile).

    Varianta optima e sa faci rost de un motor de G3GTI(ala de 150 cai) si faci un swap si gata. Vei avea 150 cai.
     
  7. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    din cate am inteles eu el se referea la Power Box (la chip) care nu ii tot una cu resoftarea
    Merge pus si POwer Box merge si resoftat ECU numai ca la prima varianta iti vine gata cu valori pentru o anumita putere si un anumit cuplu
     
    Ultima editare: 8 Apr 2009
  8. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    sal

    evacuarea trebuie sa o schimb cap coada sau doar finala?filtru sport am pus pe ea
     
  9. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    Evacuarea trebuie schimbata cap coada altfel nu faci nimic daca schimbi numai finala
     
  10. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Da, evacuarea trebuie toata schimbata. Pentru a reduce din costuri, ca sa nu schimbi galeria de evacuare cu serpisori, se poate finisa partea interioara a galeriei de evacuare. Este turnata din fonta si e la fel de poroasa in interior ca si in exterior, ceea ce duce la franarea fluxului de gaze evacuate.

    Zici ca ai filtru sport. De care? Iti recomand filtru sport care merge in carcasa originala a masinii. Daca ai filtru conic (fara carcasa) nu e prea bun. Cande se incalzeste motorul, iti trage numai aer cald din compartimentul motor, adica aer mult mai sarac in oxigen.
     
  11. petre

    petre 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi 80 b4 2.0 ABK
    da am filtru sport conic si ai dreptate cu aeru cald o sa incerc cu unul care intra in carcasa masini ms frumos de sfaturii
     
  12. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    pune-i tubulatura de inox la cel conic si ii mult mai bun ca cel ce intra in cutia originala....si eu am filtru conic si merge mai bine decat cu cel stock
    Tu crezi ca aerul care vine din cutia originala este mai rece ....atata ca prin filtru de aer conic isi trage cat aer ii trebe (trage mai mult decat prin cel stack)
     
    Ultima editare: 9 Apr 2009
  13. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Asa e radu112. Dar exista filtre de aer sport facute pentru cutia originala. Nu am spus filtru stock. E buna si varianta ta cu o teava, dar e incompleta. Ar mai fi nevoie si de o carcasa care sa fereasca filtrul de aerul cald din compartimentul motor.
    Daca e considerat reclama, poate fi sters acest rand, dar ca sfat filtre sport pe cutie originala de Audi 80 fac cei de la K&N.
     
  14. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    Alexflo nu te contrazic cu filtrele de aer sport in cutia originala...da am uitatsa dau eu niste explicatii....si eu mi-am comandat filtru conic si toata tubulatura pana la clapeta de acceleratie si mi-a venit cu tot cu o protectie de plastic care de ataseaza de filtru.
     

Distribuie pagina asta