1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 benzina cod ABT - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de giovanny2dss, 13 Apr 2009.

  1. giovanny2dss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti/Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4
    Am un audi 80 B4 2.0 ABT... am si eu niste nelamuriri:
    - imi fierbe apa si o da chiar afara... cum se tzine bushonul de la vasul de expansiune?
    - ce fel de bujii ar trebui sa am... in cati 'craci' ? am 2 in 3 si 2 in 4 parca.
    - niste fise pe unde gasesc sicapacul de la delcou ?
    - nu imi porneste electroventilatorul desi am schimbat chestia aia cu mufa... defapt a pornit odata, si nu imi arata in bord temperatura
    - cum aflu daca e bulita chiuloasa?
    - se aude un sunet ca si cand trage aer de la motor dar nu ii dau de cat, adica nu pot sa imi dau seama de unde poa sa fie. De la ulei pot sa am probleme ? Masina nu a mai fost folosita de ceva timp 2-3 luni si are uleiul cam negru. Trebuie sa ii fac schimbul neaparat
    - mi se pare ca nu prea trage cum ar trebui pentru un motor de 2000
    - o instalatie GPL ar fi de ajutor ?

    Astept raspunsuri!
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mar 2012
  2. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    Salut. Am aceeasi masina..adica motor abt...dar din ce spui tu, nu se intelege mare lucru, zau..fierbe apa, uleiul...zi pe rand:motz:La cate ai spus iti recomand sa nu o mai misti pana cand nu se uita cineva la ea..adica sa eviti distrugeri greu de reparat
     
    Ultima editare: 13 Apr 2009
  3. giovanny2dss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti/Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4
    In principiu fierbe apa, aia ma intereseaza. Restu sunt niste observatii. Uleiul nu are nici o treaba. Am zis doar ca e uzat si ca o sa ii fac schimbul. Nu pierde nu nimic. Marea problema e apa. Cum se curata termostatul ? daca stie cineva sau ce ar putea fi. Cum se aeriseste instalatia ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mar 2012
  4. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    buson, ca sa zic asa

    Busonul se tine strans, adica la bun simt...strangi dar nu bagi muschi...cand se face presiune in instalatie, se etanseaza . Are o supapa de supra presiune daca e sa dea pe afara...lucru nu tocmai dorit
     
  5. giovanny2dss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti/Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4
    pey da da pe afara... am furtunul cel mare de la radiator din 2 bucatzi... am dat comanda si o sa-l inlocuiesc maine cand vine comanda... ce altceva ar trebui sa verific?
     
  6. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    termostat

    Nu se curata termostatul, se schimba..daca citesti pe forum, afli diverse chestii ajutatoare despre marci de termostate etc. La motorul asta, cand mergi in trafic de oras, ajunge pe la prima indicatie dupa 90..adica 100....pornesc ventilatoarele..scade...daca ai instalatia ok
     
  7. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    furtune

    Dupa ce pui totul la loc...furtune adica...pornesti motorul dupa ce ai umplut vasul cu lichid de racire. Lasi sa mearga pana pornesc ventilatoarele..daca pornesc...ai zis de o problema cu ele...daca pornesc, ala e punctul cand instalatia e la maxima presiune....sus, la furtunele care merg inspre sofer ca sa zic asa, ai un fel de rozeta mica....se deschide putin aia si se vede cum iese aerul....lichidul face bule de aer..cand nu mai face, e aerisita instalatia
     
  8. giovanny2dss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti/Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4
    e o chestie mica rosie? mai jos unde e mufa dla electroventilatoare? sau e la capatul furtunului cel mare si gros de langa motor? un link o poza ceva sa inteleg...
     
  9. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    este sus peste motor ..ai doua furtune care merg acolo...intrare iesire...nu ai cum sa le confunzi..poze, maine....dar nu ai cum sa le confunzi..sunt peste toate de la motor..in spate de la delcou....intra inspre bord
     
  10. giovanny2dss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti/Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4
    aha... gata imi amintesc.. tur si retur... si alea au ceva acolo... un aerisitor... sincer as cobora si acum sa ma uit... dar astept maine furtunul acela... si cum fac sa scot toata apa din motor de peste tot.. sa bag din nou cu antigel si cu apa distilata?
     
  11. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    baga un add pe yahoo messenger...georgedragomir2002...in 2 minute
     
  12. daniel80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 1.8S NE
    Am avut si eu o problema asemanatoare.La mine busonul,care are o supapa dublu sens ramasese pe deschis si atunci imi fierbea apa.Asta este numai una din cauzele posibile.
     
  13. giovanny2dss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti/Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4
    si cum ai rezolvat?

    app... voi ce fel de bujii folositi?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Apr 2009
  14. giovanny2dss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti/Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4
    am schimbat furtunul cu pricina si termocupla merge... adik se deschide... nu am aerisitor dinala acolo la unu din furtune dar e un surub... oricum... singura problema este ca nu sunt sigur daca termostatul e bun... pe unde sa il dau jos nu prea stiu... adik m-am uitat dar am impresia ca tre sa ma bag sub masina... nu costa multi bani dar trebuie schimbat si ala...
    daca clocoteste apa ce inseamna? k e terminata chiloasa nu? de clocotit nu clocoteste dar mi se pare totusi k e prea cald motorul... un mecanic mi-a zis k el are aceeasi problema si de 2 ani a mers asa cu ea si nu are probleme... adik se face presiune si e normal sa creasca apa... as prefera sa vad un audi ca al meu sa vad cum se comporta...:uhm:
     
  15. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    buji cu 3 electrozi sau poti folosi si cu 4 electrozi
     
  16. giovanny2dss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti/Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4
    la mine prima si ultima e cu 4 si cele dla mijloc sunt cu 3 craci ;;))

    are cumva vreo distanta acolo sau ceva?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mar 2012
  17. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    cumpara un set nou ca nu-i prea bine sa fie diferite...adica sa aibe fiecare acelasi nr de electrozi.
    La ce distanta te referi?
     
  18. giovanny2dss 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti/Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4
    distanta aia dintre craci si motzu ala din mijloc... k am vazut ca la unele masini se masoara...
     
    DoubleV apreciază asta.
  19. radu112 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Sighisoara
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABK
    La toate se masoara dar nu stiu exact care este ca difera in functie de tipurile de motor dar daca iti cumperi un set nou alae nu mai trebuie reglate
     
  20. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX

    E posibil la unele masini sa nu trebuiasca reglate deoarece distanta la care sunt facute ele din fabrica sa fie cea optima pentru tipul respectiv de motor. Dar daca distanta difera fata de cea recomandata de producatorul masinii prin ce metoda nu trebuie reglate?:whip:
     

Distribuie pagina asta