Buna seara. Am patit-o si eu in seara asta... dupa ce zilele trecute am inlocuit in furtun fisurat .. de fapt e impropriu spus inlocuit .. l-am taiat de la mijloc si am bagat o teava de inox cu 2 coliere. Ideea e ca zilele astea tot am deschis capota .. dar nu singur ci cu ajutorul cuiva care in momentul in care trageam de maner ridica, capota pentru ca asa merge treaba de ceva timp .. nu mai sare cand trag de maneta. Revenind .. problema e ca in seara asta m-am trezit sa o ridic si cum am tras ca a facut "poc" si s-a rupt cablu .. mi-a cazut o chestie de acolo cu o bucata de fier si un surub in care e prinsa o bucata mica de cablu. Stie cineva ce e de facut, va rog ? Multumesc, Cu stima.
banuiesc, ca in interior ai gasit capatul acela rupt de cablu, nu? rezolvarea e una singura . inlocuirea cablului rupt. de deschis capota.. incearca sa dai de restul cablului, sa-l prinzi cu un patent, ceva..
Da, e o bucata din cablu care s-a rupt.Problema e ca a mai fost rupt odata cand am avut masina intr-un service si l-au reparat cei de acolo, deci nu l-au schimbat ... ideea e ca la service-ul acela nu mai apelez avand niste probleme destul de mari cu ei si financiare in acelasi timp. O sa incerc sa trag cu un patent dar era oricum mai scurt in concluzie cred ca trebuie sa demontez partea de jos a bordului ca sa ajung la el. Multumesc pentru raspuns.
Ca sa deschizi capota trebuie sa te chinui pe dedesubtul masinii pe un elevator, dai scutul jos. Succes. Cablul poti sa il inlocuiesti cu unu de la bicicleta( ala de frana de mana pentru roata spate care e cel mai lung.Succes@
La fel patesc si eu cand ridic capota.Trebe sa am pe cineva care sa o ridice cand trag eu de maner,sau daca nu sa ma duc sa trag de maner,merg la capota,o ridic umpic,apoi merg trag iarasi de maneta si dupa aceea se ridica doar?? care ar fii problema acolo? din ce cauza nu sare singura cand trag de maneta?
Eu am rezolvat-o. Mi-a deschis-o un mecanic tragand cu un cleste mai ascutit pentru ca scapase pe camasa cablu. Si pana la urma l-a reparat pe asta negasindu-se de vanzare cablu cablota .. e otelit. Ideea e ca la mine nu mai sare din cauza accidentului ca nu au tras oamenii la service grila cum trebuie si acum conurile de care e vorba mai sus nu mai calca bine. Multumesc pentru tot.
Cablu se gaseste . Cum poti spune ca nu? La reprezentata se poate comanda. La Audi e simplu de cenrat partea fata. De vina sunt conurile de care am zis care trebuie miscate putin pentru a calca bine in traversele alea 2.
Referitor la gasit nu te contrazic, pentru ca eu sunt student si nu prea imi permit sa ajung sa fac comanda pe la reprezentanta Asa ca am intrebat si eu la magazinele de unde am mai luat tot pe comanda piese pentru ea pana acum. Treaba cu conurile .. mi-a umblat si la alea in schimb am impresia(poate gresesc) dar sunt si arcurile alea putin cam slabe.
Eu am rezolvat cred ca treaba.am invartit umpic de un con,din partea din care nu mi se desfacea si am ridicat apoi capota de vreo 3 ori si o mers.apai daca mai face figuri o sa mai invart de ele.
Help !!! Am patit aceeasi problema, dar am reusit sa apuc cu un patent de cablu si am tras si s`a deschis capota...dar, doar in partea din dreapta, partea din stanga ramane blocata... cum vine treaba asta ??? exista 2 cabluri pe fiecare parte ale capotei ?? Problema grava e ca am si bateria consumata si nu pot pleca cu ea la service sa o rezolv acolo... ce trebuie sa fac ??? pls help !!! Multumesc anticipat !
buna, am si eu o problema cu audiul meu dupa cum am scris si in titlu nu mi se mai deschide capota , am avut un mic incident cu masina dupa care a trebuit sa schimb capota si o aripa am schimbat si incuietoarele respective de pe capota am pus si alea de pe aia veche (cele cu arcuri) si tot nu mi se deschide daca trag de maneta , numai daca prind cu patentu limbile alea pe care le actioneaza cablul, si le imping in sens opus fata de cum actioneaza prin tragerea manetei, si asa se deschid pe rand amandoua , ce sa fac ?
Ceva nu este bine reglat. Astfel de incidente apar frecvent la schimbarea elementelor de caroserie. Broasca şi contrabroasca nu sunt coliniare. Chiar dacă intră una într-alta, zăvorărea se face cu frecări importante şi cele două arcuri nu se mai destind la actionarea trăgaciului. Prin tatonări, vei reuşi să la aliniezi. Verifică dacă nu cumva şi cablul este prea relaxat.
Ai nevoie de o rampa sau de un elevator sa scoti scutul daca il ai , si apoi sa tragi de cele 2 cleme pentru a iesi cele 2 conuri din partea de pe masina. E simplu .
Partea stanga este de fapt actionata de camasa cablului, nu de cablul in sine. cablul trage incuietoarea de pe partea dreapta, iar cablul impinge in incuietoarea din stanga si uite asa se elibereaza conurile alea iar capota sare. si eu am avut si inca pot sa zic ca am mici probleme cu deschisul capotei. Ce trebuie sa faci e sa tragi de `butonu` de unde deschizi capota, iar in acelasi timp sa tii cu mana de camasa sa nu se deplaseze, eventual in acelasi timp sa impingi cumva de ea. E ciudat, n-au prea gandit nemtii prea mult sistemul asta, se putea unul umpic mai simplu si mai `reparabil`, mai ales daca ai avut masina lovita in fata. am vazut sisteme mult mai ok ca mecanica la alte marci. au ratat-o exact cum au facut-o cu radiatorul de incalzire de sub bord.
Conurile alea au fel de contrapiulita din tabla , intre arc si capota, dupa ce le-ai reglat pe ambele, strange bine piulita sa nu mai fie probleme. De la vibratii se mai desfac in timp, plus ca surubul/conul pe la jumate are o parte plata de care poti invarti cu patentul dupa ce ai slabit piulita din tabla, nu are voie sa se invarta ala cu mana. Daca e prea jos surubul, capota ramane cu coltul mai sus decat aripa, daca e prea strans capota sta mai jos decat aripa si se deschide foarte greu. Nu strica nici sa ungi cu putina vaselina conurile, vor sari mai usor cand tragi de maneta.