1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 2.0 la Audi 80 - 90 - 100 ( B3 - B4) - discutii - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de click, 12 Sep 2007.

  1. click

    click 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2007
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 2001 Euro III Blue Santorini
    nu imi dau seama de ce intrerupe in functionare si nu mai are zvicu ala
    cind dau sa o accelerez , se ingituie si intrerup iar pe esapament se aude cum intrerupe

    pb e ca nu ma pricep de loc la chestia asta:sadlike:
     
  2. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    iti da rateuri,cred ca problema ii din curent,ar trebui sa verifici daca ti buna bobina de inductie,sau capacu de delocu sa nu fie crapat,uita-te si la buji,din cauza asta nu iti merge,sa iti fie reglat si avansu,du-te la un mecanic bun sigur ti-o rezolva
     
    Tichie Sorin apreciază asta.
  3. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    daca e inj mecanica vezi sa nu ai pompa de benzina obosita si sa nu mai faca presiune.
     
  4. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Treci pe la un electrician auto pt ca dupa cum a zis si florio pare a fi ceva ce tine de partea electrica
     
  5. v-lo

    v-lo 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a4,1.8,20valve.1996
    regleazá avansul si verificá debitmetrul,sá vezi dacá e bun dacá sunt probleme cu debitmetrul atunci dá semne de innecare,pentru cá primeste mai multá benziná decit aer si atunci se inneacá,verificá si filtrul de aer sá nu fie inbicsit
     
  6. pisoi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2007
    Am si eu un Audi 80 2.3 quattro din '90, dar nu mai merge. Nu imi mai pornea deloc dupa ce il opream, iar acum nu mai ajunge benzina la bujii. Ce sa fac?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2007
  7. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Simptomele astea le-am avut si eu. Pana la urma s-a dovedit a fi pompa de benzina. Dar cauzele pot fi multiple, inclusiv de natura electrica.

    95% sunt sigur ca ai mizerie pe sita aia de sub pompa de benzina. Verifica, ca nu te costa nimic. Mai ales ca e simplu de desfacut. Am sa fac un tutorial si pe tema asta.
     
  8. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Cand pui contactul, se aude pompa de benzina cum lucreaza sau nu?
     
  9. pisoi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2007
    Se aude un tacanit, dar degeaba ca nu ii vine. I-am dat la automat pana a murit bateria noua. Cine se pricepe macar putin? Lasati-mi si mie un ID sa vorbim.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2007
    Magyari andrei apreciază asta.
  10. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Daca vrei sa fii ajutat completeaza-ti te rog profilul:locatie, etc.
    Si vezi ca ai si mesaj privat.
     
  11. pisoi 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2007
    Sunt nou pe adresa asta si nu stiu cum sa umblu. Ce sa mai fac la masina ca sunt disperat?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2007
  12. IonutIT 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2003 1.9 TDI/100CP
    pisoi, in legatura cu exprimarea.... "mai incercam si noi odata?"
     
  13. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    E disperat omu' .... e de inteles. :):):)
     
  14. IonutIT 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2003 1.9 TDI/100CP
    Nu, nu e de inteles.
    Forumul asta a ajuns intr-o stare... hai sa spun doar "proasta". INCA mai citesc ce mai scrie lumea pe aici doar asa, din obisnuinta. Foarte rar mai citesc si ceva posturi competente. Dar cred ca o sa renunt in scurt timp la acesta obisnuinta. Imi pare rau ca MICU este singurul moderator de pe aici si ca evident nu poate face fata singur la toate.
     
  15. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Era o gluma ...... desi nu era momentul, recunosc. :)

    Stiu ...... si eu sunt de aceeasi parere cu tine si am mai ridicat si eu problema asta de cateva ori. :(
    Sa speram ca nu o sa dureze prea mult debandada asta, Micu am inteles ca are ceva probleme la servici si din cauza asta intra mai rar.
     
  16. Adrian

    Adrian Administrator Staff Member

    Înscris:
    8 Iun 2007
    Locație:
    Earth
    Masina:
    cu gandul la un Audi A8 W12 450hp ;)
    Off-topic - pentru pisoi si altii ca si el:

    Incercati sa scrieti cat mai corect si mai inteligibil pe viitor, altfel riscati sa fiti sanctionati. Scriind mai corect, atat voi aveti de castigat cat si cei care citesc mesajele scrise de voi. Regulamentul va sta la dispozitie.

    IonutIT: ai dreptate si vor fi luate masuri in sensul acesta. Am deschis si o discutie in sectiunea de Anunturi importante unde pot fi propusi moderatori noi.
     
  17. Madmax

    Madmax 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2007
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Salutare fratilor detinatori de Audi. Daca m-ati putea ajuta si pe mine, v-as ramane foarte recunoscator. Mi-am achizitionat si eu nu demult un Audi 80 B4, motor 2000, benzina, 66 kw, an fbr. 93. Am fost multumit de masina pana acum cand am inceput sa am probleme la motor si nu-mi pot da seama ce ar putea fi problema. Motorul porneste usor dar nu mai sta la relanti si in mers tot intrerupe, ca si cum s-ar termina benzina. am uitat sa va spun ca e cu injectie monopunct. Am verificat pompa de benzina, am schimbat filtrul, deci se exclud ca ar fi de vina si bineinteles benzina am pus. La service inca nu m-as duce, ca poate prin ajutorul vostru i-mi dau seama ce are, ce piesa e de vina, sa remediez eu problema. Ce ar putea fi? Debitmetrul de aer, pompa de injectie? Va rog daca ati avut probleme de genul asta sa-mi scrieti. Salut si numai bine.
     
  18. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Bine ai venit in randul celor cu cerculete...

    Referitor la problema ta, ar trebui sa ne spui mai multe. Spre exemplu cand oscileaza turatia? la rece sau la cald? Cam la ce temperatura a apei?
    Ai spus ca nu mai sta la relantiu.. asta ce inseamna ? Ca sta peste turatia normala sau sub? Cum stai cu consumul?
    Si la mine mergea in suturi dar s-a dovedit a fi pompa de benzina. Am inlocuit-o si nu mai merge in suturi dar persista problema de a avea relatiu instabil uneori. Sper sa o rezolv intr-o zi cand am timp.
    Cauze posibile ar mai fi: clapeta de acceleratie, debitmetru, injectoare cu depuneri. Poate fi si o cauza electrica: releul spre exemplu. Cel putin astea sunt niste cauze foarte probabile, cauze la care am ajuns dupa ce am studiat multa documentatie referitoare la injectia de benzina pentru motoarele de 2000 de pe audi 80 B4.
     
  19. Madmax

    Madmax 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2007
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0 ABT
    Salutare. In legatura cu problema mea, cu motorul, inca nu am rezolvat nimic, ca nu prea am avut timp, dar saptamana asta trebuie neaparat sa rezolv ca e stresant sa nu mearga masina cum trebuie.
    Sa va explic mai clar care-i problema. De pornit molorul porneste la prima cheie, dar daca nu accelerez imediat consecutiv se opreste, indiferent ca-i rece sau cald. Si in mers aceeasi chestie, tot timpul trebuie sa accelerez pedala dupa pedala. Deci e foarte nasol. Cum las pedala cum se opreste. Iar daca tin apasata, motorul se tureaza normal, dar nu-si mentine turatia. De exemplu il turez pana-n 3000 de ture si tin pedala fixa, turatia scade singura pana la aprox. 2000 ture si iar urca pana-n 3000.
    Nu-mi pot da seama care-i problema. Chestia e ca am si instalatie de gaz si pe gaz merge fara probleme si pot umbla cu masina, dar totusi trebuie sa fac sa mearga si pe benzina.
    S-ar putea sa fie dus debitmetrul, dar nu stiu exact care-i ala. Ii pe furtunul de aer acolo langa filtru de aer si vin doua fire la el? Releul unde-i? Acolo unde-s si sigurantele?
    Dar oricum maine ma programez la service sa-mi schimbe bucsile de pe fata de la brate, si o sa se uite si la motor.
    Salut si numai bine. Si mersi.
     
  20. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Vezi ca s-ar putea sa fie mizerie acolo unde e pompa de benzina. Este o sita acolo sub pompa electrica pe care sunt sigur ca ai sa gasesti mizerie. Am avut o problema foarte asemanatoare si acolo a fost buba la mine, mai exact pornea usor si dupa un timp se oprea, oscila ingrozitor turatia, mergea in suturi.
    Eu zic sa incepi de acolo ca nu te costa nimic si este usor de verificat acest lucru.
     

Distribuie pagina asta