1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare 2.0 TDI motor Pumpe Duse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de SIERRA, 13 Iul 2009.

  1. SIERRA 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4,2,0tdi-170 cai,2007
    Cu surprindere am constatat defectarea unui injector la vechimea masinii,2 ani si parcurgerea unui numar de 100000km.Dupa demontare mecanicii mi-au spus ca de fapt s-a stricat numai electrovalva injectorului,componentele mecanice fiind functionale.Credeti ca s-ar putea gasi numai partea electronica,cu atit mai mult cu cit se demonteaza relativ usor de componenta mecanica?
     
  2. SIERRA 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4,2,0tdi-170 cai,2007
    Nu a intilnit nimeni problema asta?
     
  3. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Probabil ai injectoare Piezo si ECU Siemens la motorul tau, la mine cred ca sunt injectoare cu solenoid. Sa fie injectoarele piezo mai sensibile ?
     
  4. SIERRA 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4,2,0tdi-170 cai,2007
    E corect,injectoarele sin Siemens.
     
  5. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Daca ai ETKA incearca sa cauti pe acolo, poate gasesti doar electrovalva. Vad ca esti din Bv. ai Tess pe acolo, ai intrebat la ei?
     
  6. SIERRA 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4,2,0tdi-170 cai,2007
    Nu stiu ce inseamna ETKA.Am fost la TESS,nu au asa ceva.Am sunat prietenii din Germania,la Siemens raspunsul a fost ca numai cei de la Audi pot comercializa piese de motor iar cei de la Audi au explicat ca Siemens produc electrovalvele respective.Curat ca-n Romania.
     
    laur80vl apreciază asta.
  7. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    ETKA este programul folosit de reprezentantele Audi Seat VW Skoda pentru codurile tuturor pieselor, preturi, iti arata toate piesele intr-o forma "explodata".
    In cel mai rau caz se poate cumpara injectorul complet (probabil la un pret mare).
     
  8. ionut-b7 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2009
    Locație:
    buzau
    Masina:
    a4 , 2.0 TDI, 2006
    Probleme injectoare 2.0 tdi !!!

    am bagat motorina proasta.Am pus VAG-COM-ul,si mi-a dat ca am probleme la releul principal.injectoarele nu lucreaza. INJECTOARELE SUNT BUNE e ceva
    electric.are vreun senzor de calitatea motorinei?:(
     
  9. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    poi releul principal fii si tu mai explicit ce zicea de acel releu ? cum se comporta masina da sa porneasca sau numai se invarte in gol fara alimentare
     
  10. ionut-b7 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2009
    Locație:
    buzau
    Masina:
    a4 , 2.0 TDI, 2006
    releul nu da drumul la injectie,se invarte in gol fara alimentare
     
  11. ionut-b7 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2009
    Locație:
    buzau
    Masina:
    a4 , 2.0 TDI, 2006
    e motor de 2000 diesel 170 de cai, are vreun senzor care blocheaza injectoarele si daca are cum i-l deblochez.
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Poate ar fi bine sa dai si codul de la motor.
    In al doilea rand mai nimerit este sa postezi exact eroarea care era pe vagcom.
    In Etka o sa o gaseasca cineva ;)

    Orientativ am eu ceva nu stiu daca te ajuta.
     
    Ultima editare: 16 Aug 2009
  13. DannM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2008
    Locație:
    Caraș-Severin
    Masina:
    A4,B6 1,9TDI AVB ,2003
    injector in scurt.scoate mufele de la injectoare pe rand si incearca sa pornesti
     
  14. ionut-b7 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2009
    Locație:
    buzau
    Masina:
    a4 , 2.0 TDI, 2006
    eroarea

    motorul este 2000 TDI tip BRD. am schimbat un releu care parea mai nasol si acum da eroarea asta:
    Data version: 20070422

    Monday,17,August,2009,08:56:41:59303

    Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7
    Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67
    69 75 76 77

    VIN: WAUZZZ8E27A126119 Mileage: 65130km/40469miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: None
    Part No SW: 03G 906 018 AQ HW: 03G 906 018 AQ
    Component: R4 2.0l PPD1.3 G 9582
    Coding: 0000072
    Shop #: WSC 06335

    1 Fault Found:
    004160 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction
    P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100001
    Fault Priority: 4
    Fault Frequency: 5
    Reset counter: 40
    Mileage: 0 km
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 224 /min
    Torque: 120.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Battery Volts: 138.5 V
    Battery Volts: 133.5 V
    Battery Volts: 136.5 V
    Battery Volts: 135.5 V

    Readiness: N/A
     
  15. gluci629

    gluci629 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4. benzina. 130 hp
    cauta sigurantele, releele nu se ard asa aiurea, circuitul e protejat de o siguranta!
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Hai sa ma bag putin si la tdi-uri:)
    Probabil inainte aveai si o eroare de genul:
    005399 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction

    Inainte de toate trebuie sa stii ca injectoarele sunt piezo-electrice mare probabilitate sa fie Siemens.
    In al doilea rand conectarea la injectoare nu este 12V comun este in masa.
    (asta ptr electricieni).
    Descriere:
    -cand unul din injectoare nu mai functioneaza in parametri trimite ECU in safe mode si taie alimentarea la toate injectoarele .
    ,,de asta releul nu o sa dea in veci drumul la alimentare,,
    ,,cum spunea DanM@ injector in scurt,,
    Partea proasta:
    -ECU nu va determina care dintre ele este cu problema.

    Cum se localizeaza injectorul:
    -se deconecteaza unul cate unul pe rand si se verifica cu vag comul
    repetat.Pana la injectorul probl. eroarea va ramane .
    -se porneste motorul fara un injector practic repetat
    -cand va fi deconectat injectorul problema ,eroarea de pe Vag va dispare.
    -motorul va trebui sa porneasca neaparat in 3 cilindri, trebuie sa opturezi
    culbutorul resp.

    Desigur masina functionand in '3 o sa apara o alta eroare de genul:
    005735 - PD Unit Injector; Cylinder XXXX(N241): Electrical Malfunction .
    -unde am pus XXX va apare numarul injectorului.

    Sper ca a fost destul de clara descrierea ,din pacate s-au lovit si o a se mai loveasca multi de problema asta.;)
    Sa ne spui cat a costat injectorul si cat ai rulat cu cele vechi ,daca el a fost problema.
    Succes si sa ne auzim cu bine.:)
     
    Ultima editare: 1 Feb 2010
  17. ionut-b7 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2009
    Locație:
    buzau
    Masina:
    a4 , 2.0 TDI, 2006
    multumesc mult

    am scos,am pornit, sa-ti dea Domnu sanatate. acum caut injector, stie cineva?
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...sa te auda Cel de Sus :)

    Injectorul nu este chiar ieftin,stiu ar fi facut de VDO Siemens.
     
  19. ionut-b7 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2009
    Locație:
    buzau
    Masina:
    a4 , 2.0 TDI, 2006
    stiu ca e mult,dar stii de unde pot sa fac rost?
     
  20. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    poi mergi la orce magazin de piese auto import si imposibil sa nu se rezolve. dar mergi si la o reprezentanta vag poate iti aduce cu pisa la schimb si mai scade din pret si poate sunt valori apropiate la preturi intre magazin si reprezentanta . bafta
     

Distribuie pagina asta