Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Sectiune tehnica Audi > Motoare si transmisii
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #21  
Old 27th March 2008, 01:12
HerrDoc HerrDoc is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi A4 1.9Tdi-131CP
 
Join Date: Mar 2008
Location: TARGU-MURES
Posts: 17
HerrDoc is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by BogdanA4 View Post
Opreanuy sustine ca i-au fost "reparate" nu il contrazic pt. ca nu am nimic cu el ... insa eu am primit raspuns ca, nu se pot curata si nici repara injectoarele de la pd. Sper ca in scurt timp sa pot ajunge si eu in reprezentanta la un mecanic recomandat sa vad ce zice si el.
Important este ca atunci cand primesti un raspuns de da un mecanic sa-ti dea si argumente nu doar un raspuns scurt care de multe ori este evaziv.
Din cate am inteles se poate face o spalare chimica... nu stiu exact in ce consta, adica ce solutie se foloseste
O fi vodca... Daca afli ceva legat de asta sa ne anunti si pe noi ca multe motoare "trepidante" asteapta o rezolvare...sa nu mai zic de proprietarii lor. Salutare
  #22  
Old 27th March 2008, 19:43
opreanuy_19's Avatar
opreanuy_19 opreanuy_19 is offline
5th Gear Member
Masina mea: Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
 
Join Date: Nov 2007
Location: Villarreal ,Castellon ,Espana
Posts: 125
opreanuy_19 is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by HerrDoc View Post
O fi vodca... Daca afli ceva legat de asta sa ne anunti si pe noi ca multe motoare "trepidante" asteapta o rezolvare...sa nu mai zic de proprietarii lor. Salutare
nici eu nu am nimik cu tine dar problema e k eu nu am dus masina la un mecanic general ci la un INGINER in sistemul de injectie(spania) si doar atat...mi-a facut omul masina si mi-a zis k un injector nu lucra bine si la reparat...apropo omul avea aparatura acolo de nici cei d la audi nu au asa ceva de la masinarii,calculatoare,microscoape etc asa mi-a zis omul nu cred k ar avea motiv sa ma minta zic eu
  #23  
Old 29th March 2008, 00:48
BogdanA4's Avatar
BogdanA4 BogdanA4 is offline
3rd Gear Member
Masina mea: Audi A6
 
Join Date: Oct 2007
Location: Bucuresti
Posts: 59
BogdanA4 is on a distinguished road
Default

ok parca ziceai ca este facuta in service si ca este in garantie sau poate ma insel... ok daca asa a zis omu' asa o fii... bafta si mai vbim
cred din ce in ce mai tare ca este vorba despre volanta.. pa.
__________________
A6 2010
  #24  
Old 14th April 2008, 19:35
Flubber's Avatar
Flubber Flubber is offline
6th Gear Member
Masina mea: Audi A4/S4 143Cp
 
Join Date: Nov 2007
Location: Pitesti
Posts: 172
Flubber is on a distinguished road
Default

aceleasi sintome le am si eu al meu parca la relanti nu ar vibra asa foarte rau si foarte incet dar tunci cand opresc motorul se sgaltie toata masina
  #25  
Old 14th April 2008, 21:22
BogdanA4's Avatar
BogdanA4 BogdanA4 is offline
3rd Gear Member
Masina mea: Audi A6
 
Join Date: Oct 2007
Location: Bucuresti
Posts: 59
BogdanA4 is on a distinguished road
Default

Raspuns concret!! Volanta bat-o vina. Am inteles (si ai face bine sa te interesezi si tu la mecanic) ca volanta face probleme la aceste masini fie ele VW sau Audi, Ford sau Toyota. Este vorba de volanta cu masa dupla, care a fost conceputa sa preia socurile si sa protejeze cutia de viteze. Insa teoria nu s-a pupat cu practica si astfel cei de la Audi recunosc ca a fost o prostie inlocuirea tipului anterior cu acesta. Cei de la Toyota au renuntat la modelul asta deja. Un ford a avut parte de aceasta problema la 3000 km asa ca la peste cei 100 mii ce ii avem noi ce sa mai zic. Volanta este o pisa nu tocmai ieftina adica 1500-2000 lei si se schimba si ambreiajul care face cam 700-800 lei plus manopera... oho ma doare capu'.
Am intrat de curioziate la VW sa vezi ce se mai plange lumea acolo...mama...mama..
simtome:
1.Acel zgaltait ce il simti la pornire- oprire.
2.Daca apesi usor ambreiajul(pui un pic piciorul drept ) ai sa simti un tacanit.
3.Trepidatii ale masinii la relanti.....
Acum sa vedem cine iubeste masina cu adevarat???
__________________
A6 2010

Last edited by BogdanA4 : 14th April 2008 at 21:29.
  #26  
Old 14th April 2008, 23:12
Stefan's Avatar
Stefan Stefan is offline
Audi Expert
Masina mea: AUDI A4 B5 Avant, 2001, 116 CP, PD, AJM
 
Join Date: Oct 2007
Location: bucuresti/iasi
Posts: 2,320
Stefan is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by Flubber View Post
aceleasi sintome le am si eu al meu parca la relanti nu ar vibra asa foarte rau si foarte incet dar tunci cand opresc motorul se sgaltie toata masina
si la mine facea la fel..la stop se auzea cum vibreaza si esapamentul...amdat relantiul mai mare pe tester si acum e totul ok. incearca, nu ai ce pierde
__________________
A4 B5 Avant with Morimoto Bi Xenon projectors, DRL, EIBACH Pro Kit springs, 50% window film protection, Cruise control, Sport seats, BOSE sound system, Bluetooth car-kit, A4 B7 S-line 17" wheels,
Work in progress, more to come...
  #27  
Old 3rd June 2008, 23:16
TethiS's Avatar
TethiS TethiS is offline
2nd Gear Member
Masina mea: Audi A4 1.9 TDI AVB 2004 + Audi A3 2.0 TDI Ambition 2004
 
Join Date: May 2008
Location: Bucuresti
Posts: 35
TethiS is on a distinguished road
Default

Hmm, nu stiu ce sa zic. Am de ceva vreme o problema cu variatii de turatie la relanti (fara ca masina sa vibreze efectiv) dupa ce se incalzeste (adica vreo 20 de minute de mers prin oras).
De vreo cateva zile am inceput sa verific o chestie: atunci cand ma opresc la semafor si scot din viteza, tin pedala de ambreiaj apasata. Rezultatul, nici URMA de variatie de turatie; daca dau drumul la pedala, la cateva secunde apar din nou variatiile pe turometru...

Nu stiu inca deci ce este, dar e la "mintea cocosului" ca e legat de ambreiaj. (tzin sa precizez ca tzine destul de sus, si nu tzacane sau alt zgomot daca-l apas usor cu piciorul drept )
  #28  
Old 4th June 2008, 12:23
BogdanA4's Avatar
BogdanA4 BogdanA4 is offline
3rd Gear Member
Masina mea: Audi A6
 
Join Date: Oct 2007
Location: Bucuresti
Posts: 59
BogdanA4 is on a distinguished road
Default

"TethiS" Tot ce pot sa-ti spun este ca acel tacanit poate provenii de la volanta si daca nu il simti atunci este ok. Variatia de turatie am mai spus poate aparea de la injectoare, sonda de temp si altele. Nu cred ca ambreiajul poate afecta turatiile la relanti iar treaba cu "tinutul sus", inseamna ca da semne de "oboseala".
Bafta.
P.S Reglarea turatiilor mai sus nu cred ca este tocmai ok.. Rezolvarea mecanica vine numai prin inlocuire, zic eu...sau reparare, dupa caz.
__________________
A6 2010
  #29  
Old 4th June 2008, 20:30
TethiS's Avatar
TethiS TethiS is offline
2nd Gear Member
Masina mea: Audi A4 1.9 TDI AVB 2004 + Audi A3 2.0 TDI Ambition 2004
 
Join Date: May 2008
Location: Bucuresti
Posts: 35
TethiS is on a distinguished road
Default

Bineinteles ca va trebui inclocuit, as fi vrut doar sa stiu daca la altcineva se manifesta la fel in aceleasi conditii (ambreiajul decuplat la relanti).
  #30  
Old 23rd June 2008, 06:29
yulian's Avatar
yulian yulian is offline
4th Gear Member
Masina mea: Utilitara japoneza cu triunghi in mijloc...
 
Join Date: Dec 2007
Location: Deva
Posts: 109
yulian is on a distinguished road
Default

Am si eu o intrebare....am patit de cateva ori cand eram prin oras sa incerc sa bag in viteze si mi-a facut exact ca la daciile/rabele ale vechi o uruiala groaznica cand nu debraiaza ambreiajul calumea. Am crezut ca nu am apasat bine..am apasat putin mai tare..a fost ok..Problema e ca a inceput sa faca tot mai des,adica 1-2 ori/saptamana si ceea ce m-a facut sa scriu este faptul ca aseara eram in marsalier si mi-a facut din nou in sensul ca am facut 1-2m cu spatele,m-am oprit ca venea ceva si atunci harrrrrr. Poate o mica idee???Mersi
Closed Thread

« Presiune in rezervor, trepidatie motor | QUATTRO- tot ce tine de sistemele cu tractiune integrala. »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Volanta usurata, Lightweight Pulleys(fulii usurate) si/sau Ambreiaj modificat - Merita ? Gorobete Motoare si transmisii 83 21st December 2012 00:39


All times are GMT +2. The time now is 17:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright 2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Simptome volanta defecta - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100