Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Sectiune tehnica Audi > Motoare si transmisii
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #11  
Old 26th August 2010, 08:22
otelea's Avatar
otelea otelea is offline
Silver Member
Masina mea: audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994 si A4 1.9 TDI AVB 2004
 
Join Date: Apr 2008
Location: Galati
Posts: 469
otelea is on a distinguished road
Default

O pierdere asa mare de putere?!! La tine e posibil sa fie si alte cauza. Verifica si turbina. Masina scoate fum? Ce culoare? Cum porneste cand e motorul rece? Dar cand e cald? Ai cosum de ulei? Cat si la ce numar de chilometrii? Verifica toate aceste detalii si posteazale aici, poate te putem ajuta.
La mine acest scuturat apare in jurul turatiei de 2000 rpm, dar dispare daca o calc sau intru in frana de motor. Iar de tras trage bine de tot (multumesc Lui Dumnezeu).
__________________
audi 80 b4 1.9 tdi 1Z Avant si A4 1.9 TDI AVB Avant
The best of the beast!
Reply With Quote
  #12  
Old 31st August 2010, 18:59
net's Avatar
net net is offline
2nd Gear Member
Masina mea: Audi B4 1.9 TDI 1993
 
Join Date: Apr 2009
Location: Timisoara
Posts: 30
net is on a distinguished road
Default

otelea Deci scutura la 2 secunde dupa ce o pornesc , in momentul cand scutura scoate fum negru , consum de ulei normal , scutura non stop , mai ales atunci cand o calc bine , scutura toata masina merge cu izbituri din alea...
De pornit porneste usor , dar scutura la relanti incontinuu

Last edited by Cristi : 20th February 2013 at 23:58.
Reply With Quote
  #13  
Old 1st September 2010, 08:07
otelea's Avatar
otelea otelea is offline
Silver Member
Masina mea: audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994 si A4 1.9 TDI AVB 2004
 
Join Date: Apr 2008
Location: Galati
Posts: 469
otelea is on a distinguished road
Default

Ai verificat injectoarele?
Cu o cheie fixa de 17 (cred ), cu motorul pornit, slabeste cate o conducta de la cate un injector si vezi daca se schimba ceva din mersul motorului, apoi o strangi la loc si desfaci urmatoarea. In momentul in care ai desfacut una din conducte si nu se schimba nimic din mersul motorului inseamna ca acel injector este blocat si motorul tau merge in trei pistoane. E posibil sa fie chiar si doua injectoare busite, dar nu cred ca ar mai porni asa usor. Cum se tureaza masina? Creste turatia rapid sau se chinuie? Cand este tuarata si o mentii cateva secunde turata (cu motorul cald) scoate fum negru? Inclin sa cred ca ai un injector blocat. Verifica si turbina daca lucreaza. Pui pe cineva sa o tureze de cateva ori, iar tu tine mana pe unul din furtunele de la admisie (din zona turbinei, cele mari) si vezi daca, in momentul in care motorul se tureaza, acestea se intaresc (are tendinta sa-si mareasca volumul un pic).
__________________
audi 80 b4 1.9 tdi 1Z Avant si A4 1.9 TDI AVB Avant
The best of the beast!
Reply With Quote
  #14  
Old 23rd October 2010, 12:24
bogdanalunu bogdanalunu is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi 80, B4, 1.9 TDI,1 Z, 1994
 
Join Date: Oct 2010
Location: Alunu Valcea
Posts: 1
bogdanalunu is on a distinguished road
Default

si masina mea tremura intr-a treia si a patra cand ridic piciorul de pe acceleratie.Mi s-a zis ca este un senzor de la partea electronica de pe pompa de injectie.
Reply With Quote
  #15  
Old 26th October 2010, 22:45
Romeo_79's Avatar
Romeo_79 Romeo_79 is offline
Gold Member
Masina mea: A4 B5 Avant 1.9 TDI 110 CP AFN 1997
 
Join Date: Jul 2008
Location: Piatra Neamt
Posts: 628
Romeo_79 is on a distinguished road
Default

Imi poate spune cineva cate garnituri trebuiesc schimbate la capacul pompei de injectie de pe 1Z?Picura motorina pe la imbinarea dintre capac si corpul pompei..
Reply With Quote
  #16  
Old 26th October 2010, 22:52
coman ionel's Avatar
coman ionel coman ionel is offline
2nd Gear Member
Masina mea: audi 80 B4 1,9 TDI 1993
 
Join Date: Jun 2010
Location: BISTRITA
Posts: 59
coman ionel is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to coman ionel
Default

Am aceeasi problema...Mai bine cumpara un set de garnituri, sunt vreo 3 sau 4 in set, te costa in jur de 40 de lei, iar de schimbat daca esti norocos si iti curge doar pe la capacul superior scapi ieftin si repede(in 15 min si circa 50 lei manopera - parerea mea se poate face si singur).
dar daca curge ca la mine pe la toate imbinarile posibile e mai complicat un pic.
Azi am dus-o in servis sa imi schimbe toate garniturile maine vad ce am rezolvat daca vrei te pot tine la curent cu proceduri si preturi.
Stima si respect
__________________
IS.07.VXB
Reply With Quote
  #17  
Old 26th October 2010, 23:06
Romeo_79's Avatar
Romeo_79 Romeo_79 is offline
Gold Member
Masina mea: A4 B5 Avant 1.9 TDI 110 CP AFN 1997
 
Join Date: Jul 2008
Location: Piatra Neamt
Posts: 628
Romeo_79 is on a distinguished road
Default

Doar pe la capacul superior curge putin,dar ajunge motorina pe blocul motor,se incinge si emana un miros greu care intra in masina prin ventilatie..Capacul se demonteaza usor,dar in acelasi timp,dupa cate am inteles,se modifica si IQ-ul.Te rog tine-ne la curent cu ce-ai rezolvat,si poate obtii mai multe detalii de la mecanicul care a facut "operatia".
Reply With Quote
  #18  
Old 27th October 2010, 09:50
Nelu Pătraşcu's Avatar
Nelu Pătraşcu Nelu Pătraşcu is offline
Gold Member
Masina mea: AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
 
Join Date: Feb 2009
Location: ARAD
Posts: 566
Nelu Pătraşcu is on a distinguished road
Default

Romeo, zgārie cu ceva cele două repere (corpul şi capacul) īnainte de a demonta pompa. Cānd o vei monta, cele două segmente trebuie să fie coliniare, şi nu se mai modifică IQ-ul.
Reply With Quote
  #19  
Old 27th October 2010, 10:38
Romeo_79's Avatar
Romeo_79 Romeo_79 is offline
Gold Member
Masina mea: A4 B5 Avant 1.9 TDI 110 CP AFN 1997
 
Join Date: Jul 2008
Location: Piatra Neamt
Posts: 628
Romeo_79 is on a distinguished road
Default

Nelu,m-am gandit si eu la metoda asta empirica,si cred ca asa am sa si fac in cele din urma...
Stii cumva daca se va dezamorsa pompa odata cu demontarea capacului?
Reply With Quote
  #20  
Old 27th October 2010, 11:31
Nelu Pătraşcu's Avatar
Nelu Pătraşcu Nelu Pătraşcu is offline
Gold Member
Masina mea: AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
 
Join Date: Feb 2009
Location: ARAD
Posts: 566
Nelu Pătraşcu is on a distinguished road
Default

N-ar trebui să ai probleme de pornire. Capacul fiind cel mai de sus reper al pompei, partea de succţiune şi cea de īnaltă presiune rămān imersate īn motorină. Aerul pătruns odată cu desfacerea capacului, se drenează repede pe conducta de retur.
Ce garnituri ai găsit?
Reply With Quote
Reply

« Motor 1.6 ALZ benzina - probleme diverse - cauze si rezolvari | Pompa ulei 2.0 TDI - sistemul de antrenare cu probleme- reparatie si/sau inlocuire »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Motor diesel cod AAT la A6 C4 - discutii diverse - probleme si rezolvari Gunther Audi A6 C4 (1994 – 1997) 173 13th November 2014 14:45
Pompa Injectie - motoare diesel normale - NU PD - reparatii - Reglare Avans - probleme diverse Pippo09 Motoare si transmisii 176 1st August 2014 13:29
Injectie K-Jetronic si KE Jetronic - reglaje - reparatie - discutii diverse badboy4life Modele clasice 79 30th July 2014 11:32


All times are GMT +2. The time now is 11:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright ©2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Pompa injectie motorina 1.9 tdi cod motor 1Z - reparatie - inlocuire - reglaje - discutii diverse - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100