1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare 2.5 TDI montate pe Audi - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de nykul, 19 Aug 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    salutare la toti. am si eu o problema la a6-le meu am intalnit urmatoarea problema: la plecare de pe loc parca ar avea ceva vlaga motoru in el dar cand schimba viteza(am cutie tiptronik) nu mai trage, da sa moara dupa care se tureaza motoru foarte greu. cu greu ajunge de la 3000 la 3500 de ture. service i lam facut cu 2000 de km in urma, aavand aceeasi problema si innainte. am 166000 km k ea, am fost cu ea pe tester si imi zice ar fi ceva problema de aer. mecanicu mia zis ca s-ar putea sa fie debilmetru de aer(l-am skimbat cu unu la fel de pe alt a6 )si merge la fel eu am presupus a fi turbina, mecanicu mia zis ca turbo lucra perfect precum si valvele alea ce apartin de turbo, am presupus a fi sonda de pe interculer, da la fel si aea e fara probleme. esapamentu nu are cum sa fie infundat ca imi cam plqace sa calc masina si se prea curata si tinand cont ca e si cutie automata. credetima ca nu mai stiu ce sa mai zic mi frica sa ma bag in depasire si la un logan ca nu pot sa il depasesc decat ffff greu.
    astept pareri de la voi si va multumesc anticipat.:think:
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    s-ar putea ca turbina sa-ti fie foarte murdara.
    cauta pe forum si la A4 si la A3 ca s-a mai discutat problema, tot ce tine de turbina murdara, debitmetru si valva EGR.

    Offtopic: ce a zis mecanicul? "mecanicu mia zis ca s-ar putea sa fie debilmetru de aer" :)
     
  3. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    Da nu zic ca nu ar fi si asta da eu am cutie automata si cum imi place sa o mai calc aproape frecvent schimba tot peste 3500 de ture.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mai 2012
  4. viorel64 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 avant 1.9 tdi pd ajm
    nu taga motorul si nu se tureaza in sarcina

    saltut!
    acelasi lucru l-am simtit si eu la masina mea.Am fost pana la Brasov si am alimentat la plecarea din Bucuresti cu euro5.Cand m-am intors intre Banesti si Ploiesti am vrut sa-i dau talpa dar nu se ducea mai mult de 110 la 2100rot/min si am inceput sa ma gindesc care o fi cauza.La Tancabesti am alimentat la Agip.Cum am plecat din statie parca era alta masina si mi-am revenit.Cel putin la mine cred ca nu i-a placut euro5.Un coleg mi-a zis ca e posibil sa fi fost de la presiunea atmosferica dar in cazul meu nu putea sa fie o presiune atmosferica pana la pompa si alta dupa.In Romanica este dubioasa calitatea carburantului.
     
  5. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    Da e adevarata si treaba asta numai ca la mine o tine tot asa de vreo 2 luni incoace in care am facut vreo 8000 de km si am alimentat din locori diferite.
    am mai observat si faptu ca noaptea cand e mai rece merge mai bine dar tot asa ramane acceleratia destul de lenta si fara diferete la 2000 de ture.:crying::crying:
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mai 2012
  6. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Nu stiu daca si la voi este la fel,la mine asa a fost:avea momente cand se accelera greu si scotea si fum mult,indiferent de treapta de viteza.Am schimbat debitmetrul si unul din senzorii de presiune turbo,cel mai bine sa le puneti pe tester si aflati sigur de la ce e(vag-com)
     
  7. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    La mine nu scoate fum si pe tester amfost cu masina si imi zic ca ar fi debilmetru da lam inlocuit cu un altu si la fel se comporta
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mai 2012
  8. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Mi-a vazut debitmetrul pe soft,si senzorul de presiune turbo.Dupa ce am schimbat debitmetrul si unul din senzorii de presiune turbo(e vorba despre cel din spatele farului din stanga,cum stai cu fata la masina),nu am mai avut probleme cu fumul si demarajul masinii.
     
  9. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    La mine pe test imi zice ca e debilmetru da lam skimbat si merge la fel. Maine ii fac iar o vizita la mecanic sa vad daca iau mai venit ceva idei:yes:
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mai 2012
  10. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    salutare azi am fost cu masina la un test motor si imi zice mecanicu respectiv ca ar fi ceva problema din turbo ca imi face presiunea prea mare in turbina in jur de 2500mbari si decupleaza calculatoru
    voi ce ziceti ati mai patit asa ceva?
     
  11. nistor@QMT

    nistor@QMT Banned

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Human, 2 legs, 1981
    Probleme axe cu came si probleme la electronica pompei de injectie rezolvate

    Problemele de care vorbeau colegii in posturile anterioare sunt legate de axele cu came. Intr-adevar, la primele motorizari, 2.5 tdi 150 cp si 155 cp, au fost mari probleme cu axele cu came si la partea electronica a pompelor de injectie de pe aceste masini. In jurul valorii de 200.000 km se duceau pe capete.
    Acestea au fost rezolvate pe motoarele Euro 4 de pe aceste modele, Euro 4 regasindu-se pe unele din modelele de 163 cp si 179 cp(de regula modelele 2004 si 2005, dar atentie, nu toate masiniile 2.5 TDI-urile dupa 2004 au Euro 4). Deci, daca iti iei un model care are Euro 4, e din ultimele generatii de 2.5 tdi montate pe acest model, cu problemele rezolvate. Nu vei avea treaba nici cu axele cu came, nici cu partea electronica a pompei de injectie.

    Cat despre consum... ca la asta se referea topicul: eu am de 1 luna un A6 Avant 2.5 TDI Quattro 180 cp, adus de mine din Germania, tunat de 2 saptamani la 210 cp, model 2005, cu Euro 4, printre ultimele bucati fabricate din modelul vechi. Consumul in Cluj-Napoca este cam 11.5, consumul in afara este maxim 8, la stil de condus destul de sustinut.
     
    Ultima editare: 28 Sep 2008
  12. clauy3

    clauy3 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2007
    Locație:
    Cluj-N
    Masina:
    audi a6 avant 2.5tdi
    2.5 tdi trage numai cand vrea

    De ceva vreme am observat ca la peste 3000 rotati nu mai trage cum ar trebuii . Am pus vagul pe ea de 2 ori la serviceuri diferite si in sarcina si pe loc si nu a iesit nici o eroare ,totul este in parametri normali .Problema este ca nu tot timpul face figuri numai cateodata . Un mecanic a spus ca ar putea fi ceva culbutor sarit sau blocat dar ma indoiesc pt ca am schimbat axele cu came si tot ce tine de ele tacheti si culbutori in vara si am facut doar 7000 de km iar motorul suna foarte frumos tot atunci am schimbat si debitmetrul cu filtru de aer. Ce am mai observat zilele astea a fost ceva baltica de motorina pe filtru de motorina in zona supapei de sens asta dupa un drum cu un pic de forja .
    Ar putea fi de la filtru de motorina sau sa fie supapa de sens fisurata si sa traga aer la turatii mai mari? Va rog daca se poate astept niste pareri sau sfaturi.
    ps. 2.5 tdi 150 cp an 2001
     
  13. mariusD

    mariusD 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2008
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audi A6 2,5 Quattro 180 CP - Black , Astra G 1,7 DTI - Black
    tine`o continuu turata la o anumita turatie si vezi cum suna motorul, inca ceva... merge in suturi sau cum adica nu mai trage cum trebuie
     
  14. clauy3

    clauy3 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2007
    Locație:
    Cluj-N
    Masina:
    audi a6 avant 2.5tdi
    Motorul suna bine la orice turatie si nu merge in suturi cand zic ca nu trage cum trebuie ma refer ca urca mai greu in ture de la 3000 in sus pe cand inainte de la 3000 de ture in sus ii placea cel mai mult.
     
  15. tdanielv

    tdanielv Bronze Member

    Înscris:
    21 Apr 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 Avant B6 116CP
    nu cumva e de la turbo (limp mode).
    cind observi ca nu trage opreste motorul, porneste din nou si vezi cum se comporta, daca trage ar putea fi de la turbo.
     
  16. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    Si eu am aceeasi problema ca si tine... e problema din axele cu came, sunt taketii sariti.
    La masina mea si consumu este un pik mai mare...
     
    Ultima editare: 30 Dec 2008
  17. clauy3

    clauy3 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2007
    Locație:
    Cluj-N
    Masina:
    audi a6 avant 2.5tdi
    Si ai rezolvat problema ? daca da cum ? la mine axele sunt noi ,au 7000 de km de cand le-am schimbat.
     
  18. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    io nu am rezolvato inca astept saptamana viitoare sa desfac motoru
    daca nu sar putea sa fie din turbo.sa fie geometria variabila blokata
     
  19. sempedia 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    fiat linea
    2.500 tdi Pompe Duse sau pe ce tehnologie e motorul?

    Am si eu o intrebare..

    Modelul Audi A6 2.5 155 cai 2002 are tehnologie Pompe Duse sau pe ce tehnologie e motorul?
     
  20. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    A mea e din 2oo3 si are pompe duze ! Motor 1.9 TDi , 131 HP , AvF
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta