1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

HHO - instalatie Hidrogen montata pe motoare pentru Audi

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Cservice000, 31 Ian 2011.

  1. Cservice000

    Cservice000 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 2.7 2006
    Am tot cautat pe web un site romanesc, un service sau o firma de tuning ce monteaza kituri de HHO.Nu am gasit!
    Pentru intelesul tuturor,
    HHO gaz este folosit ca argou sau pe termen scurt pentru oxyhydrogen în rândul comunităţii online. Multe materiale video online utilizeaza HHO termenul atunci când se demonstrează electroliza dispozitivelor pentru imbunatatirea performantelor masinii.
    Am gasit cateva situri ce iti ofera posibilitate de achizitionare a unui kit, preturile variind intre 200-700$.Unul dintre ele este http://www.hhokitsdirect.com/
    O mica demonstratie a kitului http://www.youtube.com/watch?v=b2C_NEXZI3Y&feature=player_embedded
    Pe un Hyundai Genesis 2009 3.8 liter cu kit HHO 772 + Chip au reusit sa parcurga de la 22 mile/galon la 40.65 mpg 84.77% + ↑.Alte exemple de masini cu divese cilindree sunt prezentate pe adresa mentionata.
    Am vazut si filmulete cu diversi indivizi ce au reusit sa isi construiasca propriul kit HHO, unii fiind romani.Cum romanii se adapteaza repede am vazut tot felul de borcane si pet-uri folosite in constructia kit-uli
    http://www.youtube.com/watch?v=zJpFvlhmBjU
    :busted_cop: Un alt mester roman, cu frica de radar:
    http://www.youtube.com/watch?v=WdO89JWnBew&feature=related
    Multe alte demonstratii, prezentari se gasesc pe google/youtube.

    :respekt:
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2011
  2. OvyBj

    OvyBj Silver Member

    Înscris:
    6 Feb 2009
    Locație:
    Blaj/Sibiu
    Masina:
    Audi 80 b3 '91 1.6 cod PP 51kw
    In al doilea filmulet autorul este coleg de forum cu noi!!
    Multe respecte:respekt:
     
  3. Cservice000

    Cservice000 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 2.7 2006
    Inseamna ca am pe cine stresa pentru un montaj.Electronica ne omoara!!!
     
  4. Swat Cat

    Swat Cat 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ASV si AMK
    cineva a auzit de "perpetuum mobile"????


    daca da... o sa va dati seama de ce nu are cum sa merga cu hho (adica apa descompusa in h2 si o2)


    electronica este un oscilator care functioneaza la 15khz pt a creste randamenul produceri de hho... este simpla... dar va zic ca va pierdeti timpu`
     
  5. Cservice000

    Cservice000 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 2.7 2006
    Pentru asta s-au inventat premiile Nobel. Stiu noi nici nu am fost pe luna. Apropo de perpetuum mobile. În 2003 Mihail Smeretcianski obține un brevet francez pentru o mașină de tip perpetuum mobile, bazată pe flotabilitate. (wikipedia)
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2011
  6. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    Nu e vorba de perpetnum mobile aici.

    Sa faci hidrogen ai nevoie de curent electric. OK. Se ia curent de la alternator/baterie si, prin hidroliza clasica, rezulta hidrogen si oxigen. Se separa H de O printr-un "bubler" (filtru de apa). Avem hidrogen din energie electrica cu un randament de xx%.

    Hidrogenul se introduce in admisie, urmand a fi amestecat cu aer si benzina. DE CE? Aici e toata vrajala: hidrogenul arde mult mai repede decat amestecul aer/benzina si ajuta ulterior la arderea completa si rapida a acestuia. Nu mai e nevoie de atat avans, deci in timpul 2 pistonul impinge mai putin si in timpul 3 energia e deja maxima in prima parte a cursei. Rezulta randament fenomenal, TEORETIC.

    PRACTIC, trebuie reglaje serioase de amestec si avans, pe care in ro nu stiu unde la facem. Pistoanele originala se topesc la temp alea, trebuie unele forjate. Si probabil si niste valve de evacuare forjate... sau de tiataniu. In fine, idea e ca motoarele astea ale noastre nu au fost proiectate pentru o ardere atat de violenta.

    Cine vrea sa-si modifice/reproiecteze motorul, n`are decat. Dar, ATENTIE, trebuie sa stiti foarte bine ce faceti. Nu va bateti joc de motoare. Pe net, baietii fac orice sa faca bani cu acele "kituri", care sunt simple instalatii de hidroliza pe care le poate face oricine cu 100ron.

    Se poate face, am vazut un exemplu ce folosea HHO doar la acceleratie partiala, cu reglaje foarte fine, senzori temp evacuare si amestec...... si multe batai de cap.
     
  7. Swat Cat

    Swat Cat 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ASV si AMK
    Eu stiu ca hidrogenul are capacitatea calorica foarte, foarte mica. Sstiu ca astia de la BMW au facut un prototip cu motor V12 doar hidrogen si scotea vreo 280 cp :)
    Deci nu stiu ce randament poate sa creasca injectia de H2 si + din toate experimentele HHO produs nu este de ajuns nici pentru ralanti :)
     
  8. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    Tu banuiesti doar ca are capcitate calorica fff mica?
     
  9. balanel81

    balanel81 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.8 ADR, 1998, 125cp, negru
    Subiectul este deosebit de interesant, dar un singur aspect imi atrage atentia : H2 este un gaz cu ardere deosebit de rapida (exploziva), care teoretic anuleaza partial sau total toate elementele/protectiile anti detanta din combustibil-motor (aditivi speciali, knocksensor, etc), ducand la o uzura excesiva si foarte rapida a motorului. Cred ca acest aspect ar trebui lamurit mai intai... parerea mea...
     
  10. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    Aici e problema.

    Eu nu vad nici o solutie..... decat daca un motor capabil de 1000 de cai este reglat pe hidrogen la maxin 200.
     
  11. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Hai ca vad ca threadul asta e mort, desi m-ar fi interesat enorm. Va voi spune parerea mea.
    Dupa mine, scopul nostru nu este sa functionam 100% pe apa, ci sa reducem considerabil consumul de carburant. Cei care locuiesc in marile orase din Romania (mai ales Bucuresti) stiu foarte bine. Eu am gasit un site romanesc, dar as vrea si parerea unora dintre voi. Site-ul este http://www.hidrogenauto.ro/ , iar baietii acestia importa o tehnologie americana, care nu se bazeaza pe producerea de hidrogen pur, ci pe un amestec de hidrogen si oxigen (practic apa, dar legaturile dintre elemente non-existente sau foarte slabe). Ei zic ca se poate instala sistemul atat pe benzinare, cat si pe tdi-urile noastre. Eu m-as arunca la o investitie de genul, insa audiul meu e inca in garantie, asa ca voi opta sa imi instalez un kit pt 3000cmc pt bmw. Costul aproximativ de pe site este de 1550 lei pt 2800cmc - 4200 cmc (kit D3000) si 1166 lei pt 1400cmc - 2800 cmc (kit D2000). Daca suntem mai multi doritori, poate reusim sa organizam un group-buy, mai ales ca vad ca baietii cauta colaboratori in tara, si sa iesim la un pret mult mai bun (sper undeva la -25% din pret). Ce spuneti? Astept pareri.:yum:
     
  12. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    eu zic sa mai astepti ceva feedback, iti garantez ca e teapa.
    ai masini de peste 100.000E, DIESEL si vrei sa faci economie de combustibil :blink: get a life
     
  13. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    OFF TOPIC: ****** RevHard.... e vorba de consumul inutil, nu de consumul in general. Una era cand faceam Bucuresti -Sinaia 1h cel mult, si una e acum cand pentru acelasi drum platesc mai mult de dublu pe motorina, sa nu mai vorbim de timp, care nu e relevant in discutie. Eu am luat diesel tocmai pentru consum, dar tot mi se pare mare pentru "viteza" cu care se circula de regula in Romania. Masinile costa peste valoarea data de tine (cel putin la cumparare) dar prefer cu diferenta de cateva sute/mii de euro economisite pe carburant in fiecare an sa ma plimb in lumea intreaga la hoteluri cu o stea in plus, sa imi fac un costum de calitate la "croitor" sau altele. Nu sunt o persoana avara, dar nu sunt nici risipitoare: stii vorba aia.... leu cu leu se face suta. Mi se pare de prost gust sa dau acelasi pret (un pic mai scump chiar) pe un litru de motorina in Romania decat dau in Belgia si pentru cate drumuri am de facut... sa consum o cantitate dubla de carburant (aproape dubla) pentru diversele contracte.}}} Incheind offtopicul: ideea cu HHO mi se pare grozava, dar rezultatele improbabile. Am avut contact cu o persoana care se ocupa de acolo, si parerea mea strict personala este ca a fost foarte bine instruit in stilul pur american de "trading", cu scopul evident de a vinde cantitativ, informatiile tehnice referitoare la aparatura fiind EXLCUSIV cea oferita pe site, tradus cuviincios de pe site-urile americane. IDEEA IN SINE MI SE PARE GROZAVA datorita testarii de catre BMW a unui sistem similar (BMW Hydrogen 7) de care nu am mai multe detalii insa. Astept cel mai bine sa isi puna cineva pe un logan inainte sa incerc asa ceva pe Masina mea. Oricum Audiul are 2 ani garantie + 3 ani garantie extinsa, perioada in care nu ma voi atinge de ea in ceea ce priveste tehnica. Voi urmari in continuare topicul pentru motivele enuntate mai sus. Multumesc si o seara cat mai placuta.
     
  14. Cservice000

    Cservice000 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 2.7 2006
    Din pacate sunt plecat din tara si internetul e cam scump la vedere.Atept de la voi sa preluati un subiect ce eu nu il mai pot trata deocamdata.Spor la treaba
     
  15. exdjvaly

    exdjvaly 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.8 Avant an2000
    Salut toti posesorii de audi ,referitor la discutiile voastre despre HHO as dori sa mentionez ca sunt in proces de manufacturare al unei astfel de instalatii experimentala deoarece nu arunc banii pe un astfel de kit luandu-ma dupa vorbe de pe net, de la site-urile aferente si asa mai departe. Am studiat putin. problema si m-am hotarat sa fac aceasta instalatie experimentala. Costurile sunt de aproximativ 200 lei.
    Deci de la inceput vreau sa spun ca am observat doua tipuri de a produce hidrogenul si anume electroliza (mai usor realizabila dar mai inconvenienta,consum mare de curent 30A) si hidroliza care dispune de un PWM (generator de impulsuri) functioneaza pe rezonanta consum max 6A
    Bun pana aici, eu am un atuu sa zic asa deoarece ma pricep la electronica si deci il voi realiza eu acest PWM. Partea nasoala e cu nu am cunostinte de mecanica (ma refer aici la motor ) si ca atare o sa il probez pe batranica Dacie (SAFE)
    Urmatorul pas ar fi realizarea hidrolizorului am optat pentru spirala, da cel mai bine in vasul ce il folosesc si are productivitate mare, vasul este un filtru decantor (este ideal). De mentionat ca sunt mai multe variante constructive de electrolizor chiar si cel dry cell (arata mai bine la exterior).
    Apoi urmeaza bubller-ul care este tot intr-un filtru decantor dar mai mic, aici mai apar si elementele de siguranta pe care eu le consider utile si anume: intre electrizor si bubbler am montat o supapa de sens iar pe capacul bubblerului am pus o supapa de presiune la 2 bari mai am un traductor de presiune si vacuum cu care pornesc si opresc instalatiia propriu zisa numai in momentul in care motorul este pornit (va citii vacuumul setpoint de mine) produs de motor si va actiona un releu de forta pentru a porni instalatia, apoi intre bubbler si admisia in motor voi mai monta si un flash back arrestor (se gaseste in pistolul de sudura cu autogen) il consider cea mai buna metoda de protectie
    Ok. deci in instalatie nu vor fi presiuni mari si nici temperaturi ridicate. Voi folosi furtune cum sunt cele de gaz iar in interior vor fi doua potentiometre de reglaj ale PWM si un intrerupator on off.
    Cam asta ar fi cu descrierea montajului. Dupa cum am zis o sa o probez pe o Dacie sa vad rezultatul
    Problema pe care o cred eu ca va fi la mine la masina un A4 B5 1.8, este ca sonda Lambda va gestiona motorul gresit (cred ca va trebui intervenit asupra maparii motorului) dar daca asta ar fi singura problema se rezolva cu un modul dedicat dar prima data sa vad rezultatele.
    Va voi tine la curent cu instalatia aceasta, numai bine
     
  16. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
  17. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Ar fi intereseant daca gasim pe cineva care si-o montat, ca sa vedem ce spune. Mi greu sa cred ca face minuni la consum.
     
  18. diasomie 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Octavia 1 1.8t 4x4 150 hp sedan
    exdjvaly...mai ai noutati?
    Si eu am un motor 1.8t pe o skoda ( motorul este audi, longitudinal) si tare ma mananca de o asemenea instalatie.
    Am studiat si am studiat. MA gasit un forum hhoforums*com cu informatii mai pertinente. Varianta adoptata de tine cu serpentrina este intr-adevar cea mai buna. Pentru controlul sondei lambda ai nevoie de acel cip EFIE care sa pacaleasca computerul masinii in privinta amestecului de gaz/benzina.
    In iasi este o firma care vinde kituri ( facute) in Iasi , dupa conceptie proprie si o firma care le monteaza. Am vazut la sevice in curte doar un jeep cu instalatia montata.Nu stiu daca functiona. si spuneau ca au contract cu RATB ul . Greu de crezut ,,oricum pe acolo cam era liniste , clienti nu vedeam . Spuneau ca au luat kituri initial din Portugalia ( modelul incapsulat cu codurile 2000, 3000 insa au renuntat la ele pe motiv de ineficienta si si-au facut propriile generatoare. canicul spunea ca pe masina firmei, bibilita si reglata au scos o reducere d ecombustibil de app 40 %. La kitul standard decreteaza un 20 -25% economie . In alte tari , pe forumuri, se scoate si 60%.
    Instalatia completa la ei, cu PWM si EFIE ajunge la 2200 lei, fara montaj .Montajul inca 5-7 milioane in functie de complexitate ( spatiul la motor este cel mai mare impediment)
    Si eu vreau sa imi fac generatorul si sa cumpar de-a gata PWM ul si EFIUL insa cunostintele pe care le am sunt prea generale si nu ma pricep la dimensionari si ....optimizari in domeniu.
    Dar mai studiez forumurile externe
    Asteptam vesti.
     
    Ultima editare: 3 Oct 2011
  19. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Nu stiu ce sa zic....singurul lucru la care ma gandesc este temperatura ridicata la care arde hidrogenul.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Oct 2011
  20. exdjvaly

    exdjvaly 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.8 Avant an2000
    Sal *diasomie* ma bucur ca ai studiat problema eu mai am doar electrizorul de facut si il voi proba , prima data pe o masina cu carburator (Dacia) sa vad cum se comporta pentru ca nu am modulul EIFE inca , daca e de bine am sa cumpar acel modul si il pun pe audi, ne mai auzim pe forum acum sunt un pic ocupat cu o lucrare la o casa de vacanta dar te anunt cum stau lucrurile
     

Distribuie pagina asta