Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Sectiune tehnica Audi > Motoare si transmisii
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #91  
Old 22nd April 2011, 15:20
alyvo's Avatar
alyvo alyvo is offline
Bronze Member
Masina mea: Audi A6 C5 2.7 Biturbo ; A6 C5 1.9 AFN; Audi 80 B2
 
Join Date: Dec 2007
Location: Buzau \ nehoiu
Posts: 255
alyvo is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to alyvo
Default

Daca te uitai atent in poza a 3-a se vede ca e pe 0 avansul. De reglat stiu si eu de unde se regleaza avansul iar distributia nu are aface cu erorile pe cele 3 injectoare. Eu am cerut in schimb alte pareri.
Reply With Quote
  #92  
Old 22nd April 2011, 19:51
denzel's Avatar
denzel denzel is offline
Bronze Member
Masina mea: AUDI 80 B4 AVANT 1994 MOTOR 1.9 TDI TIP 1Z 90 CP
 
Join Date: Oct 2010
Location: suceava
Posts: 206
denzel is on a distinguished road
Default

nu am fost atent la poza 3 ...eu am avut consum mai mare si trepidatii datorita injectorului 2 care avea valoarea 2.99..dupa schimbarea lui altfel merge motorul.

Last edited by Cristi : 22nd April 2011 at 22:14.
Reply With Quote
  #93  
Old 12th July 2011, 10:57
DarkRangerA
 
Posts: n/a
Default pompa injector 1,9 TDI motor AJM

Salutare tuturor! Se pare ca am ghinion si mai am o speranta: in acest forum! Tipul motorului masinii mele este un AJM pompe-duze si e cred ca printre cele mai pretentioase motoare. Imi face probleme un injector si anume injectorul nr 3 dupa cum spune testerul. Pana la temp de 60-70 de grade injectorul nu functioneaza, merge in trei,tremura toata masina,mi se aprind tot felul de martori gen ABS,ESP,marotul de frane blocate...Dupa depasirea temperaturii de 70 grade totul merge perfect! Asta iarna pe acele geruri era un chin fiindca fiind motor diesel temperatura urca greu la 90 de grade,si tot temp fluctua cand la 70, cand sub. Va dati seama ce se intampla cand scadea sus! TRemurat, zgaltait, infranat si...injuraturi!
M-am sus la service si-mi spune: N-avem electricieni priceputi sa te rezolve fiindca spuneau ei ca problema mea ar fi pe parte electrica si tin sa le dau dreptate.Ce pot face? Sa-l schimb ma costa 500 ron cel mai ieftin si 1000 ron pe original. Tind sa cred ca nu ca unii chiar nu se pricep ce sa-i faca si stiu decat sa-l inlocuie in speranta ca va functiona, iar cei care stiu nu vor sa vanda si ei o pompa injector fiindca daca m-ar rezolva in alt fel nu s-ar alege cu nimic la cata munca e, si anume: desfa: capacul chiuloasei, axul oscilator,pozitioeaza axul cu came la un anumit punct,injectorul cu foarte mare grija,inlocuie,si aceeasi operatiune invers si bineinteles foarte mare grija la reglaje. E munca spun unii si altii de cam 2 pana la 5 ore. Astept cu raspunsurile voastre si va dau si poza ca sa vedeti despre ce e vb cu aceasta piesa:
Attached Images
File Type: png N23-0307.png (12.0 KB, 217 views)
Reply With Quote
  #94  
Old 9th November 2011, 11:25
lord1's Avatar
lord1 lord1 is offline
2nd Gear Member
Masina mea: A4 avant 1.9 TDI AVF
 
Join Date: Oct 2010
Location: Slobozia
Posts: 52
lord1 is on a distinguished road
Default

explicati-mi si mie valorile din poza asta , sunt necunoscator in ceea ce consta injectoarele ,dar parca valorile sunt cam naspa...
Attached Images
File Type: jpg 04.jpg (224.1 KB, 257 views)
Reply With Quote
  #95  
Old 9th November 2011, 21:48
xxl75 xxl75 is offline
2nd Gear Member
Masina mea: a4 b6
 
Join Date: Mar 2011
Location: buzau
Posts: 41
xxl75 is on a distinguished road
Default

lord1 Valorile sunt bune, stai linistit. Cand iesi din localitate incearca sa o mai calci pana pe rosu, mai condu si turat.

Last edited by Cristi : 9th November 2011 at 21:51.
Reply With Quote
  #96  
Old 10th November 2011, 00:40
weasel weasel is offline
2nd Gear Member
Masina mea: audi a4 1.9 tdi awx b6 8e 2002avant
 
Join Date: Sep 2010
Location: cluj
Posts: 35
weasel is on a distinguished road
Default

Salut baieti,

Am o mare problema mi se ineaca masina ceva de speriat. Cam pe la 2000 de ture nu mai vrea sa mearga dar cand ii dau talpa merge. Problemele au aparut doar de cateva zile cand era sa raman fara motorina imi zicea ca mai fac 10 km dupa care am alimentat si a inceput sa faca urat.
Problema este ca nu face tot timpul doar cand este pe la 70 grade, dupa ce se incalzeste nu mai are nimic.
Plus ca, daca o duc asa pe la 2000 ture si mai mult se aprinde ESP si incepe sa tremure toata.
Pe VAG imi da eroarea: /P1666 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

Oare trebuie injector nou ? Cam cat costa ?

Last edited by Cristi : 10th November 2011 at 12:59. Reason: Foloseste functia Edit data viitoare. Nu mai posta consecutiv. Poti Edita un mesaj timp de 60 minute de cand a fost scris.
Reply With Quote
  #97  
Old 10th November 2011, 13:13
Cristi Cristi is offline
Moderator
Masina mea: Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Posts: 7,060
Cristi is on a distinguished road
Default

weasel mai fa o diagnoza la cineva care are interfata VCDS originala si vezi ce valori de compensare ai pe injectoare.
Reply With Quote
  #98  
Old 13th November 2011, 20:46
weasel weasel is offline
2nd Gear Member
Masina mea: audi a4 1.9 tdi awx b6 8e 2002avant
 
Join Date: Sep 2010
Location: cluj
Posts: 35
weasel is on a distinguished road
Default

Am rezolvat problema de vina a fost cablaju de la injector sau fisa. Am desfacut capacul de la chiuloasa si acolo am gasit firele de la injectoare care desi erau destul de bine prinse am scos mufa am desfacut-o si am strans papucii mai tare Am pus totul la loc si merge foarte bine acum.
Valorile de compensare nu sunt foarte bune, am vag 912 si citeste si ala.
La injectoru unu aveam -0,32 la doi -0,16 la trei 1,3 si patru -0,18. Distributia este pe 0 acum. Nu stiu, merge bine momentan, le las asa. Peste 10.000 o sa schimb distributia apoi mai vad. Sper sa nu fie probleme mari cu ele.

Last edited by Cristi : 13th November 2011 at 21:12.
Reply With Quote
  #99  
Old 10th December 2011, 19:24
Sorin1973 Sorin1973 is offline
1st Gear Member
Masina mea: A4, 1.9 TDI AWX, 2003
 
Join Date: Dec 2011
Location: Motru
Posts: 1
Sorin1973 is on a distinguished road
Default

Buna ziua. Am si eu probleme cu un Audi A4 1.9 TDI AWX 130 Cp. Pe tester la injectoru 1 am valoarea -3.01, in rest sunt intre limite. Injectoarele de pe masina sunt BOSCH, cod : 038130073BA si 2 litere mari CD.
Am gasit un injector 038130073AR, literele mari: CB.
M-ar interesa daca acest injector este compatibil cu cele de pe masina. Va multumesc.

Last edited by Cristi : 10th December 2011 at 23:50.
Reply With Quote
  #100  
Old 10th December 2011, 20:16
weasel weasel is offline
2nd Gear Member
Masina mea: audi a4 1.9 tdi awx b6 8e 2002avant
 
Join Date: Sep 2010
Location: cluj
Posts: 35
weasel is on a distinguished road
Default

Alte erori nu ai?
Te intreb fiindca la mine inainte sa ii strang papuci la injectoru unu tot asa erau niste valori foarte mari uneori, dar nu tot timpul.

Last edited by Cristi : 10th December 2011 at 23:50.
Reply With Quote
Reply

« Aditiv combustibil si/sau pentru curatat injectoare - Pro sau contra ? | Injectoare 3.0 TDI probleme si rezolvari »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Baterie A6 C6 - inlocuire -diverse probleme si rezolvari MOSU S-LINE Audi A6 C6 (2004 - 2011) 589 Today 22:02
Dezmembrez Audi A4 B5 1.9 tdi, 116 cp, motor AJM pumpe-duse, an 2000-2001 opritza007 Vanzari / Cumparari piese si accesorii auto 284 Yesterday 14:49
Motor 3.3 TDI la A8 D2 - probleme diverse - cauze si rezolvari tazy Audi A8 D2 (1994 - 2002) 56 30th June 2015 17:33
Schimbare/Inlocuire - motor la B3 - B4 - diverse probleme si rezolvari Sylver Modele clasice 164 7th May 2015 20:12


All times are GMT +2. The time now is 23:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright 2007 - 2015 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor - probleme diverse si rezolvari - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101