1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instaltii GPL pentru motoare diesel

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de mihaieugen, 8 Mar 2011.

  1. mihaieugen

    mihaieugen 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A4 Avant 2001 Facelift Diesel AHH
    Salutare ... pana mai acu ceva vreme credeam ca instalatiile GPL au legatura numai cu motoarele pe benzina ... dar se pare ca au iesi si instalatii GPL si pt motorizari diesel ...
    Tot din auzite stiam ca un motor care merge cu GPL isi pierde din putere si isi scurteaza viata ...
    Pentru motorul diesel GPL/ul are un comportament total diferit ... adica ii mareste puterea, ii creste cuplul motorului si chiar ii lungeste viata ...
    Acum pt sustinerea acestor afirmatii o sa fac niste copy/paste de pe un site cu informatiile necesare ... la final o sa pun si linkul ...
    Daca este cineva cunoscator personal de GPL pt Diesel este rugat sa ne impartaseasca si noua cunostintele ....

    Deci dupa cum urmeaza:

    Răspandire instalatii GPL Diesel

    Acest tip de instalatii, s-au montat deja in tari care folosesc aceste sisteme alternative de alimentare,cum ar fi:Canada, Australia, S.U.A., precum si in tari din Europa: Danemarca, Italia, Germania, etc.

    Descriere sistem GPL Diesel

    Sistemul utilizat de noi foloseste un amestec de motorina cu GPL. Dezvoltarea acestui sistem dual, motorina+GPL (DFD = dual fuel diesel), a fost motivata de obtinerea unor cheltuieli mai reduse pentru combustibil, obtinerea unor emisii poluante mult mai mici, precum si a unei fiabilitati mai mari a motoarelor diesel. Motorina, care are o ardere de 82%, amestecata cu propanul dezvolta o ardere aproape completa de 97.5%, asemanatoare cu a benzinei.

    Trebuie specificat faptul ca, instalatia gpl pentru diesel are o justificare importanta numai pentru masinile care circula mult in afara localitatilor. Functionand in sistem dual, senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie, transmite calculatorului cresterea debitului de combustibil pe masura ce pedala este apasata. In acest moment, se schimba procentul de amestec motorina/gpl in favoarea gpl-ului. Adica, in momentul cresterii turatiei, se modifica procentul de amestec: cel de motorina scade si cel de gpl creste. Astfel se obtine si arderea completa si cresterea puterii motorului.

    Beneficii ale sistemului GPL pentru motoare Diesel

    Beneficiile folosirii acestui sistem sunt:

    economie de combustibil intre 5%-40%, in functie de sarcina;
    cresterea puterii motorului pana la 30%;
    cresterea cuplului motor pana la 40% ;
    uleiul se pastreaza mai mult timp curat(schimbul se face la un numar mai mare de kilometri);
    cresterea semnificativa a fiabilitatii motorului;
    reducerea costurilor pentru intretinerea motorului, datorate arderii complete ;
    reducerea emisiilor poluante si automat a mirosului specific al gazelor de evacuare;
    reducerea zgomotului motorului.

    Elemente componente ale instalatiei GPL pentru motoare Diesel

    Sistemul este format din:

    rezervor GPL
    electrovalva GPL,care deschide si inchide trecerea GPL, prevazuta cu un filtru
    reductor-vaporizator, care vaporizeaza gpl-ul si reduce presiunea la valorile dorite
    rampa de injectoare de gpl
    E.C.U.(calculatorul), care controleaza electronic sistemul
    buton de comutare diesel - L.P.G.
    senzor M.A.P.,care masoara presiunea G.P.L.transmitand semnal catre E.C.U.pentru calcularea cantitatii G.P.L. necesare motorului
    senzor de pozitie al pedalei de acceleratie



    http://www.nordservice.ro/Instalatii-GPL-Diesel-Craiova_1_8.htm
     

Distribuie pagina asta