Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Sectiune tehnica Audi > Motoare si transmisii
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #71  
Old 19th February 2012, 00:05
arazvan2002's Avatar
arazvan2002 arazvan2002 is online now
Gold Member
Masina mea: A4 B6 1.9TDI quattro
 
Join Date: Jul 2010
Location: Bucuresti/Fieni
Posts: 649
arazvan2002 is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to arazvan2002
Default

Fa o diagnoza si verifica avansul. S-ar putea sa ai avansul dereglat. Ai umblat la distributie in ultima perioada?
__________________
A4 B6 1.9 TDi quattro - development in progress: remaped, FMIC, 320/288mm B7 brakes, OEM Sport suspension, B7 Steering wheel MFSW.
Ex Car: A4 B5 quattro AFN, VNT17,T4 inj, 240mm clutch, EGR delete
Reply With Quote
  #72  
Old 23rd February 2012, 19:21
parula66 parula66 is offline
Banned
Masina mea: audi,1.9 tdi,1996
 
Join Date: Sep 2009
Location: timisoara
Posts: 53
parula66 is on a distinguished road
Default

ovidiutm acum vin de la schimbat garniturii. Omu sta la casa asa ca am facut-o in curte deoarece omul nu putea sa vina cu ea pana la Timisoara. Este vorba de colegul Luci 29.

Asa ca: daca vrei sa ajuti pe cineva, ajuta-l, daca sti, dar nu mai prosi lumea pe aici cu tampenia ta de banc si cu service-ul specializat.
Colegul "Luci 29" a fost pe la o gramada si toti iau zis ca e pompa. L-am asigurat ca nu e pompa, am fost si am rezolvat.

Inca ceva: aveti grija la reglarea avansului, cu ce versiune de soft faceti reglarea.
TDI Graph nu functioneaza ok la toate versiunile.

Pentru: 1Z, AFN merge ok 704.

Cu 908, 912, 10.6 da dupa ureche, arata avansul mult prea mic decat este in realitate si daca te pui sa-l reglezi cum arata graficul este in realitate mult prea mare.
Eu folosesc clone, nu stiu daca cu interfetele originale este aceiasi problema.

Last edited by Cristi : 27th February 2012 at 08:57.
Reply With Quote
  #73  
Old 24th February 2012, 13:52
Pippo09's Avatar
Pippo09 Pippo09 is offline
Silver Member
Masina mea: A4,1.9TDI,81kw AFN 1996 p.s e avant.
 
Join Date: Nov 2009
Location: Tarnveni(Mures)
Posts: 371
Pippo09 is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to Pippo09
Default

Acum ceva vreme cand am schimbat distributia la service aveau vag-com original(nustiu ce versiune).In tdi graph la afn arata exact ca si al meu 409.1.
Reply With Quote
  #74  
Old 24th February 2012, 15:58
Luci 29 Luci 29 is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi A4 19tdi an 1997 110cp
 
Join Date: Oct 2011
Location: Sinnicolaul Mare
Posts: 13
Luci 29 is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to Luci 29
Default

Gata s-a rezolvat, masina porneste nu se mai opreste merge exelent si asta multumita domnului Parula66. Este cel mai bun, stie tot si nu vorbeste aberatii. Mi-a desfacut pompa in curte si mi-a rezolvat-o in 3 ore. Este cel mai bun, daca aveti probleme va spun ca el e cel mai bun.

Last edited by Cristi : 24th February 2012 at 16:04.
Reply With Quote
  #75  
Old 26th February 2012, 19:03
ovidiutm's Avatar
ovidiutm ovidiutm is online now
Moderator
Masina mea: A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF + A4 B6, 1.8T ~ AVJ
 
Join Date: Sep 2008
Location: Timisoara
Posts: 8,440
ovidiutm is on a distinguished road
Default

parula66 nu am banc de probe si daca citeai forumul asta ai fi vazut ca la un moment dat m-am confruntat si eu cu problema asta, si spre deosebire de tine am dat si rezolvarea si am dat si sfaturile gratuite. In schimb tu, chiar daca ai rezolvat problema userului Luci care a avut ghinionul numai de mecanici nepriceputi, ai folosit forumul ca sa iti atragi clientul, fara sa fi ajutat acest forum (si userii care se mai pot confrunta cu aceasta problema) cu rezolvarea.

Inca o data, insist:
Pompa se regleaza pe stand. Odata desfacuta, reglarea e OBLIGATORIE.
Injectoarele de regleaza pe stand.
Avansul se regleaza cu Vag-Com (nu conteaza versiunea)
IQ-ul se regleaza cu Vag-Com. (nu conteaza versiunea).

Unii, din zgarceala si pentru ca nu dau 2 bani pe masina pe care o conduc prefera reparatiile ieftine, dupa bloc si dupa ureche. Insa recomandarea producatorului (nu doar a mea) e asa cum scrie mai sus.
Nu stiu ce ai facut insa daca ai desfacut pompa (nu demontat, ci desfacut) e cam imposibil sa o inchizi identic. Si daca am inteles bine ai desfacut-o bucatele ca sa schimbi garniturile. Asta daca le-ai schimbat pe toate...

Last edited by Cristi : 27th February 2012 at 08:58.
Reply With Quote
  #76  
Old 26th February 2012, 20:45
parula66 parula66 is offline
Banned
Masina mea: audi,1.9 tdi,1996
 
Join Date: Sep 2009
Location: timisoara
Posts: 53
parula66 is on a distinguished road
Default

Lui Luci 29 nu i-am schimbat garniturile, i-am dat jos regulatorul (capacul dar am scris garniturii) dar la schimbarea garniturilor implica aceasi procedura si implicit aceiasi reglare. Deci daca umbli la regulator (capac sper ca ai inteles de data asta) trebuie sa o reglezi cu Vag-Com.
Asta incercam sa spun si la problema lui strutu dar tu tot ii dai cu avansul.
Daca e pusa distributia la punct iti garantez ca porneste indiferent cum dai avansul maxim in ambele parti. Adevarat porneste mai greu dar porneste.
Se pot rezolva problemele, cu costuri minime , nu cu povesti sau sa-i faci sa cumpere subansamble complete (care nu sunt deloc ieftine) in cazul nostru, pompa, cand de fapt este o chestie minora.

Last edited by ovidiutm : 27th February 2012 at 22:27. Reason: editat, atacul nu era necesar!
Reply With Quote
  #77  
Old 27th February 2012, 10:50
Pippo09's Avatar
Pippo09 Pippo09 is offline
Silver Member
Masina mea: A4,1.9TDI,81kw AFN 1996 p.s e avant.
 
Join Date: Nov 2009
Location: Tarnveni(Mures)
Posts: 371
Pippo09 is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to Pippo09
Default

Quote:
Originally Posted by parula66 View Post
Daca e pusa distributia la punct iti garantez ca porneste indiferent cum dai avansul maxim in ambele parti. Adevarat porneste mai greu dar porneste.
E adevarat, asa am patit si eu dupa ce mi au schimbat garniturile la pompa,avansul era foarte retardat(nici nu intra in grafic) si aprox. la -18 grade pornea masina la prima cheie.
Reply With Quote
  #78  
Old 28th February 2012, 07:48
jacksson87 jacksson87 is offline
1st Gear Member
Masina mea: audi a4, 1z 95
 
Join Date: Feb 2012
Location: chisinau
Posts: 10
jacksson87 is on a distinguished road
Default

buna ziua.
din numeroase cautari pe net am dat de acest forum.
poate ma poate ajuta cineva si pe mine!
ma distrus masina asta.
pana acum nu am avut probleme majore cu ea.
ce sa intamplat imi curgea motorina pe la capacul de la pompa,am fost cu ea la mecanic,si mia zis ca trebuie sa schimbe 2 garniturii,zis si facut amcomandat garniturile care au venit in set,cele 2 care imi trebuiau si mai cateva care nu lea folosit,dar la magazin au spus ca doar asa se aduc.
lea schimbat mecanicul,nu mai curge motorina ,dar acuma are o trepidatie la anumite turatii cam pe la 1000/1200 rpm.
iar dimineata porneste mult mai greu.
iam facut si diagnoza,nici o eroare.
daca puteti sami dati un sfat!
oare o fi decalibrato cand mia schimbat garniturile?
la mecanicanicul care a schimbat garniturile am fost deja de 8 ori,el zice ca trebuie sa curete nu stiu ce regulator.
dar cere cam scump si ma gandesc sa nudau bani de pomana si sa fie altceva.
o fi decalibrata?se poate calibra cu vag-comul?
cu stima
Reply With Quote
  #79  
Old 28th February 2012, 08:43
arazvan2002's Avatar
arazvan2002 arazvan2002 is online now
Gold Member
Masina mea: A4 B6 1.9TDI quattro
 
Join Date: Jul 2010
Location: Bucuresti/Fieni
Posts: 649
arazvan2002 is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to arazvan2002
Default

Daca nu te-ai dus de la inceput la un service Bosch unde puteai sa iti demonteze toata pompa si sa schimbe tot setul de garnituri si apoi sa o puna pe stand sa o regleze, vei plati de 2 ori. Daca s-a demontat pompa si nu s-a calibrat la loc, ai debitul in balarii. Ai putea totusi sa verifici cu vag-com ce debit ai si unde e avansul. Probabil debitul e foarte mic, adica IQ mare.
__________________
A4 B6 1.9 TDi quattro - development in progress: remaped, FMIC, 320/288mm B7 brakes, OEM Sport suspension, B7 Steering wheel MFSW.
Ex Car: A4 B5 quattro AFN, VNT17,T4 inj, 240mm clutch, EGR delete
Reply With Quote
  #80  
Old 28th February 2012, 18:02
Pippo09's Avatar
Pippo09 Pippo09 is offline
Silver Member
Masina mea: A4,1.9TDI,81kw AFN 1996 p.s e avant.
 
Join Date: Nov 2009
Location: Tarnveni(Mures)
Posts: 371
Pippo09 is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to Pippo09
Default

Corect. De verificat in primul rand iq si dupa avansul.
Reply With Quote
Reply

« Uleiuri pentru motoare cu benzina | Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Pompa injectie motorina 1.9 tdi cod motor 1Z - reparatie - inlocuire - reglaje - discutii diverse net Motoare si transmisii 287 31st August 2014 22:58
Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari cubulex Motoare si transmisii 616 11th August 2014 08:47
Pompa injectie 1.6 TD - demontare - inlocuire - reglare - discutii diverse cosminbaku Modele clasice 48 15th February 2014 22:50
Distributie motoare diesel 2.5 TDI - discutii diverse - piese folosite - probleme si rezolvari remo Motoare si transmisii 203 25th October 2013 20:43


All times are GMT +2. The time now is 11:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright 2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Pompa Injectie - motoare diesel normale - NU PD - reparatii - Reglare Avans - probleme diverse - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101