1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Decarbonizare motor / Curatare cu APA a motorului

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de uscatu83, 15 Noi 2014.

  1. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Salutare colegi. Am cautat pe forum ceva asemanator, dar nu am mai gasit decat doua randuri pe la motoarele 2.0tfsi, dar nimic concret.
    Sa incep prin a spune ca as fi interesat de o curatare a depunerilor de carbon din camera de ardere , de pe supape, pistoane, geometrie turbina si altele.
    Am cotrobait pe net si am gasit fel si fel de metode si vroiam o metoda fara a desface motorul bucati. Am vazut filmulete cu diversi insi care se laudau ca au curatat depunerile cu apa turnata in galeria de admisie a motorului.
    Din ce am vazut eu metoda ar fi urmatoarea: se aduce motorul la temperatura de 90 grade celsius, se desface furtunul de dupa maf si filtrul de aer, se tureaza motorul la 2500-3000 rot/ min. si se pulverizeaza apa distilata in admisie.
    Intrebarea mea este daca cineva de pe forum a facut aceasta operatiune si daca a simtit ceva rezultate? Si care ar fi riscurile daca nu se face cum trebuie?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
  4. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Sunt niste dispozitive ce se monteaza post turbina, functioneaza fara probleme iar amestecul este de 50/50apa demineralizata si distilata cu etanol. E un tip pe 4x4 club ce facuse faza asta pe un Patrol y61 3.0 td.
     
  5. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
    el nu a facut asta sa curete motorul...pe scurt,ii mareste performantele,racind cilindrii suplimentar.Destul de des intalnita treaba cu injectia de apa/metanol
     
  6. Bumbescu Octavian

    Bumbescu Octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    deva
    Masina:
    A4 Avant 2.0 TFSI 2006
    Are dreptate zebrocksky, eu am facut asta la A3 1.8 T care il aveam in Anglia. Si am simtit diferenta, nu curata motorul dar ii mareste performantele.

    13480349_10153897592692479_1199787248_n.jpg
    13492827_10153897595127479_689998221_n.jpg

    Pentru decarbonizare am sa merg saptamana viitoare la Baia Mare la:

    https://www.facebook.com/Engine-Carbon-Clean-Romania-723804241052613/?fref=ts

    sa vad ce stiu sa faca baietii. 250 lei costa operatiunea si au numai review-uri ok
     
  7. Norby

    Norby 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI BRE 2007
    Ai fost?
     
    Bumbescu Octavian apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    In ultimul timp vad ca apar fel si fel de specialisti, care curata motorul de depunerile de carbon. Cea mai eficienta este o instalatie pe baza de hidrogen(daca nu ma insel). Este cineva care a incercat aceasta metoda?
     
    Bumbescu Octavian și Kspic apreciază asta.
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu cred ca strica motorul pulverizarea apei in admisie. Se foloseste injectia de apa/metanol pe multe masini performante. Totusi l-as face fix inainte sa schimb uleiul.
    Eu ma intreba daca se decarbonizeaza ceva. Oricum ar putea avea efect doar asupra capului pistonului si supapelor de evacuare fiindca atunci e deja apa descompusa in oxigen si hidrogen, acestea putand sa se lipeasca de alte molecule.

    Cred ca cineva cu un motor cu injectie clasica, la care se pot da jos injectoarele repede, ar putea testa prin scoaterea unui injector pt inspectie si dupa tratament sa vada cum arata capul lui, daca e curat sau nu. Asta ar implica un minim de efort.

    Pentru admisie/egr tot manual trebuie facuta pentru ca acolo apa nu se lipeste de nimic. Destul de probabil ca nici turbina sa nu beneficieze de vreun tratament. Cred ca pana cand gazele ajung la ea, deja vaporii de apa sunt combinati cu altceva din camera de ardere.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu ma refeream la motorizare diesel. Din publicitate se intelege ca valva EGR, admisia, turbina, etc. se curata perfect si devin ca noi. La cat costa(90€), eu zic ca se merita. Singura mea preocupare este daca toata mizeria eliminata nu se opreşte in catalizator si DPF?
     
    Lucian-Arad și Kspic apreciază asta.
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Din opini pare ca este un tratament revolutionar, masina intinereste si sunt multumiti de rezultate. Tratamentul dureaza cel putin doua ore, timp in care se tine motorul pornit si se injectreaza dracia aia. In video demonstrative nu se vede chiar tot, doar ce trebuie sa vezi. :)


     
  12. Bumbescu Octavian

    Bumbescu Octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2014
    Locație:
    deva
    Masina:
    A4 Avant 2.0 TFSI 2006
    Este un băiat, engine carbon clean romania, e pe facebook. Eu am facut si s-a simtit o diferenta notabila. Dupa operațiune am desfacut ciuloasa sa schimb intinzatorul si lantul de la.distributie si se vede pe capul pistonului cum mizeria a început să se desprindă. Operațiunea nu e scumpă și o recomand cu încredere.

    Oricum, ca și curațarea mecanică nu e nimic. Dar ca și soluție ieftină și minim invazivă o recomand

    IMG_20170410_225147.jpg

    IMG_20170405_132535.jpg
     
    Gabi 78, NonoGe și MarianMaxx apreciază asta.
  13. Andreicalin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 2.0tdi 170cp
    A facut careva decarbonizare la motor 2.0 TDI montat pe A4 B8 ?
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Depunerile care se vor desprinde din galerie,egr,....pe unde vor trece si unde se vor opri ?
     
    kojak13 apreciază asta.
  15. Andreicalin 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 2.0tdi 170cp
    De asta intreb. Ei zic ca e sigur dar totusi dpf-ul? Poate e cineva sa ne spuna daca a facut, cum se comporta masina dupa.
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Toate depunerile care se desprind din egr,galerie...vor trece prin supape ,prin turbina (poate afecta grav turbina) si se opresc in dpf afectandu-l negativ.
    Daca vrei sa curati ceva ,demonteaza piesa de pe masina
     
    kojak13, Zenix, DeViAnS și alți 3 apreciază asta.
  17. Zenix 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A5 8TA, 2.0 TDi, 2012 (Facelift)
    Nu se merită această operațiune...am făcut si eu pe a4 2.0 tdi la o săptămână sa desfăcut capacul sa schimb garnitura de chiulasa si 2 valve iar rezultatul carbon cleaner a fost dezastru...o porcarie doar sa iti ia banii si sa te lase fara dpf...
     
    kojak13 apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Adica, in ce sens dezastru ?
     
  19. Zenix 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A5 8TA, 2.0 TDi, 2012 (Facelift)
    Adica dai banii si nu curata mai nimic. Acum depinde si cat a fost ținută masina la curățat, din cate am văzut pe net trebuie cam doua ore. A mea nu știu cat a fost ținuta ca nu am stat langa ea.
    Cea mai buna solutie e curățarea manuala. Acum fiecare cu părerea lui.
     
    kojak13 apreciază asta.
  20. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Nu am observat acest topic ca altfel va anuntam din timp, nu dati banii pe asa ceva, este o mare minciuna! Este fix acelasi lucru ca si cu prostiile alea de le bagi la bricheta si scade consumul :) De banii aia mai bine faceti cuiva de pe strada o surpriza placuta decat sa le umpleti la profitori buzunarele. Sau eventual va las un cont bancar ca rezultatul o sa fie fix acelasi, la propriu :) Minciuna multa bazata pe naivitatea clientilor care din pacate sunt multi. Ca sa nu mai zic ca stimabilii care presteaza minciuna asta nu cunosc principii elementare de functionare motor. Inca odata, nu puneti botul la asa ceva, pe cat de lung si frumos este textul ala din descriere, pe atat de fals si mincinos.
    O mica precizare pt carcotasi, procesul de decarbonizare exista si este cat de poate de real, insa nu ce se vinde la noi. Perioada de timp in care rezultatele apar este mare si cu repetitii frecvente, in nici un caz 40min. 40min nu sunt de ajuns nici pt un motor cu rulaj de 10k km, ce sa mai zic de majoritatea care sunt 100k +
    Astia ar trebui sa ii reclamam pe undeva, poate cine are tangente mai multe cu legislatia si etc ne poate sfatui unde sa ne adresam.
     
    kojak13 apreciază asta.

Distribuie pagina asta