1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Volanta Masa Simpla - Lightweight Pulleys (fulii usurate) si/sau Ambreiaj modificat - Merita ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Gorobete, 26 Aug 2008.

  1. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    http://www.neuspeed.com/products/product_details.asp?app=87|AQ&type=11&ltype=ns_euro&p_id=1910

    Ce parere aveti? Oare merita sa iti instalezi asa ceva ? Mi se pare mult sa garanteze cel putin 5cp numai din schimbarea fuliei si a curelei, chiar si daca aceasta ar fi facuta din titanium...nu prea ma prind cum e posibils a iti ofere 5-7cp si sa fie asa de diferita fata de cea stock? ce parere aveti? multumesc
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Gorobete, am 2 rugaminti la tine.
    1. titlul topicului te rog sa-l faci mai detaliat!!!! ("merita" atat poti? crezi ca Merita sa viziteze cineva in sectiunea TUNING un astfel de topic care se numeste "merita" ?)
    2. link-ul u merge.

    daca te referi la Lightweight Pulley ca altceva nu-mi dau seama din descrierea ta...da merita si poti castiga putere din asta. nu are rost sa dezvolt, atat timp cat nu stiu despe ce vorbim.

    Merci,
     
  3. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Ok, ma scuzi, dar oricum, mi se pare ok sa pun un topic cat mai simplu...ma rog... Link-ul nu stiu de ce nu mergea, sper sa fie bun acum: http://www.neuspeed.com/products/product_details.asp?app=87|AQ&type=11&ltype=ns_euro&p_id=1910

    Oricum, vad ca ti-ai dat seama despre ce este vorba... mie mi se pare ciudat sa fie o diferenta atat de mare si sa fie atat de bun, cand unul din fabrica costa cam la fel si e facut tot din aluminiu... ce ziceti? stiti pe cineva care si-a pus? multumesc si scuze de deranj:footy
     
  4. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    am discutat cu Gorobete in privat, si i-am explicat care este treaba cu fuliile usurate.
    daca a inteles bine o sa ne explice el! :D
     
  5. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Eu am inteles , dar am discutat si cu Rabanne...si nu prea e de parere cu tine, si tind sa fiu si eu de aceeasi parere cu el, din moment ce si cele OEM sunt tot din aluminiu iar la pret sunt la fel...:rolleyes: Inca nu stiu exact ce sa zic....:detective2: Multumesc mult pentru ajutor oricum.
     
  6. rabanne Junior Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW 530d
    Eu am pus la M5, diferenta de greutate intre ele sa zicem ca ar fi fost notabila dar in mod cert pe sosea nu s-a schimbat nimic. Ganditi-va ca si cu volanta usurata se incearca acelasi lucru si de acolo se scad kilograme bune si totusi efectul obtinut lasa de dorit in cele mai multe cazuri, d-apoi cand scazi doar cateva sute de grame...Vorbim de o micsorare a sarcinii la arbore, sunt curios cum acest lucru poate aduce cai putere in plus cand puterea maxima se obtine la sarcina maxima. Astea sunt deja fineturi care intr-adevar la un moment dat sunt necesare dar aici nu este cazul.
     
  7. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    chestiile astea ajuta, dar pana la astea trebuie sa lucrezi mai intai in alte parti ale masinii ca sa ajungi sa schimbi fuliile.
    i-am explicat ca nu va castiga cai putere din asta, e vorba de altceva.
    si cand o face ce i-am spus prima data,
    1. evacuare
    2. admise
    3. soft

    mai vorbim... :D
     
  8. Jeff 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Mitsubishi EVO
    Daca mergi spre performanta, inainte de a schimba fulia respectiva, mai bine investeste intr-un set de jante si anvelope usoare (recomand combinatia OZ Ultraleggera + Michelin PS2, de exemplu). Vei avea castig mult mai substantial. Fiecare kilogram de masa in rotatie echivaleaza cu cca. 7 kg statice, deci daca o janta e cu 1 kg mai usoara decat cea veche, ai "scazut" masa totala a masinii cu vreo 28 kg, etc.
    Eu am schimbat fulia cu una usurata, dar la mine cea veche avea 1.7kg, cea noua 500g, diferenta e notabila.
     
  9. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    In State s-a ajuns la concluzia ca Lightweight Pulleys genereaza piedere de putere,asta datarita faptului ca se dezechilibreaza ansamblul motor.
    Lightweight Pulleys se refera de fapt la kitul de fulii de la distributie,aer conditionat,intinzatoare etc. si care sunt fabricate in ergal.
    Volanta usoara...vibratii multe pentru cati cai?
    PS: eu cautam altceva si am dat peste topicul asta vechi ca tata...(ce efect ar avea inlocuirea ventilatorului mecanic cu unul electric,eventual eliminarea fuliei sale si folosirea unei curele mai scurte)
     
  10. cristiano240688

    cristiano240688 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salutare,
    Exista kit ambreiaj sport sau cum se spune stagiul 1, stagiul 2, stagiul 3 pentru A4 B7 2.0 TDI 140 cp ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2012
  11. strumfyspm Guest

    Asta ar fi o varianta pentru toți posesorii de Audi care ar putea avea și probleme cu volanta...un KIT mai performant...nu ar mai da bătăi de cap...(mai ales dacă faci chip)
     
  12. cristiano240688

    cristiano240688 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi A4 B7
    De asta intreb...as vrea ceva mai performant...ati auzit de asa ceva?? exista stagii mai bune la kituri ambreiaj audi a4 b7 2.0 tdi??
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  14. strumfyspm Guest

    Pentru cei interesati sa nu mai aiba probleme cu volanta/placa presiune/ambreiaj am gasit o solutie.

    Cu acordul domnului Zoli, gasiti datele de contact:

    Zoli: 0036-20-5951-345
    Mail: zoli.hexer@gmail.com

    Se ocupa in special cu Kit-uri de ambreiaj custom, in special pentru cei care vor TUNING, dar si cu trecerea de la bimasica la simpla.

    Sper sa va ajute, sper si pe mine in viitorul apropiat cand va fi cazul.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Tot cu el am vorbit si eu. Urmeaza sa-i trimit un kit de ambreiaj pentru modificat. Au mai facut si alti acolo si sunt multumiti.
     
  16. strumfyspm Guest

    Si eu am vorbit cu el sa imi faca un KIT de ambreiaj sa trec din volanta bimasica in volanta normala ca sa tina undeva la 200 CP.
    A raspuns ca daca fac asta o sa ma tina kitul pe putin 500.000km. Asta si vreau. Problema este sa gasesc un kit de ambreiaj uzat de la modelul meu, sa nu il dau jos pe cel existent de pe masina. Nu prea imi convine sa o am parcata mult timp pe dreapta.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2012
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Interesanta schema, dar trebuie sa faci defapt rost de volanta SMF. Partea proasta e ca nu cred ca se potriveste cea de 1Z si alte tipuri de volante SMF pt motor in 4 cilindri nu stiu. Trebuie analizat ce dimensiune exterioara are volanta ta, comparat cu o volanta SMF plus ca mai trebuie vazut si unde vine contactul dintre rulment si placa de presiune si daca priza cutiei mai ajunge pana la vibrochen...sunt niste calcule de facut. Trebuie documentata treaba pentru ca pe motoarele astea n-au fost niciodata astfel de volante SMF. Macar fa rost de o volanta stricata, ca au schimbat destui deja :) si fa-i niste masuratori, eventual daca au si kit-ul uzat care s-a schimbat.
     
  18. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Razvane,faza cu volanta de 1Z era valabil numai pt non pd,pe cand colegul are CR,plus ca kitul lui e de 240mm.

    In mod normal pt 200cp si max 500nm nu ar trebui schimbata volanta;btw,nu fa prostia sa-ti pui una usurata!
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Stiu pentru ce e valabil. Eu chiar maine ma duc sa-mi iau o volanta sa trimit tot kit-ul de 240mm in Ungaria la Zoli la modificat. strumfyspm a zis ca vrea sa treaca pe kit de smf.
    Pe aici pe forum se plange lumea ca pe B8 pe motoarele de 140cp tot pica volantele, nu stiu insa daca la PD sau Cr.
    Exista oricum solutii complete aftermarket de 240mm cu volante SMF de otel la greutate normala. Daca pune usurata, are vibratii prea mari de la TDI si nu mai renteaza. Oricum se iese maxim la pretul unui kit complet DMF+kit ambreiaj, insa nu va mai pica nicodata. Dupa cum am mai zis, trebuie analizata bine problema. E posibil sa apara minusuri la confort din cauza volantei. Poate se potriveste una de pa 170cp si scapa toata lumea de griji.

    Daca la mine te refereai cu volanta usurata, nici prin gand nu-mi trece. Eu doar repar placa de S2 si o intareste, imi face disc nou cu arcuri sa amortizeze vibratiile de diesel, ferodou cu kevlar, gauri noi in placa, echilibrare cu tot kit-ul si gata. De data asta fac lucrurile ca la carte daca tot m-am apucat.
     
    Ultima editare: 2 Feb 2012
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cu volanta usurata e valabil pt orice posesor de diesel :)
     

Distribuie pagina asta