Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Sectiune tehnica Audi > Motoare si transmisii
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #241  
Old 15th January 2011, 20:32
claudio claudio is offline
1st Gear Member
Masina mea: A6, 2500 V6, 2004
 
Join Date: Jan 2009
Location: Valenii de Munte
Posts: 1
claudio is on a distinguished road
Default

Salut!
Sunt posesorul unui Audi A6, 2.5 V6, TDI, 163 CP, cod motor BDG. Am am probleme cu pompa de injectie. Am fost la BOCH-Ploiesti si au constatat ca ar fi capul hidraulic. Masina porneste atat rece cat si calda, insa intrerupe motorul si in mers si la relanti. A mai avut cineva problema asta? Astept raspuns! Multumesc!
Reply With Quote
  #242  
Old 16th January 2011, 17:41
soriii's Avatar
soriii soriii is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi a6, 2,5 TDI , 2000 ,180 cp quattro
 
Join Date: Jan 2011
Location: Buzau
Posts: 3
soriii is on a distinguished road
Default

va salut... sunt nou pe forum si am o nedumerire legata de masina mea,un Audi A6 din 2003 2,5 tdi tip motor BFC 163 CP cutie 6 trepte (230000 km).
O am de 2 luni si sunt al doilea proprietar in tara (am dat detaliile astea pt cine se pricepe daca poate sa-mi dea o solutie la problema mea)
Dimineata porneste foarte bine la prima cheie ,nu scoate fum .daca o opresc si o pornesc iar imediat sau la un interval de 20 min porneste la fel de bine.
INSA daca o las mai mult de o ora ,doua ore si vreau sa o pornesc iar porneste mai greu... chiar foarte greu. tin sa precizez ca are toate filtrele schimbate,bujiile ok si
e f ingrijita cu service la 10 mii trage f bine si sunt foarte multumit de masina din toate punctele de vedere in afara de problema asta
tare multumit as fii daca as afla un raspuns de la un posesor de audi care a rezolvat problema sau un "doctor" in v6 care sa ma lamureasca
STIMA!
Reply With Quote
  #243  
Old 17th January 2011, 10:33
wadii wadii is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi,akn,2002
 
Join Date: Jan 2011
Location: Arad
Posts: 2
wadii is on a distinguished road
Default pompa de injectie

Quote:
Originally Posted by geeeono1 View Post
Am trimis pompa la reparat la autotest*buzau fara rezultat...miau schimbat baietii calculatorul dar fara rezultat ....pompa pe masina bazaieee in continuare cand pun contactul , si nici cand ii iau contactul nu se opreste din bazzzait....am ales pana la urma varianta SecondHand 350E Luni ma dic sa o monteze sper sa fie cu noroc... mai revin cu detalii Multa bafta
Ai rezolvat problema cu pompa?Am si eu aceeasi problema si chiar nu stiu ce sa fac.Ramane acel bazait pe pompa si masina nu porneste .Lasa-mi si mie un numar de telefon ,daca rezolvi problema.Mercii
Reply With Quote
  #244  
Old 21st January 2011, 10:42
LYON KING's Avatar
LYON KING LYON KING is offline
1st Gear Member
Masina mea: audi c4&c5 vandute, acum VW 1303 si Skoda Octavia 2.0 4x4
 
Join Date: Sep 2007
Location: IS
Posts: 19
LYON KING is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to LYON KING
Default

Salut, din descrierile voastre se poate trage concluzia ca aveti probleme cu recunoasterea pompei de Immobiliser. Daca masina este dotata cu IMMo3, dupa 2000, pompa de injectie la 2,5 tdi este legata de ecu si prin IMMO. La scimbarea unei alte pompe sistemul nu recunoaste pompa si intra in protectie. Pompele venite noi de la Bosch sunt pregatite pentru imperechere si se face adaptarea la imoo cu vagcom. Pompele adaptate la alte masini nu pot fi readaptate la calculator fara "virginizare", si ca si solutie ar trebui cumparate impreuna cu ECU, urmand ca mai apoi acesta sa fie adaptat la Immo din bord.

Bafta tuturor!
__________________
NU-S ()
Reply With Quote
  #245  
Old 23rd January 2011, 21:48
wadii wadii is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi,akn,2002
 
Join Date: Jan 2011
Location: Arad
Posts: 2
wadii is on a distinguished road
Default

Erorile mele sunt:
1044 calculator fals codat
1318 Calculator pompa injectie defect
18034 p1626 datenbus antrieb
546 fir intrerupt
1376

Am schimbat si ECU si pompa de injectie si tot nu porneste.
Reply With Quote
  #246  
Old 24th January 2011, 11:07
LYON KING's Avatar
LYON KING LYON KING is offline
1st Gear Member
Masina mea: audi c4&c5 vandute, acum VW 1303 si Skoda Octavia 2.0 4x4
 
Join Date: Sep 2007
Location: IS
Posts: 19
LYON KING is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to LYON KING
Default

Salut,

cu ce ai citit erorile,

ai in printscreen exact cu ce scrie acolo.

Cred ca nu ai facut adaptarea calculatorului nou la Immobiliser. si posibul sa fie codat diferit fata de cel initial. Pentru mai multe detalii te rog pe PM.
__________________
NU-S ()
Reply With Quote
  #247  
Old 29th January 2011, 21:24
izverciano izverciano is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi A6 Avant 2.5 TDI, 2000
 
Join Date: Jan 2011
Location: Bucuresti
Posts: 5
izverciano is on a distinguished road
Default Probleme audi a6 2.5 tdi dupa impact frontal

Va salut,

Am si eu o problema mare.Am lovit pe unul si am spart radiatoarele. Distributia nu este atinsa in nici un fel. Am mai mers cu ea dupa impact inca 20m. Are cumva vre-o siguranta de "IMPACT" si se taie alimentarea din pompa ? Daca da, cum pot sa aflu unde se afla acea siguranta.

Multumesc

Last edited by Cristi : 29th January 2011 at 21:48.
Reply With Quote
  #248  
Old 29th January 2011, 21:44
Cristi Cristi is offline
Moderator
Masina mea: Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Posts: 5,633
Cristi is on a distinguished road
Default

Nu mai scrie cu majuscule. S-a oprit masina ? ce simptome are ?. Daca s-a declansat airbagul se taie si alimentarea catre pompa. Daca nu pompa functioneaza in continuare fara probleme.

O seara buna
Reply With Quote
  #249  
Old 29th January 2011, 21:48
izverciano izverciano is offline
1st Gear Member
Masina mea: Audi A6 Avant 2.5 TDI, 2000
 
Join Date: Jan 2011
Location: Bucuresti
Posts: 5
izverciano is on a distinguished road
Default

Airbaguri-le nu au iesit...masina a pornit dupa accident...am mers cu ea 20m si s-a oprit...dupa care nu a mai vrut sa porneasca in niciunfel...
Reply With Quote
  #250  
Old 29th January 2011, 21:58
Cristi Cristi is offline
Moderator
Masina mea: Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Posts: 5,633
Cristi is on a distinguished road
Default

Nu e de la pompa. Exista un mod de protectie al masinii al ECU (calculatorul masinii mai precis) care dezactiveaza mai multe sisteme electronice printre care si alimentarea, deschide usile si geamurile, porneste avariile, intrerupe anumiti consumatori, etc. Asta depinde de forta impactului cat si de electronica masinii.

Pune-o pe platforma, du-o la service, inlocuieste piesele, repar-o si pe urma incepi cu diagnoza si vezi ce nu merge. Daca are cutie automata NU TRACTA masina cu sufa sub nici o forma trebuie urcata pe platforma in mod obligatoriu.


O seara buna

Last edited by Cristi : 29th January 2011 at 22:01.
Reply With Quote
Reply

« Tacheti si Axa Came la motoare 1.9 TDI - discutii - probleme si rezolvari | Injectoare PD (Pumpe Duse) - motor 1.9 TDI - compatibilitate - inlocuire si reglarea lor - probleme diverse si rezolvari »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Consum motoare diesel 1.9 TDI la A4 B5 - probleme diverse - cauze si rezolvari katty_anca Audi A4 B5 (1994 2001) 168 14th February 2014 03:43
Inocuire pompa diesel la Audi 80 B3 1.6 diesel cu pompa de 1.9 TD daniel172 Modele clasice 11 31st January 2011 21:46


All times are GMT +2. The time now is 15:01.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright 2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100