Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Sectiune tehnica Audi > Motoare si transmisii
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #311  
Old 16th June 2011, 17:22
vijo vijo is offline
1st Gear Member
Masina mea: audi a6 2500 1999
 
Join Date: Jan 2011
Location: constanta
Posts: 5
vijo is on a distinguished road
Angry

Salut, am si eu o intrebare pentru cine cunoaste. Cam pe unde se afla filtru epurator ?. Multumesc si bafta

Last edited by Cristi : 19th June 2011 at 11:43.
Reply With Quote
  #312  
Old 16th June 2011, 17:31
vijo vijo is offline
1st Gear Member
Masina mea: audi a6 2500 1999
 
Join Date: Jan 2011
Location: constanta
Posts: 5
vijo is on a distinguished road
Default

Normal toate cele 3 serii trebuie sa fie stantate in lateral la pompa si una dintre ele se termina cu o litera. Eu de exemplu am 2 pompe. Una cu A si una DX. Pana am stiut si eu cum trebuie sa fie am fost si am cumparat 2 si acum am ramas cu ele. Multa bafta.

Last edited by Cristi : 19th June 2011 at 11:47.
Reply With Quote
  #313  
Old 17th June 2011, 00:56
jimmy jimmy is offline
2nd Gear Member
Masina mea: audi a6 2500 tdi 2001
 
Join Date: Mar 2011
Location: suceava
Posts: 30
jimmy is on a distinguished road
Default

vijo Salut m-am lovit si eu de problema cu filtru epurator. La A6 2.5 e langa pompa de injectie. Mai concret in spatele ei. Trebuie desfacute conductele care ies din pompa si dupa aia dai de filtru epurator. E ceva de munca. Spor la treaba.

Last edited by Cristi : 13th July 2011 at 22:27.
Reply With Quote
  #314  
Old 17th June 2011, 16:03
vijo vijo is offline
1st Gear Member
Masina mea: audi a6 2500 1999
 
Join Date: Jan 2011
Location: constanta
Posts: 5
vijo is on a distinguished road
Default

Salut jimmy. Merci mult frate.

Last edited by Cristi : 19th June 2011 at 11:45.
Reply With Quote
  #315  
Old 6th July 2011, 09:27
eduardbilanin eduardbilanin is offline
1st Gear Member
Masina mea: audi a6 2.5 tdi 1999 Avant
 
Join Date: Jun 2011
Location: drobeta Turnu Severin
Posts: 29
eduardbilanin is on a distinguished road
Default Am nevoie de ajutor!!!!!!!

Rog comunitatea forumului sa ma ajute in problema ce o voi descrie.

Am cumparat un Audi A6 2.5 Tdi Quattro Avant,automata, 150 cai din 1999,cod motor Afb.Am procedat la schimbarea distributiei,dupa care am plecat in probe.Am observat ca masina dadea semne de lenevire la apasarea acceleratiei la maxim ,uneori plafonindu-se alteori lucrind normal.Dupa circa 15Km,s-a inrosit indicatorul cutiei de viteza masina refuzind sa se mai tureze.Am trecut-o in N si am incercat sa o bag in D;cuplajul a fost ceva mai violent ca de obicei.Am oprit masina,am asteptat o vreme apoi am pornit-o iar;a mers citiva km cu afisajul de la cutie aratind normal apoi s-a inrosit iarasi si am hotarit sa o pun pe tester.Mi-a dat urmatoarele erori 00519(Map sensor,Permanent),00550(deschidere valva reglaj injectie-above upper regulation limit threshold,intermitent),00553(debitmetru,faulty signal, intermitent).
Am hotarit sa schimb uleiul si filtrul in cutie ca sa elimin orice suspiciune,am scos-o la drum iarasi,si dupa 10-15km,acelasi sindrom.Am sters erorile,am plecat iarasi si dupa o perioada de drum mai scurta din nou s-a inrosit bordul la cutie.Am scos eroarea din nou si aceeasi figura.La cutie nu-mi da nici o eroare.
Este posibil ca pompa de injectie sa nu fie pusa corect la punct(desi motorul merge rotund,dar scoate fum in sarcina desi inainte nu facea asa).Deasemeni daca ma poate lamuri cineva daca este vreo interconectivitate intre cutia de viteze automata si erorile de mai sus?
Daca are cineva un sfat pentru mine,astept sa ma lamureasca si ii multumesc anticipat.
Reply With Quote
  #316  
Old 6th July 2011, 10:17
Cristi Cristi is offline
Moderator
Masina mea: Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
 
Join Date: Mar 2009
Location: Bucuresti
Posts: 5,472
Cristi is on a distinguished road
Default

Avansul pompei de injectie se verifica cu VAG-COM-ul la tipul tau de motor.

Citeste tot acest topic unde am mutat topicul deschis de tine. Citeste si topicurie care fac referire la cutia automata cu diversele ei probleme. Foloseste functia Cauta a forumului. Citeste aria Motoare si Transmisi si aria Discutii Generale Audi

Last edited by Cristi : 6th July 2011 at 10:20.
Reply With Quote
  #317  
Old 9th July 2011, 23:55
mariusD's Avatar
mariusD mariusD is offline
2nd Gear Member
Masina mea: Audi A6 2,5 Quattro 180 CP - Black , Astra G 1,7 DTI - Black
 
Join Date: Nov 2008
Location: Neamt
Posts: 40
mariusD is on a distinguished road
Default

am si eu o problema la un A6 quattro din 2002. Cand e motorul rece mi se aprinde eroarea aia (ca si cum as decupla ESP-u) A-u ala cu o semi-sageata si scoate un fum de zici ca e mai rau ca un tractor. Daca o turez parca merge inecat... dupa ce isi revine masina merge brici! trage de rupe asfaltul. Dar si in mers am mai patit-o sa mi se aprinda eroarea respectiva si imi taie acceleratia. Masina porneste la sfert si nu se opreste motorul cand apare eroarea. Am fost la un tester si aveam avansul de +2 grade mai sus. L-au reglat ei da cam tot asa a ramas la +2. Problema e ca mecanicii zic ca trebuie sa fie la 0 si nu pot so mai dea pompa mecanic la punct decat blocand axele si mai stiu eu cum... nu am inteles exact ca sa o aduca la 0! Am citit un post anterior si vad ca e normal ca avansul sa fie intre 2-4G +-. Rog un ajutor. Sa fi dus vreun injector, sarit vreun furtunas ceva...
Reply With Quote
  #318  
Old 11th July 2011, 11:45
RALLYMAN's Avatar
RALLYMAN RALLYMAN is offline
Bronze Member
Masina mea: Volkswagen Passat variant 1,9TDI 1Z 1994
 
Join Date: Mar 2008
Location: Constanta
Posts: 276
RALLYMAN is on a distinguished road
Send a message via Yahoo to RALLYMAN
Default

Daca ai motorul AKE avansul trebuie sa fie 0-4 grade ATDC cu motorul la peste 85 grade Celsius.
Aia cu becul de la ESP este eroarea 00550-Start of injection regulation ... la tipul asta de pompa de injectie se blocheaza pistonasul de avans in corpul pompei ... se scoate pompa si se reconditioneaza total la Bosch (800-1000 euro) sau numai pistonasul se repara undeva la Buzau ... nu stiu exact firma ... cauta pe google reparatii pompe injectie Buzau ... Autotest Buzau parca ... da un telefon la ei si intreaba.
__________________
Volkswagen Passat Variant 1,9 TDI 1Z 1994
Reply With Quote
  #319  
Old 13th July 2011, 16:58
mariusD's Avatar
mariusD mariusD is offline
2nd Gear Member
Masina mea: Audi A6 2,5 Quattro 180 CP - Black , Astra G 1,7 DTI - Black
 
Join Date: Nov 2008
Location: Neamt
Posts: 40
mariusD is on a distinguished road
Default

Merci. Si-a dat drumul pistonasul ala. Ai dreptate. Vad ca merge bine masina acum.

Last edited by Cristi : 13th July 2011 at 22:06. Reason: GRAMATICA
Reply With Quote
  #320  
Old 13th July 2011, 22:15
jimmy jimmy is offline
2nd Gear Member
Masina mea: audi a6 2500 tdi 2001
 
Join Date: Mar 2011
Location: suceava
Posts: 30
jimmy is on a distinguished road
Default

Salut !! RALLYMAN, ma poti ajuta si pe mine cu becul ala de la ESP ala cu sageata in forma de cerc. Sta aprins. La inceput se mai stange se aprindea dar acum sta aprins tot timpul. Nu pot sa il dezactivez nici din buton.

Si a mea a scos fum dar am rezolvat si acum merge foarte foarte bine dar becul nu s-a stins. Am bagat-o si pe vag.com si nu imi poate sterge eroarea ? ai mai auzit ? daca da poate ma lamuresti si pe mine sa stiu ce sa fac. Astept raspuns.



Sa nu mai folosesti niciodata in postarile tale pe forum puncte de suspensie in exces. Formeaza fraze si propozitii ca sa intelegem ce vrei sa spui in mesaj asa cum am modificat textul tau. Nu suntem pe chat sau mess ca sa scrii mesajele in felul acesta. Citeste si respecta regulamentul.

Last edited by Cristi : 13th July 2011 at 22:34.
Reply With Quote
Reply

« Pompa Injectie - motoare diesel normale - NU PD - reparatii - Reglare Avans - probleme diverse | Pompa de inalta presiune la motorul CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa - cauze si rezolvari »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Consum motoare diesel 1.9 TDI la A4 B5 - probleme diverse - cauze si rezolvari katty_anca Audi A4 B5 (1994 2001) 168 14th February 2014 03:43
Inocuire pompa diesel la Audi 80 B3 1.6 diesel cu pompa de 1.9 TD daniel172 Modele clasice 11 31st January 2011 21:46


All times are GMT +2. The time now is 09:25.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright 2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101