1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning Motor 2.6 litri benzina

Discuție în 'Motor' creată de pasbogdan, 3 Dec 2008.

  1. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Daca tot e urat afara,nici nu e cald dar nici nu ninge,ar fi frumos sa va prezint proiectul meu,la care lucrez de foarte multa vreme,de ieri:

    Motorul este un v6 de 2.6 litri aspirat,cu 12 valve.

    Primul pas a fost sa imi cumpar de la intend o sursa cu un ventilator mare care l-am montat pe admisie,nemaifiind nevoit sa comand de pe ebay acel minunat "TURBONATOR"
    Imediat a urmat achizitionarea unui filtru de aer super mega giga sport de conic,care se unge cu ulei de masline si cu aloe vera astfel eliminandu-se bacteriile din aerul din admisie.
    In acel moment am constatat ca puterea obtinuta si testata pe danonino intarzia sa apara.....AM HOTARAT!!!!2 supape pe cilindru erau prea putine.....si atunci am dat 6 gauri mari in chiuloasa pe care le-am acoperit cu 6 perdelutze.
    Acestea fiind rezolvate,un singur lucru era neaparat esential:o coada de rechin pe pavilion,pentru a putea tine masina dreapta pe ulitza in sat.
    Era sa uit....am mai montat un glade micro spray cu temporizare care il folosesc pe post de nitro.
    Atasez si poze,GRAFICUL CU POWERUL,si o sa va tin la curent!!!!


    VIN SARBATORILE,CONCEDIILE,GALUSHTE,VIN
    Numai Bine!!!!!
    Bogdan Pascu
     
  2. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Probabil va intrebati cum am reusit sa scot limitarea de turatie de la 6500 RPM si sa ajung la peste 8000 RPM...
    Pai....am dat o gaura in podea,astfel pedala de acceleratie coboara mai mult,deci se accelereaza mai mult.Cu alte cuvinte,un adevarat KICK DOWN,chiar la propriu,cateodata ating cu talpa pe jos,de aceea va trebui sa adaptez pe fata niste arcuri de locomotiva,pentru a ridica garda la sol,reusind sa urc cu turatia pana in 12000 rpm,si masina va sta mai bine pe viraje....:p
     
  3. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Mai degraba ne intrebam care este rostul acestui topic in afara de bascalie. Exista arie separata de off-topic unde ne poti amuza cat vrei. Dar aici este aria de tuning motor. Ca sa fiu ON TOPIC, poti creste puterea adaugand lichid din rezervele Glade in proportie de 1000:1 si amestecand cu carburantul. Consumul va tinde catre zero de asemenea...vei fi descoperit un perpetuum mobile...de asta ii si zice Glade ON & ON...ca merge tot timpul
     
  4. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Este caterinca,dar nu din rea vointa,din cauza BUCURIEI sarbatorilor!!!!
    Trebuie sa ne mai descretim fruntile,si de ce sa nu recunoastem multa lume posteaza aberatii de genul,dar vorbind serios...

    Numai bine!!!!
    Apropo:
    Mi-am gasit pistoane forjate(de la un var de-al meu,forjator,adica ii dadea forja la motor pana a scos biela afara)
    Daca toata lumea vorbeste despre pistoane forjate,si de fapt multi nu au pus mana nici macar pe un piston NEforjat.....

    Cele bune!!!
     
  5. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    :):):)Da..."mirosul" scurtei vacante ne-a imbatat pe toti. Pentru cei din Bucuresti s-a mai adaugat si mirosul de espamente de la utilajele militare scoase de la naftalina cu ocazia minunatei parazi care a paralizat traficul...

    Nu intelege gresit...nu pentru faptul ca ai deschis un topic la caterinca am spus cele de mai sus...ci pentru ca nu l-ai deschis in aria de off-topic. Ma gandeam ca aici este o arie mai serioasa.

    Poate il vede un moderator totusi si il muta.
     
  6. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    chiar sunt suparat ca mi s-a mutat proiectul de tuning....
    DE CE??de ce tocmai mie????cand era perfect integrat unde era????ca inafara de cativa oameni acolo toata lumea ar putea sa imi dea sfaturi despre cum sa montez un ambipur in masina si cam atat....:(
    Dar nu-i bai,eu o sa imi continui proiectul,mi-am comandat un aditiv de ulei care o sa imi scada raportul de compresie,reusind sa las coolerul care l-am montat sa bage in admisie o presiune de 20 bar(77psi):),ca pana acum il setasem din norton comander sa imi bage 1 bar,dar acum instalez xp-ul pe megasquirtul din dotare(un extra megasquirt cam pana la genunchi,de la prietena mea):rtfm:
    Pai zau asa....
    Auzi la aia intrebari:de unde alimentam...:Flush:
    ce ulei folositi?:Flush:
    si cea mai TARE:"ce se fura de pe/din Audi":Flush:
    Pai...alimentam de unde e ieftin si merge brici,ulei de care zice producatorul(ma refer la indici nu la marca),si ce se fura?:PROPRIETARI TEMBELI!!!!:anbet:
     
  7. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Deci care e faza cu threadul asta ? Eu am rugat de numarate ori Clujul sa se implice pe forum dar nu cu povesti de adormit taximetristii !
     
  8. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    oauuuu impresionant tuningul tau.......sa ne ti in continuare la curent!!!!
    ....o intrebare ai cumva montata priza in baie:think:
     
  9. cosminm

    cosminm 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 V6
    mama...frate zi-mi si mie ce ai fumat ca vreau si eu!!! :yahoo:
     
  10. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    :) ce am fumat? forum....

    eu zic ca e mai distractiv proiectul meu decat intrebarile de genul:"cand e bine sa montezi anvelope de iarna?"
    Si cei ce roaga clujul sa se implice in proiecte....da domle...in ce proiect??am postat de nenumarate ori tot felul de chestii interesante....a raspuns cineva la obiect????
    spre exemplu:http://www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/5598-interfata-diagnoza.html
    Dar diagnoza nu e interesanta.....
    Mai degraba da lumea cu parerea la "este indicat schimbul de ulei in cutia de viteze manuala?":anbet: Raspuns:NU ESTE!!!ar trebui sa isi schimbe capul "cela"prost de maimutza forumista!!!!

    Proiectul merge binisor,dar ma gandesc sa vand audi-ul,fiindca am vazut ca a postat cineva:"DE CE AUDI",iar raspunsurile nu m-au convins DE CE.....audi....:think:
    Cred ca o sa achizitionez o "JIGULA"(a se consulta dictionarul romano-moldovenesc
     
  11. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Bogdane, tineo tot asa, nu-ti face probleme ca suntem la OffTopic :)
    deci keep going cu tuningul si asteptam continuarea sa vedem daca ajungi pe luna :jester::friends::jester:
     
  12. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Eu zic sa ne punem de-un "brainstorming" ca poate scoatem (si brevetam) o instalatie GPL pentru montat la Audi si care sa mearga cu AmbiPur...cred ca Florin ar fi primul care l-ar monta la A8-ul lui ca sa-i mai scada consumul...desi luand la bani marunti, cred ca e mai scump AmbiPur-ul decat GPL-ul...da poate folosim o solutie diluata 0.001% si ajunge o rezerva 1000 Km

    Referitor la intrebarea pertinenta a colegului de mai sus: "Ce-ai fumat frate ca vreau si eu...?", cred ca a ales o combinatie din cele oferite ca super oferte la: http://www.etnoplant.ro/shop/produse/83-super-oferte/402-spice-trio-pack.html:p
     
  13. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    In ce proiect sa se implice clujul?????
    Noroc cu moldovenii ca mai au pasiune in ei si reinvie coupe-ul ala splendid...
    Si cred ca au mai fost cativa pionieri cu niste 20v turbo munca multa....
    Dar pe langa ei....????tuning....filtru,toba....
    Apropo de evacuari....intrebasem de ce motorul meu tragea mai prost cu o evacuare mai putin restrictiva......raspunsuri?pai....de fapt....hm....noi ne pricepem,dar la povesti mai mult,povesti cu megasquirt,k&n,remus,serpisori,bow,axe cu came agresive,si alte poole de cal mort..
    Dar cum si in ce conditii le montam si la ce ne asteptam....n-ar sti nimeni....
    maxim 5% din cei care bantuie pe aici au pus mana in viata lor pe o dinamometrica si au strans suruburi de chiuloasa....
    In rest...povesti,cu povestitori....printre care sunt si eu...daca am timp sa scriu pe forum...

    Dar proiectul e cel mai important.....si ca sa fiu in tonusul de pe forum,as avea si eu o intrebare:"la ce turatie schimbati vitezele":jester:
     
  14. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Tuning la balama ?

    Tuning la balamaua de la clapeta de la busonul rezervorului cu lichid pentru pompa de spalat xenoanele de la iluminarea torpedoului iti recomand intrucat:
    1. avand o viziune cat mai clara a ceea ce se intampla cu actele tale, poti conduce mult mai linistit => o augmentare substantiala a sinapselor nervoase, ceea ce iti va conferi o siguranta debordanta si o atentie sporita la condus.
    Pro: nu vei mai avea nevoie de gadgeturi gen quattro, ABS, ASR, airbag etc fiind suficient ca sofezi linistit.
    Contra: conform unui studiu efectuat de 13 universitati americane, condusul cu torpedoul deschis cauzeaza glaucom la coada ochiului drept in cazul in care ai volanul pe partea stanga.
    2. Intrucat emanatia luminii generate de xenoanele din torpedou este o reactie chimica exoterma (generatoare de caldura), vei avea asigurate serviciile sistemului "auxiliary heating"!
    Pro: Acest lucru iti va permite inchiderea aerotermei, lucru care va conduce in mod incontestabil la scaderea consumului (de alcool) si cresterea puterii (musculare).
    Contra: va trebui sa conduci permanent cu ochelari de eclipsa din cauza luminii orbitoare a xenoanelor proaspat spalate ce te vor orbi din torpedou.
    3. Vei putea demonstra ca esti in trend cu taxa de mediu, lucru care iti da dreptul la inapoierea acesteia de 10x la momentul achizitiei urmatoarei masini, pe motiv ca sistemul tau de tuning duce la scaderea poluarii.
    Pro: faci un ban cinstit.
    Contra: am auzit ca nu mai vine la nationala.
     
  15. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Pai...ca sa explic inca o data (si sper ca NU pentru ultima data):

    Se impinge, se rasuceste in sens orar cam 1 grad si dupa aia se trage....cam pe la 3000 RPM asa...
     
  16. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    asa....raspunde te rog tot asa si celui care a intrebat,dar nu la misto.....
    Dar ei nu au fumat....au intrebat cu mintea limpede......sau poate nu chiar limpede......

    Referitor la discutiile cu si despre torpedou....interesant ce zici tu acolo...ar merita deschis un topic de genul:"e bine sa ne tinem actele in torpedou"???asta e singura aberatie care ar mai lipsi.....
    Eu i-as raspunde:da!!dar zi-mi si unde parchezi....
     
  17. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Lasa...sa ne zica doar ca-si tine actele acolo. De gasit...il gasim noi:):):)

    P.S. In topicul ala cu schimbatul vitezelor am raspuns o data...nu stau acum sa repet de fiecare data acelasi lucru. Cine are ochi si citeste, va observa.
     
  18. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Pai :think: daca balamaua de la stropitorul de luneta fata este deschisa, xenonul din torpedou te va orbi pentru o secunda, secunda in care reusesti sa speli xenonul cu solutia de parbriz din rezervorul de benzina amestecata cu AmbiPur, vei fi orbit si vei rata intervalul fix de 3000 de rpm si atunci vei auzi un carait in cutie sau in zbor, depinde de altitudinea la care esti ;)
    lucru care iti va da ideea ca ai schimbat, cred ca uleiul la cutie sau
    oare ce vroiam sa spun :faint:
    hai ca sunte-ti niste draguti :yahoo:
     
  19. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Unde parchez

    Nu stiu cum e pe la voi prin citadela, insa eu nu mai parchez demult.
    Ultima data cand am parcat masina era prin 1999, la o nunta tinuta in incinta unui hotel care avea si parcare.
    Altfel... o las in tr. I, cu relantiul usor turat din soc, ii setez itinerariul pe GPS de jur-imprejurul casei, viteza de croaziera la pilotul automat pe aceeasi lungime de unda cu ceilalti vecini din cartier ca sa evitam evenimentele neplacute si o las sa mearga in jurul locuintei peste noapte.
    Dimineata o preiau din mers si plec la servici.
    In felul asta reusesc un consum a carui valoare iese mult sub valoarea parcarilor DALLI, ale lu' Cocos, al lu' Elena U.
    De alte parcari nici nu se poate discuta, nu s-a mai construit asa ceva de pe vremea cand masinile circulau un week-end pe stanga si unul pe dreapta... sau unul cei numar cu sot, iar altul cei cu numar divortat, sau... nu mai stiu exact, oricum, de pe vremea cand nu aveam voie sa circulam toti odata in week-end.
     
  20. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    radem si glumim,dar criza economica este de fapt o criza de CREIER:

    http://www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/6483-intrebare-intrebatoare.html

    Ce sa zic...nu stii de fapt care e treaba...cu masina sau televizorul

    http://www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/113-unde-alimentam-diesel.html

    pai off topic,de unde e comod,ca doar nu ma duc 50 km sa alimentez ca asa zice lumea pe forum

    http://www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/1674-ce-se-fura-audi.html
    ce sa se fure....intrebare de nota 10...aerul din roti,DOAR LA AUDI,la logan NU!!

    http://www.clubaudi.ro/intretinere/5571-e-indicat-schimbul-ulei-cv-manuala.html

    Nu este iicat sa schimbi uleiul,ete indicat sa nu ai deloc ulei!!!!!

    Cum mama supararii poti intreba asa ceva??????

    Dar nu-i bai...proiectul sa mearga mai departe....
    Multumiri celor care ma ajuta!!!!!!
    Dar,nu am instalatie de spalat faruri....deci ce fac cu torpedoul?
     

Distribuie pagina asta