Asa cum spune si titlul,cred ca ar trebui discutat putin pe tema asta,daca e bine sau nu sa le folosim,fac bine sau mai mult rau?Este o rezolvare pe moment si de scurta durata care sa faca rau sistemului de racire? Care este mai indicata?pilitura sau celelalte? Eu mam lovit de aceasta intrebare datorita unei fisuri in radiator,si cum e varianta mai ieftina,atat timp cat nu se mareste fisura ar trebui sa fie ok,asta daca nu fac pagube mai mari.
Cand am cumparat masina aveam fisuri in radiator,am pus stop leak,a tinut cateva luni,pe urma iar a inceput sa curga;mai tarziu,a inceput pompa de apa la rece sa huruie,asa ca in final am schimbat radiatorul,pompa de apa si antigelul.Concluzia o tragi singur...
Am folosit si eu la Opel din cauza unei fisuri in stutul de la radiator . Am folosit vreo 2-3 flacoane . A functionat pe moment dar a produs multe alte probleme. Radiatorul tot l-am schimbat deoarece gaura s-a facut mai mare. Pe langa asta solutia s-a depus pe peretii caloriferului din masina si am sesizat asta in sezonul rece cand masina nu mai baga caldura. Nu recomand a se utiliza .
si eu pierd la drumuri mai lungi ~ jumate de litru de antigel, probabil tot pe la radiator am o mica fisura, si am bagat odata pilitura dinaia, dar mi-a infundat caloriferul dinauntru masini, mi-a facut presiune si mi la spart pe urma, a trebuit sa il schimb, si tot nu mi-a astupat porul de la radiatorul mare din fata. acum ma gandeam sa bag solutia, dar...inca stau pe ganduri. multi au spus ca a functionat asta la masinile lor....normal nu trebuie sa fie o gaura prea mare, si din cate am inteles lipeste gauri / fisuri pana la 0,9mm...cel putin asa scria pe bidonas. si eu sunt curios de la mai multi membrii ce spun in legatura cu solutiile astea...
Parca in pilitura nici eu nu prea am incredere.Inca nu am bagat nimic,ca oricum trebuie sa bag antigel,ca pana acum am tot completat cu apa distilata,si am zis ca o sa bag solutie cand bag si antigel.
Am folosit eu stop leak de la wynn`s pentru sistemul de racire deorece pierdeam lichid la radiator (era fisurat) aproximativ 1 Litru la 10.000 km si am dat-o in bara destul de rau. Radiator racire motor partial infundat (350 lei unul nou), senzor temperatura apa decalibrat (70 lei) (indica cu vreo 8 grade in plus si cu greu i-am dat de cap). Parerea mea e mai bine sa schimbi piesa care e de vina decat sa folosesti produse dinastea stop "minune".
Nu recomand, creaza probleme la intreg sistemul de racire, se depune in tot circuitul si inrautateste schimbul termic cu consecinte nefaste pentru motor.