1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    dar se mai poate sa fie si un suport motor dus si deaia sa se simta trepidatiile mai tare la componentele care ai zis tu far toba schimbator si la mine se intampla cateodata sa am trepidatii la relatnti dar destul de rar la mine ma gandesc ca sunt cauzate de motorina de proasta calitate si injectoarele nu merg normal din cauza asta incearca sa faci un test la injectoare sa vezi daca ai valori normale si egale intre ele bafta
     
  2. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Si testu asta il pot face cu VAG com ?! Ce rezultate ar trebui sa imi dea ?!
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Salut Levy!!!Si eu am avut aceeasi problema cu un A4 din 2001 de 90cp.La relanti avea o trepidatie neobisnuita mai ales cand acceleram foarte putin.Am fost cu ea pe la toti "meseriasii" dar nimeni nu i-a dat de cap.In prima faza am schimbat tampoanele de la motor,DEGEABA,pana s-au "amortizat" astea noi mai rau facea.Apoi am verificat tampoanele de la toba,la fel,nici un rezultat.Mi-a zis un prieten care avea un A4 din 2004 ca si la el se cam aude ceva si a schimbat kit-ul de ambreiaj(cu tot cu volanta,ca i-ar fi zis un "meserias" ca acolo ar fi problema) si a dat saracu' 25mil pe el,dar degeaba ca tot nu a rezolvat nimic(acelasi lucru vroiam sa il fac si eu dar bine ca m-am razgandit).Ma gandeam totodata ca poate e vreu injector care nu functioneaza la parametrii normali dar nu a fost sa fie..Intr-un final un mecanic mai "batran in ale meseriei" care a lucrat mult timp la Audi in Germania ca asta ar fi "boala" masinilor AUDI,volanta,care cedeaza repede si produce trepidatii la o anumita turatie.Asta nu inseamna ca e defecta ci pur si simplu se slabeste.Cel putin asa se intampla la modele B5 si B6,nush la astea mai noi!!!Acum am un B6 din 2005 si sincer iti spun ca cateodata mi se pare ca mai face si asta(poate am ramas cu "amintiri" de la cealalta;))...)...Poate la tine este remediabil,mai ales ca ai un A6 care din cate stiu au motorul mai silentios decat ce am avut eu inainte.Oricum pe tester nu iti iese nici o defectiune din cate ti-am zis eu pana acum,poate doar injectoarele si asta dak stii parametrii la care lucreaza ea in mod normal....Multa bafta.:) :cool:
     
  4. audiaudi2424

    audiaudi2424 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    AUDI A4 2002...1,9TDI..131 CAI
    si la mine tot motorina a fost baga una mai puternica sau mai scumpa si nu din statii dubioase....eu sunt in italia si motorina de la agip si tamoil nu ii place deloc..bag numai Q8 SI ESSO
     
  5. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    poi pe tester trebuie sa arate valoarea normala care trebuie sa o aiba un injector adica presiune milibari si iti arata presinea la toate injectoarele daca se afla intre valorile normale inseamna ca e ok daca oscileaza unul dintre ele inafara valorilor normale inseamna ca nu e bine dar eu totusi tind sa cred ca este din cauza motorinei e prea mica trepidatia care ai descriso tu sa fie de la volanta si ai mai spus ca nu se intampla intodeauna numai dupa un drum con-buc ar trebuii sa ii mai dai in freze la 4000rot/min sa se mai curete sinjectoarele si turbina
     
  6. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Am fst azi la Un service cu ea ... la prima vedere mi`a spus ca e un tambur de la cutia de viteze ... sper vineri sa aibe loc sa o suie pe elevator !
     
  7. alexx 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi,131 cp,2004
    o problema ciudata...ajutor...

    salutare tuturor...am si eu o problema...am un audi a4 1.9 tdi,din 2004...alalteieri am spalat-o si am constatat uimit ca atunci cand am vrut sa plec cu ea...nu se mai tura deloc...apasam acceleratia pana la podea...era moarta total...si turometrul nu depasea 1100...in viteza 1 nu depaseam 10 km pe ora...in a 2 20,in a 3 30...si tot asa...pur si simplu abia plecam de pe loc...am mers cam 20 de km cu ea asa si in cele din urma si a revenit dar consumul urcase brusc...mergeam cu 10% cand de obicei aveam 5,6% maxim la viteza aceea...in fine,consumul a scazut in cele din urma dupa ce si-a revenit,dar acum in medie este mai mare cu peste 1-2 l in oras...si la fel in afara lui...stie cineva care ar putea fi problema....este a 2 oara cand mi s-a intamplat chestia asta dupa ce am fost cu ea la spalatorie...dar prima oara n am avut probleme cu consumul...multumesc anticipat
     
  8. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    ai spalat cumva si motorul??
     
  9. alexx 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi,131 cp,2004
    nu...tocmai asta e...motorul nu l-am spalat nici acum nici data trecuta...mi- a zis cineva ca ar putea fi senzorul de la acceleratie...sa fi intrat apa la el...nu stiu c sa cred...d asta am intrebat...
     
  10. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    incearca sa faci un test cu VAG-COM si poate vei afla mai multe! Bafta!
     
  11. aryes13 Guest

    Chiar daca eroarea aparuta la scanarea cu VagCom este cea de la senzorul pedalei de acceleratie, NU faceti greseala pe care o fac multi, adica sa schimbati pedala de acceleratie!
    Veti constata ca ati dat banii pe una bucata pedala de acceleratie noua dar la urmatoarea spalare a masinii eroarea va reapare!


    Problema n-are nicio legatura cu spalarea motorului.
    Ea apare la spalarea autoturismului sau atunci cand ploua mai tare, indiferent ca gurile de scurgere din jgheabul bateriei sunt desfundate sau nu.
    Am patit-o si eu, si destui alti posesori de A4 pe care ii cunosc.

    Mai mult ca sigur ai capacul de la ECU crapat/spart si ti-a intrat apa acolo.
    90% din A4 au acel capac spart/crapat (in partea din spate a lui si de aceea nu este vizibil cand te uiti la cutia ECU) si apa care intra se scurge direct in mufele care ies din interior si duc la ECU, mufe printre care este si cea de la pedala de acceleratie.
    Remedierea consta in multa munca si multa indemanare pentru ca:
    - trebuie demontate bratele stergatoarelor;
    - demontata grila de sub stergatoare;
    - demontat capacul de la ECU;
    - scos ECU din locas;
    - scoase mufele si date cu spray de contacte;
    - introduse mufele la locul lor;
    - introdus ECU in locas;
    - SCHIMBAT capacul de la ECU cu unul nou;
    - montat capacul nou si strans cu prudenta pentru a nu fi crapat;

    - montat grila de sub stergatoare;
    - montat bratele stergatoarelor;
    - sters eroarea/erorile cu VagCom.

    Succes! :hi:
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Apr 2009
  12. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    A fost urcata pe elevator .. nu au gasit niciu tambur defect ... nici la motor si nici la cutie ...
    De cateva zile a inceput si schimbatorul sa imi trepideze destul de urat cand e la relanti .

    Acum mi`au spus ca ar fi de la volanta ...
    Atunci cand calc ambreiaju si il ridic se modifica foarte putin sunetul motorului ... si cica volanta ar fi ...

    Mama masi acuma ...
    Am fost la un service destul de bun dupa parerea mea din Cta , unde nu accepta orice marca de auto . pt constanteni este vorba de MANcar de pe Baba Novac !
     
  13. aryes13 Guest

    Se pare ca nu vrei sa asculti/urmezi sfaturile altora...
    Pacat! :(
    Mancar Motors nu numai ca este un service cu prestatii de tot rahatul dar este pe lista neagra a multora din Constanta... cred ca e pe aceeasi "treapta" de incredere ca si Cardinal Motors.

    Imi pare rau ca nu-i dai de capat acestei situatii legat de acea trepidatie...
    Daca vrei sa ii facem o testare maine suna-ma dupa 10.00 si-o rezolvam.
    Vei sti sigur daca e volanta sau nu.
    Ok? ;)
     
  14. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Ok ! Ramane sa te sun ! Pai Aryes alt service chiar nu stiu ... dar acum cand am citit mi`am adus aminte ca ai spus ceva ... la reprezentanta la aia catre ovidiu ( numai spun firma acuma :) ) .

    Te sun maine !
    Mersi
     
  15. aryes13 Guest

    In urma testarii, am eliminat volanta ca fiind cea cu probleme, in schimb tot nu i-am dat de capat trepidatiei...
    Ramane sa facem un log in mers zilele acestea si sa vedem daca aflam ceva.
    Personal cred ca de vina e ceva mecanic (EGR, injector, etc...).
    Vom vedea dupa rezultatele log-ului in mers de unde incepem... cautarea. ;)
     
  16. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Sper sa reusesti sa ii da`i de cap ! :P

    Acum ca stiu ca sa modificat rpm`u , parca il aud mai turat ... :(
    Intreadevar numai joaca faru cum juca pana acuma ... adica ... chiar sunt multumit ...

    Dar totusi , Sper sa se rezolve si sa pot sa il las cum era la 8oo si ceva ...
     
  17. cosmy77 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi, 19 tdi, 2001
    Dragilor, sper sa va ajut cu toate ca s-a mai scris in topicurile acestea...deci...pt. a rezolva problema cu "tremuratul masini" trebuie sa pui VAG-COM si toate injectoarele trebuie sa functioneaze corect intre -2 si +2. Daca unul sau mai multe nu functioneaza in parametri, trebuie sa scoateti mufa de la injector reglat si curatat pana se ajunge in acei parametri descrisi anterior. Multa bafta...si credeti-ma AUDI este o masina foarte buna. Numai bine!
     
    Bano apreciază asta.
  18. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Pai la mine primii 3 injectori erau pe minus si ultimul era pe plus ...
     
  19. stefff_v

    stefff_v 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.5 TDI 163 CP
    Salutare...aceeasi problema o am si eu...am inteles ca 2 injectoare nu functioneaza in parametrii normali. Imi recomanda cineva un service bun si ieftinache plz. Multumesc mult de tot........mai am si vreo 2 becuri de schimbat (pozitie + lumina de zi) si din ce am inteles ar trebui data bara jos :(
     
  20. bcsaby79

    bcsaby79 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    audi a4 diesel 2002
    trepidatii la relantin

    ai rezolvat problema?si eu am aceleasi simptome,cat te-a costat?
     

Distribuie pagina asta