1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia de viteze manuala la A4 B8 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de tur4alx, 22 Aug 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Verifici timoneria sa fie reglata
    2. Verifica nivelul uleiului in cutie

    Problema a aparut deodata, dupa vreo interventie sau de cand cu sezonul rece ?
     
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Apropo de intrat greu in viteze si la mine cateodata cand sunt la semafor refuza sa intre in 1-a, cu ambreiajul calcat doar dupa 2-3 incercari reusesc, altfel calc iar ambreiajul si intra instant.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca il calci de 2 ori consecutiv intra lejer in viteza ?
     
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Da, dar chiar si din prima. De ex calc ambreiaj bag 1-a nu merge, fara sa dau drumu la ambreiaj mai incerc de 2-3 ori sa bag in viteza si intra intr-un final.. altfel ca sa scap mai rapid calc iar ambreiajul si intra instant. Nu-mi amintesc sa fi fost nevoit sa-l calc de 2 ori consecutiv, poate doar 1 data mi s-a intamplat dar nu sunt sigur ca n-am dat prea mare importanta. Ambreiaj obosit?
     
  5. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Mai face si la mine la fel uneori, o recomandare unde sa reglez timoneria la cutie?
     
  6. D@ny

    D@ny 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2012
    Locație:
    Arad / Timișoara
    Masina:
    A4 B8 2009, CAHA
    Si eu mai pățesc asa. Cand simt ca nu intra din prima in viteza 1, bag a 4-a si după direct 1 din nou. Merge de fiecare data
     
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Intrebare, tot m-am confruntat cu diverse pareri si fiecare cu a lui :) din viteza a 2-a in loc de a 3-a nu nimereste gaurica si baga din greseala in una inferioara - in prima. Ce componente pot fi afectate in urma acestor manevre gresite si care sunt posibilele semne ca deja anumite componente din cutie sunt deja uzate prematur din cauza acestor greseli. Curiozitatea a inceput in fata unui service cand o masina de-a scolii auto scotea niste zgomote ciudate specifice acelor manevre gresite, pacat de ea ca era un a3 totusi :)
    Baietii de la service ziceau ca ar avea nu stiu ce protectie special conceputa pt asa ceva ca pana la urma majoritatea masinilor de tip scoala auto stau destul de bine la cutie
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din a 2-a, inferioara ei nu exista decat viteza 1. Si nu intra daca ai putina viteza, am incercat eu pe la 40-45 si nu vrea. Poate daca impingi cu putere, o intra saraca.
     
  9. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Sau ma rog din a 3-a in a 2-a ati inteles voi ideea. Scotea niste sunete ciudate ca la dacie cand nu vrea sa intre in marsarier :)
     
  10. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Zgomotele acelea sunt produse de sincroane uzate.
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Intrebare, cum putem afla specificatiile cutiei de pe masina fara a o da jos ori umbla la ea, cum ne informam ce fel de cutie avem(producator model etc)? Exista vreo serie ceva pe undeva?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate afla ce vrei tu pentru ca fabrica monteaza cu cine are contract la un moment dat si asta poate sa insemne ori Sachs ori LUK ori Valeo mai nou si asa mai departe. Serie exista adica un cod de piesa ca si reper dar intai demontezi pentru ca poti avea surprize sa comanzi ceva si sa vezi ca nu se potriveste.
    De aia intai demontam si pe urma cumparam cand este vorba de anumite piese (componente cutie de viteze, ambreiaj, componente motor si altele). Bafta.
     
  13. Abel scheul.

    Abel scheul. 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2016
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi a4b8 2008. 2.0 tdi
    Audi66 si la tine se schimba asa vitezele de ,,ciudat" ?
     
  14. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Clauu
    Orice cutie de viteze are un cod. Exemplu: JJG, JJF, LCV, KLS, etc. Acest cod al cutiei de viteze il gasesti pe interiorul copertei service plan-ului sau lipit pe compartimentul rotii de rezerva. Este eticheta cu echiparea masinii, codurile, etc.
    Cauta aici: http://www.partsbase.org/audi/audi-a4-avant-a4-eu-2011-gearbox/
     
    Flo brasov 82 și Clauu apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta da, se schimbau vitezele la fel. Imi agata un pic, dar nu grav. Agatatul a disparut dupa ce am schimbat uleiul in cutie.
    Din mers nici mie nu imi intra treapta I decat daca am 10-15km/h.
     
  16. Abel scheul.

    Abel scheul. 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2016
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi a4b8 2008. 2.0 tdi
    Uleiul un cutie la mine a fost schimbat acum aproximativ 15k km in audi italia.Nu am vazut ceva imbunatatiri dupa
     
  17. Abel scheul.

    Abel scheul. 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2016
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi a4b8 2008. 2.0 tdi
    Salutare dragi colegi! Vin si eu cu rusine cei drept sa va cer o parere sincera si sa nu ma luati in ras desi as merita. Acum ceva timp am vrut sa o fac pe mecanicul si am scos din greseala uleiul de la cutie ( cutie manuala audi a4b8 2.0d) in loc de motor. Dupa lam scos si pe ala cu pompa dar am mers cu masina cam 100 km fara ulei in cutie. Se auzea un suruit asa metalic .. ca un turbo stricat dar deranjant.Eu am mers asa fara sa stiu. Nam fortat masina sau ceva..E.. am mers in audi si mia facut toata schimburile din nou si uleiul in cutie.Miau zis ca merge mult timp asa . Dar am ramas cu un suierat mai mic cei drept in viteza a 3-a si a5-a. As vrea sa scap de el ca ma deranjeaza. Aveti ceva idei de ce e stricat sau cat ar putea costa? Multumesc ! Acum mi-e clar ca nu sunt mecanic...:)):):):(
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai incalzit rulmentii din cutie mergand fara ulei. Ca sa scapi de hurait, trebuie desfacuta cutia si inlocuiti rulmentul/i.
    Deocamdata mergi cu ea asa, dar daca se agraveaza, trebuie umblat in ea.
     
  19. Abel scheul.

    Abel scheul. 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2016
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi a4b8 2008. 2.0 tdi
    In august vin in tara cu ea. As vrea sa-i schimb. Multumesc.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bine ca n-a crapat cutia.
    O veste buna este ca sunt relativ ieftin rulmentii (in jur de 2-300 ron/bucata), depinde cati ai afectati. Partea proasta este manopera pentru dat jos cutia si desfacut.
     

Distribuie pagina asta