1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren rulare (suspensie - brate - rulmenti - etc. ..) A6 C6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de mariusel86, 4 Dec 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt in dilema, trebuie sa schimb capetele de bara.
    TRW - 90 ron
    Lemforder -180 ron

    Stiu ca ambele marci sunt de prima echipare la Audi, dar de unde diferenta asa mare de pret ?
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu e asa mare, gasesti si la 120 ron, cel de 180 este pentru suspensia de drumuri grele, probabil mai bun daca ne luam dupa pret. TRW-ul nu face (sau eu cel putin nu am vazut) decat cel clasic sa zic asa (identic cu cel lemforder de 120 ron). In acest link se vede diferenta.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ptr. A6 C6 pe Autokarma nu exista Lemforder decat cel la 181 ron. Bine, mai sunt si alte branduri dar nu ma intereseaza decat Lemforder si TRW. De asta intrebam, e dublu pretul fata de TRW.

    Am vazut ca la B6 si C6 au acelasi filet (M14x1.5), daca le iau pe cele la 120 ron ptr. A4 B6 se potrivesc la mine ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Posibil sa difere lungimea. In schimb eu am montat la un Passat 3BG din 1997 (primul B5) cele de la masina mea. Asa ca posibil sa se potriveasca si cele de Audi A4 B6 / B7 la tine. Bafta.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Potrivesc 100%. Codul pe original este 4F0 498 811 A, care este compatibil cu modelele din imaginile 2 si 3 (mai era cateva modele dar nu am mai facut print).
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bun, o sa dau comanda de cele la 120 ron atunci. Multumesc.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am scapat de problema inlocuind bratul curbat inferior (stanga jos, spre spate) de langa bratul care tine amortizorul, avea bucsa rupta. Poate mai sunt si alti colegi cu aceeasi problema.

    Multumesc Cristi si Nucu ptr. sfaturi.
     
    DorinPop apreciază asta.
  8. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Nu mai am rabdare, asa ca intreb… :)
    Dupa ce invarte electromotorul, in secunda in care motorul incepe sa mearga, se simte ceva ca un trancanit scurt, ca si cum ar lovi ceva de pe la motor in ceva dur, gen lonjeron, etc. De lovit masina pe vreun drum greu, nu e cazul.
    Inca nu am urcat-o pe elevator (poate saptamana viitoare) si nu am apucat sa-i fac o scanare, dar sunt sanse sa fie vreun tampon de la motor ?
    Vreau s-o urc pe elevator, pentru ca de vreo saptamana, pe franare, cand asfaltul e "valurit", imi bate ceva la roata stanga fata. Daca intru in zona denivelata fara sa calc frana, inca e ok. In rest, in mers normal nu se aude vreo bataie.
    Totusi cred ca sunt doua chestii/cauze diferite.
     
  9. Radu1389 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 C7
    Salutare. Sunt nou aici....am un audi a6 2012 2.0 tdi, 177 cp , si dupa ce am parcurs drumul Onesti - Bacau (care este sub orice critica) , dupa ce depasesc viteza de 60 de km / h se aude un fluierat. La viteza sub 60km/h nu se aude nimic. Sa fie un rulment? Nu ma pricep prea mult.
    In plus dupa alt drum Onesti - Bucuresti (facut azi 12.12.2015) se aude un tacanit ( nu intre volan si scaun:)) ) pe drum cu denivelari mici.
    Un sfat va rog frumos!:)
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Trebuie sa fi mai precis. Unde se aude mai exact :in fata, in spate, sau la motor?
     
  11. Radu1389 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 C7
    Fluieratul se aude din partea din fata.
    Iar tacanitul ( am citit pe un forum ca cineva avea o piatra pe scut sau in caroserie) cam asa suna.
     
  12. alinv82 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6, 2.7 TDI, 2010
    Salutare, am o bataie in volan care se accentueaza cu cresterea vitezei dar uneori parca se simte si la relantiu.
    Se simte foarte puternica la viteze mari si pe drum un pic denivelat. Am crezut ca e din echilibrare si am facut echilibrarea saptamana trecuta, dar parca dupa echilibrare face si mai rau.
    Bataia a inceput dupa ca a fost schimbat un semering de la diferential.
    Revizia la masina si schimbul de ulei din multitronic am facut-o acum 3 saptamani si baietii au verificat bratele, bascule, etc si au zis ca toate sunt bune.
    Am facut test la amortizoare si au dat toate de la 89% in sus.
    Ce poate fi?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai mult ca sigur cardanul si tot ce tine de el (adica sistemul diferential asi asa mai departe) este cauza. Din pacate te intorci la cei care au umblat, le dai cheile si nu iei masina pana nu remediaza. Intotdeauna cand se demonteaza cardanul de pe masina el se pune la semn si chiar se echilibreaza dinamic dar asta trebuia sa stie mecanici la care ai mers. Daca nu stiu asta schimba-i.
     
  14. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Salut ,vin si eu cu o mica problema la masina mea . De vreo saptamana de cand a dat vremea rece am observat ca atunci cand virez de volan mai mult de jumate din cursa stanga sau dreapta trozneste ceva la roti... Dupa ceva timp de condus dimineata am observat ca nu se mai aude asa rau. Directia merge perfect...insa ce e cu acel zgomot de parca e ceva inghetat la flanse sau arcuri...amortizoare....
     
  15. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Eu aud clar cum scartzaie ceva de cauciuc posibil de la flanșe sau de la bucse...
     
  16. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    A mai patit un prieten si banuiesc sa fie capetele de bara. Sincer ma indoiesc sa fie flansele pt ca nu s-a auzit pana acum nici un zgomot la ele.
     
  17. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Iti face pe ger, dimineata, pe primele sute de metri dupa ce o pornesti ?
    Si la mine, pe ger, cand scot masina din garaj si fac cateva manevre, paraie ceva pe la rotile din fata.
    Dupa ce merg vreun km, daca incerc sa virez mai tare, sa vad daca mai face, nu se mai aude nimic. Isi revine.
    Asa am patit si la un Mondeo, atunci m-am speriat, dar dand caldura si disparand problema, am lasat-o asa.
    Nici acum, actualul proprietar nu a schimbat nimic, dupa cativa ani buni.
    E ceva de pe la bucse sau pivoti. Am vrut s-o duc la service, s-o ridice ca sa gasesc locatia exacta, dar pana acolo (desi este foarte aproape), asa cum am spus, problema dispare.
    Cred ca dupa cateva viraje, se mai incalzesc toate pe la roata si-si revin. Cand da caldura, dispare cu totul.
    O uzura aiurea la cauciucuri, nu apare.
    Nu vad ca problema sa revina si sa se mentina. Pana atunci, sigur mai cad una alta si schimbi oricum ceva pe la suspensii, cu tot cu partea ce scoate sunetele alea.
    Deci, daca ai aceeasi chestie, deocamdata poti merge linistit. La iarna viitoare, iar o sa-ti paraie pe ger.
     
  18. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Salut. Mi-a aparut si mie un zgomot urat. La plecarea de pe loc se aude si imediat dupa ce las acceleratia (adica o duc pana la 50-60 km/h si daca las brusc acceleratia) se aude. Se mai aude la revenirea din viraj, inainte sa aduc volanul la drept, cu o secunda inainte. Se mai aude pe denivelari, pe inaltime, pe damburi, nu gropi. E ceva de genul unui clanc(dar nu sunetul de la o bucsa sau un brat (plus ca am verificat si toate sunt bune) Nu e zgomotul ala de fier pe fier..e altceva..un fel de "galg". Nu am reusit sa il localizez exact..fata dreapta, alta data fata centru. E posibil sa fie capatul unui telescop, acea guma? Cu toate ca nu e scartait! Parca se mai aude si daca accelerez brusc, cand calc acceleratia dupa o scurta pauza.
    Am verificat bucselemotorului, toata directia, cutia..totul e in regula!!
     
  19. Copakbana

    Copakbana 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2013
    Locație:
    Neamt - Romania
    Masina:
    A6 C6 4F - 3.0 TDI - Quattro - 232 HP - ASB - Tiptronic - 2008
    Se aude din ce in ce mai des si mai lung (ca durata de timp). Mai nou, am senzatia ca se aude si din spate. Nu stiu de ce sa ma apuc. Sa schimb flansele? Ce sanse erau sa faca zgomot atat in fata cat si in spate cam in acelasi timp? Cel mai tare se aude cand accelerez si cand las acceleratia. Mai rar pe viraje(pe cele scurte mai ales se aude)
     
  20. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Sper sa nu intrerup ajutorul acordat colegului Copakbana… Scuze.

    Am solicitat, pe topicul dedicat si mi s-a dat, codurile pentru cateva piese de la suspensia fata. Stiam ca pentru alte masini, se pot comanda direct seturi pentru reparat suspensia, astfel ajungandu-se la niste preturi mai acceptabile.
    Deci, stiti cumva daca si pentru masinile noastre, sunt seturi ce contin piesele de la suspensia fata (brate superioare, brate inferioare, capete de bara si bielete), in special pe Lemforder si TRW ? Sunt cumva coduri pentru astfel de seturi ?
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta