1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Joja ulei si/sau martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei - motor diesel la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bigarel, 28 Dec 2008.

  1. mateo 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2010
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    a4 1.9 tdi 2007 115hp
    Scuze daca mai exista vreo situatie similara,eu nu am mai citit-o:am un motor brb(115cp) tdi de 1,9 160000 km parcursi si de vreo 5 luni la un drum lung m-i sa aprins martorul pt nivelul de ulei.mentionez ca pana la acea data nu am completat cu ulei nici un gram.Din acel moment la vreo 2500 km am pus vreo 2 l.NU am gasit pete de ulei sub masina si nici fum mai mult nu scoate,nu vad diferente in demaraj,doat poate un consum la motorina mai mare cu un litru.Cu o diagnoza cu vag-ul e posibil sa depistez problema?Cineva spunea ca-i turbina si faptul ca merge ceva mai bine e ca consuma din ulei.E indicat sa forjej masina in situatia asta,mentionez ca merg vreo 80% din km parcursi in oras,nu-i o masina turata
     
  2. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    cel mai important este : Ce fel de mesaj ai primit ?Low level sau Low pressure?si 2 L este enorm in 2500 Km.Cum sa mearge mai bine daca consuma ulei turbina?Nu te mai lua dupa toti carpacii .
     
  3. mariusb06 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Avant 2.0 TDI cod.BLB
  4. Cristi Dolaru 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2015
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    audi A4 b7 1.9 TDI 2007
    am facut azi 150 KM agresivi . la un moment dat imi apare martoru in bord. LOW nivel Ulei, Am oprit automat, am tras capota. joja. totu era ok. am pornit ia-m dat talpa....se pare ca urmeaza sa schimb si eu senzoru de ulei,, la urmaotru schimb d eulei
    Am 10 mii km facuti ulei Castrol
    Audi A4 B7 1.9 TDI motor BRB 2007
     
  5. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    Salut. Am o problema la un B7 din 2006, cod motor BRE. Am cumparat masina in toamna lui 2015, avand 230.000 km. Senzorul de nivel de ulei era stricat, dar nu am stiut asta imediat, pentru ca dadea erori intermitente. Problema a devenit deranjanta, asa ca in decembrie i-am schimbat senzorul de nivel cu unul nou Hella, si i-am schimbat si uleiul. Acum, 3.000 de km mai tarziu, mi s-a aprins martorul de nivel de ulei in bord. Pe joja uleiul era undeva intre minim si maxim (imi vine greu sa citesc nivelul exact, e ciudata joja). Am completat cu 200 ml. Martorul s-a stins. Ieri am facut un drum de 400 de km cu masina. Martorul s-a aprins din nou. Am completat cu 300 ml fara sa verific nivelul la joja (eram pe drum, mai aveam 130 de km pana in Bucuresti). Azi dimineata, nivelul pe joja era peste maxim! Vreau sa verific daca joja de pe masina este cea corecta. Poate cineva sa imi confirme? Lungimea jojei mele este de 59 cm.

    FullSizeRender.jpg
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand ti-am mutat mesajul unde trebuia sa scri. Scrie aici codul care il ai pe joja si iti spun eu daca o ai originala.
    In alta ordine de idei te cam contrazici. Prima data ai zis ca nu poti citi nivelul si la sfarsitul mesajul ai zis ca ai peste maxim uleiul pe joja.
    Pe tipul asta de joja care il avem noi, exista 2 (doua) indicatoare de nivel (minim-maxim) formate din niste protuberante ca niste bile. Nivelul maxim este la indicatorul/bila de sus. Aici in acest topic am mai mentionat cum verifici uleiul. Bafta.
     
  7. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    Cod joja: 03G 115 611 K. Chiar acum citeam pe un forum de afara ca a fost inlocuita cu alta joja cu terminatia AE.
     
    Ultima editare: 8 Feb 2016
    HD35RAC apreciază asta.
  8. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    Revin cu informatii. S-ar parea ca problema e mai complicata. Audi stie de ea, si a emis un document intern - vezi atasamentul. Joja cu terminatia K se inlocuieste (gratuit?) cu cea cu terminatia AE, care este mai scurta! O sa intreb la Midocar sa vad ce raspuns primesc. Oricum, aberatie ca asta nu credeam sa vad intr-un document oficial: "the topped-up oil is sporadically not recognised" :) :) :)
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mi-am adus aminte ca si eu am schimbat senzorul de ulei in iulie 2010 la 55.000 km cu altul tot OEM care avea codul: 06E907660. Se pare ca au fost probleme cu unele loturi de senzori pe acest model de masina.
    In alta ordine de idei, cred ca documentul tau atasat, (TPI - rechemarea) nu se aplica modelelor noastre de masina ci urmatorului model adica A4 B8 (8K). Cauta in acel tabel si vezi exact pe baza codului de motor si/sau serie de sasiu a masinii - VIN-ul daca am dreptate sau nu. Bafta.

    L.E.

    Am masurat joja mea si este identica ca si a ta la lungime adica are 59 cm. Codul este 03G 115 611 T

    Iti atasez si o poza:

    Joja ulie motor 2-0 TDI cod BRE an 2008.jpg
     
    Ultima editare: 10 Feb 2016
  10. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    Multumesc pt informatii. In document nu apare vreo referire la vreun VIN, ci doar codurile de ECU afectate. Conform Google, codurile de A4 sunt pentru modelul B7, iar cele de A6 pentru modelul C6. Joja cu terminatie a codului AE ar trebui sa fie mai scurta, nu stiu exact cu cat, insa o sa intreb direct la reprezentanta. Tinem aproape.
     
    4691audi apreciază asta.
  11. Wlf 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 b7
    Acelasi cod K il am si eu...astept deci cu interes sa vad care e diferenta fata de AE!
     
  12. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Salut,
    Este al doilea schimb de ulei la un motor 1.9 diesel cod motor BRB audi A4 B7 model 2007 la care 4 l de ulei nu sunt de ajuns in motor. Dupa un schimb de ulei se aprinde becul in bord de ulei minim iar la verificat pe joja de asemenea uleiul este vizibil doar 2-3 mm pe buza de jos a jojei nici macar pe partea hasurata. Atunci cand merg la magazin de specilitate si fac comanda de ulei toti spun ca pentru tipul acesta de motor dupa datele luate din talon 3.8 Litri sunt de ajuns si de fiecare data cand comand toata lumea spune ca 4 l sunt de ajuns. Dupa experienta de data trecuta am mai comandat un litru si am completat pana la 4.3-4.5 ca sa zic asa. Care ar fi problena ? Am nevoie urgent de experienta altui membru cu acelasi motor in care sa imi confirme daca este adevarat si e bine sa mai completez pentru ca sunt intr-o mare dilema. Multumesc frumos.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai nici o problema. Este foarte normal sa consume ulei. Citeste manualul de intretinere si utilizare al masinii si vezi ce scrie in manual.
     
  14. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    El cred ca are alta problema ..ii intra mai mult ulei,adica vreo 4.5l din cate zice el.
    Nu stiu ce sa-ti zic,eu comand mereu la bidon de 5l..dar nu cred ca intra mai mult de 4l (am sa verific cat a ramas in bidon)..oricum la cati km fac eu nu este nevoie sa completez intre schimburi...dar mai bine sa am acolo o rezerva de 1l decat sa am vreo surpriza.
     
  15. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Da exact ce ai spus tu Logitech. Imi intra la un schimb mai mult ulei decât îmi zice în carte cât și cei de la magazin undeva cam 4.4 litri (fata de 3.8 litri cat ar trebuie din ce scrie) ca sa fie la maxim pe zona hasurata. Pun 4.4 litri fiindcă dacă pun doar 4 l e cam la baza zonei hasurata și din câte știu e cam la minim așa. Data trecuta am luat 5 bidoane de 1 litru am pus 4 litri și după ce am răsfoit forumul pe aici am văzut cât trebuie sa fie pe joja uleiul ca sa fie perfect aproape de maxim și am mai pus/completat și din ultima sticla încă vreo 500 de ml doar ca atunci nu știam ca motorul acesta are capacitatea de doar 3.8 litri de ulei.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Masoara lungimea jojei si ataseaza si o poza asa cum am pus anterior cu ce cod ai pe joja de ulei.
     
  17. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Am făcut întocmai cum ai zis
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am cautat pe net codul si joja este intradevar de la tipul tau de motor. Ai o problema foarte ciudata si momentan eu nu am nici o explicatie. Trebuie sa fac niste investigatii. Bafta.
     
    Ultima editare: 23 Apr 2016
  19. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Iti multumesc frumos ca ai incercat sa ma ajuti in problema intalnita de mine. incerc incontinuare sa gasesc raspunsuri sau sper ca afli unul tu eventual.....am incercat sa intreb aici ca m-am gandit sigur mai exista membri cu acelasi motor in care sa imi confirme ca in motorul acesta nu intra cum e in carte 3.8 ....si trb 4.5 ca sa fie in paramterii
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am mai auzit despre asa ceva la cineva cu o skoda facuta pentru Spania, unde clima e mai calda. Avea baia de ulei mai mare, intra 4,5 l de ulei la un schimb. Cel putin asta sustinea respectivul, in urma informatiilor primite de la reprezentanta VAG de acolo.
    Ceea ce e un lucru bun pana la urma. Eu as vrea sa se scalde motorul meu in 4,5 l de ulei...
     

Distribuie pagina asta