1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cubulex, 23 Ian 2008.

  1. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    mare_hotz Multumesc mult !
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Iun 2015
  2. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Am avut probleme cu trasul de aer pe la furtunele de alimentare si nu am rezolvat pana nu am schimbat furtunele si valva noi si originale.
    Problema este ca daca pornesc masina si o opresc imediat cand porneste merge rau si moare motorul dupa cateva secunde si nu mai porneste decat daca aerisesc pe la injectoare.
    Posibil sa fi omorat partea de joase a pompei cand ma chunuiam sa o amorsez si sa nu apuce sa traga motorina in pompa si motorul sa mearga cateva secunde cu motorina ce o are in pompa si pe conducte?(nu am bule de aer pe instalatie)
     
  3. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    Din pacate mă alatur si eu celor cu pompa de injectie moarta. Descriu aici simptomele: dupa o oprire voluntara a motorului nu a vrut sa mai porneasca decat trasa ; ulterior la cald porneste foarte greu la automat( 10-15 secunde) , iar cu motorul rece numai trasa si doar in treapta a4-a.Am optat pentru pompa sh , nu ma gandesc la reparatie - prea scump- pompa de pe motor care a pornit in fata mea , fara erori pe engine la test cu VAG. Pompa mea de pe masina avea codul cu 106B iar pompa sh are codul cu D, asa ca am facut immo OFF pe calc masinii pe partea de pompa de injectie. Masina porneste doar trasa la fel ca la inceput asa ca am ajuns de unde am plecat. Nu are erori dupa montarea pompei, nu trage aer , nu are tur sau retur infundat, pompa din rezervor este OK astea le-am verificat. Rog cunoscatorii sa ma ajute cu un sfat , revin cu detalii, oricum pasul urmator este verificarea distributiei , iar daca nu gasesc nici o problema , am sa iau si calculatorul, ceasurile bord si cheia masinii de pe care provine pompa de injectie. totusi, ma intriga fosrte mult simptomele!
     
    Ultima editare: 2 Sep 2015
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In concluzie, mai sfant era reconditionarea pompei originale.

    Mie mi-a sarit distributia de la punct in momentul in care am pornit-o o saptamana numai trasa. Toata lumea ma punea sa schimb pompa de injectie si de fapt provlema era senzorul temp. antigel si bateria foarte veche.
    Si cu distributia sarita pornea, dar doar trasa si cu un sunet neimaginabil, in mers tragea ca si cum n-as fi avut turbo.
     
  5. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    Aseara am montat pompa, calc, motor, ceasuri bord si cheie de pe alta masina, cu acelasi rezultat- nu porneste decat trasa! Urmeaza astazi verificarea distributiei. La mine dupa ce porneste trage normal si motorul suna bine, asta nu inteleg! Bateria e noua, senzorul e nou. Revin cu rezultatul..., daca nu cumva imi cumpar o masina ruseasca intre timp!
     
  6. vidoo

    vidoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2011
    Locație:
    Câmpulung Muscel
    Masina:
    Audi A6 ALLROAD, 3.0 TDI 2008 ASB
    După verificarea distributiei....pompa de injecție devansata cu un dinte! Pusă la punct, a pornit la prima cheie.Deci, acum sunt fericit. Nu înțeleg cum a sărit ,eu am găsit curelele întinse toate, corespunzător. Preventiv , am schimbat si rolă intinzatoare de la cureaua pompei si senzorul crankshaft pe care il suspectam de ceva timp.
     
  7. mordor

    mordor 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4,1.9TDI-AJM,2000
    Salutari,

    Am un prieten cu A6 C5 2.5 TDI cod AKN 150cp 2001 - nu porneste dupa ce sta mai multe ore oprita (adica daca o opreste seara, dimineata surpriza, nu porneste) - ca sa poata porni masina i-a anexat o pompita pe conducta de alimentare care vine de la filtrul de carburant la pompa de alimentare - furtunul transparent. Aici un video facut astazi https://www.youtube.com/watch?v=IxTymuQPN-g - Voi ce parere aveti?
     
  8. Marco81 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2015
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    A6 2,5 BFC, 2003
    Bună. Îmi puteți spune ce cod de pompă potrivește pe motorul bfc. Pompa mea a fost reparata în urma cu 2 ani și atunci au fost șterse codurile (nu se văd clar). Acum s-a defectat iar și vreau să o înlocuiesc cu una sh.
     
    Rares Mihai apreciază asta.
  9. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Salutari, am un prieten care are un A4 C5 din 2000 motor 2.5 tdi cod motor AKN si i s-a defectat modulul pompei de injectie. Codul pe pompa defecta este 059 130 156B si are o alta pompa cu codul 059 130 106L. Va merge pompa aceasta sau trebuie sa caute pompa cu acelasi cod? Multumesc!!
     
    Helciu Laurentiu apreciază asta.
  10. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nu v-a merge. Mai bine comandati alt modul neaparat cu softul scris deja.
     
  11. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Ok multumesc frumos!!!
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Uite incet incet intra spaima si in mine....dintr.o singura lovitura nu a mai pornit acum doua zile si pace..
    Pe vag nu apare nimic ...si modulul comunica cu ecu 100%....maine ma pun pe desfacut ...amorsat....si va tin la curent.
     
  13. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Mare hotz ai c-am uitat sa ne ti la curent cu rezolvarea[emoji12]
     
  14. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Rezolvarea a fost simple...3garnituri in pompa de injectie..o ameloliorare...si ventilul plus filtrul de motorina noi.
    Masina functioneaza fara probleme.
     
    dhan67 apreciază asta.
  15. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Stiam,dar vroiam sa iti amintesc sa pui rezolvarea problemei pentru cei care intimpina aceeasi problema:applaus:
     
  16. MiXY 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI
    Buna ziua,

    Va rog sa ma ajutati. Am un audi a6 2.5 tdi 150cp

    Acuma 2 sapt brusc mi sa oprit motorul in mers. Am dus masina la service....si mi-au comunicat ca este dusa pompa de injectie. Trimit pompa la un service autorizat si imi repara pompa pentru o suma destul de frumusica. Dupa ce am pus-o sus pe masina ... A inceput sa imi palpaie senzorul e bujii, adica spirala aia galbena. Precizez ca masina merge foarte bine, porneste si la cald si la rece, trage foarte bine, nu trepideaza, nimic. Sun din nou la cei care mi-au reparat modulul de la pompa si imi zic ca nu este pusa la punct. Ajung din nou la service o bag pe vag si imi da eroare 01318 control module for injection pump j399 . Reglez avansul in parametrii normali si tot nu se opreste senzorul. Precizez inca o data ca masina merge foarte bine. Ma poate ajuta cineva pt ca nu mai stiu ce sa ii fac. Ma streseaza la maxim senzorul de la bord. Va multumesc.
     
  17. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nu este reconditionata cum trebuie....sau avansul este foarte decalat
     
  18. MiXY 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI
    Avansul este reglat in parametrii. Verificat de 2 ori cu VAG
     
  19. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ai imperecheat modulul cu ecu?
     
  20. MiXY 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI
    Da, am imperecheat modulul cu pompa. Mai trebuie si altceva imperecheat ?

    Precizez ca masina merge normal, porneste, doar ca imi palpaie senzorul pe bord. Senzorul cu spirala de culoare galbena.
     

Distribuie pagina asta