1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord la Audi A6 C5 - inlocuire si adaptare ceasuri bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de BullDog, 18 Sep 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ba da, dar nu toate ...930-urile au inele cromate.
     
  2. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Am schimbat ceasurile cu 4B0 920 933G. Acum am o mica problema. Nu reusesc sa le adaptez. Cand dau citire pe canalul 50 imi apare eroare. Masina porneste, am anulat avertizarile lichid parbriz si becuri arse. Singura problema este cheia care clipeste la bord. Poate fi din cauza ca interfata este una veche albastra ( vag com 409 ) ? La ceasurile vechi nu clipeste la bord. Se aprinde cand pun contactul, dar apoi se stinge. Daca iau o cheie de la ceeasi masina pe care era bordul si schimb lamela cu a mea, e posibil sa se stinga ? Sau daca iau si ECU de la aceeasi masina, ar fi ok ?

    Ceasurile noi sunt de la un allroad cu acelasi motor.

    Uitasem. Nici pe 07 la codare nu pot schimba din 04060 in 00060. Modific si dau Do It, dar cand intru din nou, e la fel 04060. Pe canalul 60 si 61 am modicat ca la ceasurile vechi. La 62 nu stiu cum era la cele vechi ca nu m-am mai putut conecta. Dar la cele noi este 05 si imi apare eroare radio. Nu este radio original pe masina.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In mod normal nu are cum sa porneasca daca clipeste martorul si nu ai adaptat cheile. Porneste si se opreste instantaneu.
    Acum, pornita trebuie sa stea doar cu IC-ul vechi montat.
    Ar merge daca pui lamela ta la cheia de la care provine IC-ul, faci adaptarea cu ECU si apoi adaptezi centralizata.
    Sau faci off pe Engine, desfaci IC-ul si pui ceva pe acel martor sa nu-ti mai deranjeze privirea.
    In alta ordine de idei, sa stii ca am gasit pe rosstech, că la C5, o cheie odata invatata cu un immo III nu se mai poate readapta cu un alt immo III. Dar si aia cateodata bat campii. Oricum, la mine am patit aceeasi chestie, nu am reusit sa adaptez cheile cu noul IC (immo) si am incercat si cu interfata originala si cu alte interfete originale dedicate expres citirii/scrierii cheilor.
     
  4. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Are immo off. Am schimbat ceasurile si masina a pornit fara sa se opreasca. Am mers cu ceasurile noi 70 km fara probleme. Singurul lucru deranjant fiind martorul care clipeste in bord. Dar cu ceasurile vechi nu clipeste. Se aprinde doar cand pun contactul si apoi se stinge. Daca iau ECU de la masina pe care au fost ceasurile si salvez fisierul din ele cu vag commander si apoi il scriu in ecu meu de pe masina ar fi ok ? Asa ar fi imperecheate ceasurile cu ecu ? Si iau si cheia de la masina pe care a fost ceasurile inlocuind lamela cu a mea. Asa ar putea fi rezolvata problema ? Sau pur si simplu daca inlocuiesc la masina mea si ceasurile si ecu si cheia de la alta masina, la care schimb doar lamela. Atunci ar fi ok ? Si ar avea si immo on ?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ar fi ok sa iei ecu si chei de la masina donatoare. Dar softul tau nu-l poti scrie in celalalt ecu cu commanderul.
    Dar de ce te-ai complica atat cand poti foarte simplu sa faci ceva cu ledul martor sau doar sa astupi acel orificiu unde se aprinde?
     
  6. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Masina nu o am de mult timp si este cu o singura cheie. Avand si immo off si nu stiu cati proprietari au fost inainte, poate ma trezesc intr-o zi ca nu mai este in parcare. Asa daca iau si ecu si cheia de la masina pe care au fost ceasurile, si folosesc doar lamela de la a mea scap de martorul din bord si am si immo on , nu ? Eventual mai cumpar o cheie si o adaptez si e mult mai bine si mai sigur. Cealalta cheie sau chei de la masina mea pe care nu le am, nu vor mai porni masina fiind alt ecu cu immo on, iar cheile de la masina de pe care iau ecu si ceasurile, nu vor merge ca nu au lamela corespunzatoare. Si vor fi si sterse din ecu, nu ?
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Immo off e facut pe motor (Ecu, Engine) nu pe ceasuri (IC). Trebuie sa faci tu on cu commanderul.
    Treaba cu furatul...cine mai fura in zilele noastre jafuri de-astea de C5-uri :)
    Da, daca iei totul de la cealalta, poti schimba lamela cu a ta si apoi la un centru de copiat chei iti va copia in cate exemplare vrei lamela ta si o vei atasa la restul cheilor care le iei de la masina donatoare.
    Cheile actuale nu vor mai porni masina dupa aceste schimbari.
     
  8. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Daca ecu este de la masina cu acelasi motor, dar cutie automata, iar la mine este manuala, e vreo problema, sau e ok ? Il schimb pur si simplu, sau mai trebuie facut ceva ? Multumesc.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ecu este de pe automata, trebuie sa ii scrii softul din ecu tau, de manuala, cu MPPS, Galleto, etc. Sau sa il codezi pentru manuala si daca accepta si salveaza codarea, e ok. Unele ecu-uri au incluse ambele softuri, de manuala si automata. Cum ti-e norocul.
     
  10. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Unde trebuie facuta codarea ? In ce campuri ? Multumesc.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pe Engine, la Coding. Codul de autamata are la final cifra 1, pentru manuala trebuie cifra 2. O schimbi si daca accepta si retine codarea dupa ce intri din nou pe Engine, ai scapat.
     
  12. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    S-a rezolvat mult mai simplu. Am luat astazi si cheia de la masina pe care au fost ceasurile si am pus lamela de la cheia mea. Rezultatul ....... am scapat de martorul din bord. Totul este ok acum. O sa incerc un immo on sa vedem ce sa intampla, daca imi va mai porni sau nu, avand in vedere ca nu am reusit sa adaptez ceasurile cu ecu. Imi da eroare la read in campul 50.
     
  13. doru crd 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 1998
    Salut am un a6 2500tdi an 98 și se aprinde intermitent un martor în bord mașină cu cheia pe ea. Da să pornească și nu vrea, mă poate ajuta cineva
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E martorul de la imobilizator. Fa o scanare cu VCDS sa vedem erorile si in functie de asta ce e de facut.
     
  15. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Verifica si mufa de la cititorul de cheie! Poate e scoasa.
    Are ptostul obicei sa mai iasa cand extinzi volanul la maxim spre tine.
    Se afla pe butucul cheii; e una mica, neagra, cu doi pini.
    Ca sa ajungi la ea trebuie sa dai jos capacele de plastic din spatele volanului, cele care acopera coloana de directie.
     
  16. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Am reusit sa adaptez noile ceasuri pana la urma .......... Cum am reusit ? Simplu. Am facut immo on si surpriza, mi-a aparut martorul in bord. Am incercat sa adaptez ceasurile si nu am reusit. In campul 50 imi dadea Key not OK . Atunci am pus lamela inapoi la cheia mea si am incercat din nou sa adaptez ceasurile si ..... bineinteles ca am reusit :) . Am invatat cheia care o am si acum totul este ok, asa cum ar trebui sa fie, celelalte chei fiind sterse. Ce am retinut din toata aceasta poveste ? Faptul ca daca ai immo off pe motor, nu apare martorul in bord. Daca schimbi ceasurile cu altele si nu le adaptezi in campul 50 ( nici nu vei reusi probabil, din cauza la immo off ) , masina va porni dar iti va apare martorul in bord. Dar in cazul in care ai si o cheie de la ceasurile " noi " , si pui lamela de la cheia originala, atunci nu va mai apare martorul in bord. Si ceasurile noi nu se pot adapta daca ai immo off ( cel putin asa a fost in cazul meu ). Facand immo on si avand cheia de la ceasurile " noi ", atunci apare martorul in bord. Nu stiu daca porneste sau nu pentru ca nu am incercat, dar probabil ca nu, fiind o alta cheie care nu este invatata in ECU. Dupa immo on nu se pot adapta ceasurile noi cu cheia de la ele. Va da Key Not Ok. Trebuie schimbata lamela inapoi pe cheia originala si atunci se vor putea adapta. Se invata cheia / cheile si gata, totul va fi ok. Sper sa ajute si pe altii ......
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Bine ca ai reusit pana la urma :applaus:
     
  18. ernest.cornel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6,1.9tdi cod afn,1998
    Salutare,
    Am si eu un audi A6 C5 1.9 tdi an 1998, 81 kw, cod AFN. De doua saptamani am o problema cu kilometrajul - pornita dimineata acul oscileaza intre 40-160 km si in virajele la dreapta, in linie dreapta si in virajele la stanga se comporta normal. Mai am cateva zile pana parasesc tara si as dori sa remediez problema. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Va multumesc.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica sa nu fie vreo problema de contact imperfect intre senzorul G22 si ceasuri. Daca nu e, atunci probabil alt IC te mai salveaza.
     
  20. marian.claudiu

    marian.claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI A6 C5;1,9 TDI;2002 awx
    Salutare,
    Ma confrunt cu problema displayului din bord care dupa ce pornesc masina si merg cativa km se cam sterge si nu prea mai inteleg ce imi indica.
    Intrebarea mea este: daca pot lua ceasurile din bord cu tot cu display de la un A6 C5 dar cu motor pe benzina 1,8 Quattro din 2001 pentru masina mea care este cu motor diesel 1,9 tdi din 2002 si daca se poate monta fara sa mai trebuiasca facut nimic din calculator. Daca trebuie si VCDS cam ce ar mai trebui facut in plus dupa ce le montez ?
    Mentionez ca sunt departe de Romania si o ora de manopera costa de la 100 de Euro in sus. Multumesc pentru un eventual raspuns.
     

Distribuie pagina asta