1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Am vazut pe capacul de la rezervor ca scrie NO BIODIESEL. Si ma uitam la continutul motorinei din statiile de la noi, am observat ca motorina cea aditivata mai scumpa, contine 5% biodiesel, in timp ce aia standard nu contine deloc. Ma gandesc ca poate nu e o idee buna sa bagi din asta cu biodiesel, daca scrie sa nu bagi, poate de aia se strica pompele de inalta:)))
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce spui tu este o mare prostie. Atat timp cat motorina este foarte uscata si multi colegi cu motoare CR pun ulei 2T in rezervor de ani de zile (printre care si eu la motorul meu si la alte motoare diesel CR si PD -uri care le am) iti spun eu ca ceea ce sustii este incorect tehnic.
    Cantitatea aia de biodisel care o vezi tu afisata este o valoare care nu are nici o importanta pentru pompa de inalte la motorul CR. Daca ai stii cum functioneaza o pompa de inalte ai ramane uimit sa vezi ca ea functioneaza mult mai bine cu o cantitate de ulei peste limita acceptata in motorina care exista la noi pe piata la statiile de alimentare cu combustibil.
    Va rog eu mult de tot nu mai scrieti pe forum toate lucrurile care nu sunt corecte din punct de vedere tehnic, dezinformeaza sau care nu le stapaniti (ca si informatie tehnica) pentru ca citesc unii care nu se pricep si iau de bune informatiile scrise aici. Multumesc pentru intelegere.
     
  3. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Normele de poluare europene ,,EURO" au impus introducerea de biocombustibili in motorine pentru reducerea nivelului de oxizi de azot din gazele de evacuare. Motorinele biodiesel contin o anumita cantitate de ulei (de regula) de rapita, care se presupune ca ar trebui sa compenseze intr-o oarecare masura reducerea nivelului de sulf din motorina, sulful avand proprietati lubrifiante. Cantitatea de ulei din biodiesel influenteaza viscozitatea combustibilului (cu cat este mai mare cu atat creste si viscozitatea). Acesta este unul din motivele pentru care continutul de biodiesel din motorine este limitat undeva la 5%. Un alt motiv pentru care canitatea de biodiesel din motorina este limitata la 5% il constituie implementarea filtrului de particule la motoarele EURO 5 si EURO 6. Drept urmare, in principiu ar fi de dorit sa alimentam cu motorina cu un continut cat mai mare de biodiesel (5%), avand in vedere ca acesti combustibili sunt testati inclusiv pe motoare cu DPF pentru a putea fi omologati. Teoretic, daca rafinariile din Romania ar respecta intocmai retelele, nu ar mai fi nevoie de artificii gen ulei de amestec 2T in motorina.
     
  4. sergiu_88 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 143 CP, CAGA, 2011, sedan
    Am inteles, merci pentru explicatii, iar pentru Cristi, eu nu am prezentat afirmatia mea ca pe un sfat sau expertiza tehnica, a fost mai mult ca o intrebare, o nelamurire, nu e cazul sa ne enervam si sa raspundem intr-un mod agresiv si nepoliticos, ca pot gasi si eu destule lucruri spuse de tine care sunt "o mare prostie".
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa cum ai scris acel mesaj anterior este o afirmatie nu o intrebare. In alta ordine de idei daca nu stii sa faci deosebirea unei expresii semantice las-o asa cum a cazut si nu mai cauta sa dai o replica care mai mult te acuza. Daca tu imi gasesti mie afirmatii aiurea pe acest forum, vezi ca te inseli. Stii cum se spune: daca taceai filozof ramaneai. Vezi ca faci/procedezi ca unii dintre fostii mei elevi si aluneci pe o panta mult prea abrupta. Mai bine citeste si invata ce masina conduci eventual fara sa scrii pe forum, decat sa te iei la harta cu mine, pentru ca la varsta care o ai acum mai ai foarte multe de invatat. O seara buna.
     
    Rovanpera Ionut apreciază asta.
  6. ovi2088 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2016
    Locație:
    Pascani
    Masina:
    A4 , CAG , 2008
    Poti fi putin mai detaliat unde ai pus opritorul exact si ce anume ai folosit ca opritor ?
     
  7. geo-agi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Snagov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 tdi, 2010
    Salut,

    Am facut un scan si am eroarea din poza. Am schimbat primul senzor de dupa catalizator. Aceeasi eroare. Mecanicul imi spunea ca trebuie sa schimb sonda lambda.
    Voi ce ziceti?

    Multumesc
     
    Amarfei Cristinel apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca e unul si inainte de catalizator.
     
  9. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Primul senzor de oxigen (sonda lambda) este montat pe galeria de evacuare imediat dupa ce colectoarele individuale de gaze se unesc si sre rolul de a masura canitatea de oxigen din gazele de evacuare. Pe baza acestei informatii calculatorul de injectie - ECU - dozeaza canitatea de combustibil injectata. In acel print screen se pare ca este vorba de un amestec bogat (rich mixture) datorat functionarii defectuoase a senzorului de oxigen din amonte, adica cel despre care vorbeam mai devreme. Al doilea senzor de oxigen, din aval, montat dupa catalizator are rolul de a masura cantitatea de oxigen din gazele de evacuare dupa trecerea acestora prin catalizator. Pe baza informatiei de la primul si al doilea senzor ECU monitorizeaza starea catalizatorului. De regula ,,pica" prima sonda lambda. Durata medie de viata a unei sonde lambda de calitate, este in jurul a 160.000 km.
     
  10. geo-agi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Snagov
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 tdi, 2010
    Am inteles. Multumesc pentru raspunsuri. Sper sa rezolv problema.
     
  11. Calin.Husti

    Calin.Husti 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI. 2008
    Buna ziua!


    Sunt posesorul unui Audi A4 B8 2.0 TDI DPF 143CP 2008 .

    In iulie am mers cu masina la servici, fortand-o putin, deoarece nu o mai scosesem demult . La un moment dat, s-a aprins martorul spirala iar dupa oprire nu a mai pornit decat la a 7a - 8a incercare. Dupa investigatii, am descoperit ca era ros cablul ce venea de la baterie la electromotor in 3 locuri si topit aprox 15 cm.

    L-am schimbat, iar o vreme au fost toate in regula, pana in decembrie cand am fortat din nou motorul destul de tare si martorul spirala s-a aprins din nou. Am ajuns acasa, am oprit motorul, dupa care nu a mai pornit decat fortat cu batai mari si trepidatii de motor. A doua zi pregatit cu platforma sa o duc in service, mi-am incercat din nou norocul si a pornit fara absolut nicio problema sau martor aprins. In cele din urma masina a ajuns totusi in service unde s-au efectuat diagnoza si verificari mecanice cat si electrice , dar fara niciun rezultat. Totul parea in regula. Dupa asta am circulat cu masina si mai soft si mai hard, facand deja aproximativ 3000 de km pana ieri, cand am mers in vizita la cineva si in drum spre casa la o viteza 80 de km/h s-a aprins din nou spirala palpaind, fara alt martor.

    Masina a mers ok, normal, doar ca martorul palpaia continuu. Am ajuns acasa, am oprit motorul dupa care nu mai porneste normal decat dupa multe incercari.

    Azi am verificat toate calblurile, mufe, mufe injectoare, supapa EGR, clapetele din fata si spate plus diagnoza care se vede in poza atasata.

    A mai intalnit cineva asemenea probleme?

    EGR si injectoarele sunt 100% ok si si cablul schimbat in iulie e tot ok.


    Va multumesc anticipat pentru timp si raspunsuri.
     
    Rovanpera Ionut apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema ta este tot de la electromotor sau de la firele/mufele acestuia.
    Ce treaba ai cu injectoare, EGR, clapete, etc daca tu ai eroare pe electromotor ?
     
  13. Calin.Husti

    Calin.Husti 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI. 2008
    Atunci de ce dupa cateva incercari masina porneste ca si cum nu ar fi avut nimic?
    Electromotorul invarte fara bataie, nu ramane blocat.
    Si care e explicatia revenirii miraculoase peste noapte a masinii data trecuta?

    Nu pun la indoiala ceea ce ai zis, doar incerc sa inteleg ce se intampla.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai iti dai seama ca din fata unui calculator nici eu nu stiu ce se intampla. Nu sunt clar-vazator.
    Sunt sigur ca la un service, unde vei face constatarea, te vor lamuri mecanicii respectivi.

    Ti-am zis sa iei in considerare si mufa/firele electromotorului, undeva, ceva, face un contact imperfect.
     
  15. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Calin.Husti si eu te sfatui sa verifici electromotorul, crezi ca firul ala s-a topit degeaba?
     
  16. Calin.Husti

    Calin.Husti 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI. 2008
    Firul era ros in vreo 3 locuri.
    Noi am fost ferm convinsi ca ceva sobolan sau jder l-a ros, avand in vedere ca masina sta in fata blocului si am si vazut animale prin zona.
    Ce e drept o misc foarte rar.
    Curios ca din iulie de cand am schimbat firul si pana in decembrie cand l-am fortat, nu a avut nimic..
     
  17. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    totusi ce intelegi tu prin "FORTAT"? te referi la turatii mari sau ce? masina mea vede zilnic 4000 rpm si totul e ok
     
  18. Calin.Husti

    Calin.Husti 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    Viena
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI. 2008
    In decembrie am pornit in tromba sa zic asa, de pe loc, intrand direct in curba si dat blana.
    Stiu ca nu e ok si de atunci nu am mai sărit calul...
    Ieri chiar nu a fost nimic iesit din comun.
    O sa verific electromotorul.. Sper sa nu am si dupa prb, pentru ca deja am bagat i grămadă de bani în ea si parca mi-e si frica sa o mai folosesc pe distante lungi.
     
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    ai plecat in tromba sau in trompa? ce inseamna tromba? era masina sau bolid?
    hai sa lasam exprimarile pompieristice din ziarele de doi lei, vrei sa spui ca ai plecat de pe loc ceva mai rapid decat o bunicuta
    eu in fiecare zi sunt nevoit sa plec mai rapid de pe loc ca sa ma pot incadra in trafic, si asta cu multe masini diferite inclusiv cu A4 B8 cu cutie automata si nu am nici o problema
    masina care nu rezisa la o plecare rapida inseamna ca are probleme
     
  20. andrey_alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a4 2010 CAGB
    Buna seara . Astazi masina sa comportat ciudat, acul turometului scadea la relanti, parca mergea in 1 piston. nu am nici un martor aprins in bord. pe vcds am gasit eroarea aceasta:


    Adresa 01: Motor (J623-CAGB) Eticheta: ROJ\03L-906-019-CAG.clb
    Număr VAG SW: 03L 906 019 C HW: 03L 906 019 AL
    Componenta comandată: R4 2,0L EDC H23 8428
    Revizie: 25H23---
    Codare: 0A194012230403080000
    Atelier: WSC 00230 211 81432
    Pachet ASAM: EV_ECM20TDI03L906019C A02006
    ROD: EV_ECM20TDI03L906019C.rod
    VCID: 2B5F6C5942E09D40A4E

    1 cod a gasit:
    5175 - Reglaj presiune combustibil
    P1065 00 [101] - discrepanta de reglaj
    Neconfirmat - Testat deLa ştergere de memorie
    împrejurări cod:
    Starea defectului: 00000001
    Priorit.defectului: 2
    Frecv. defectului: 1
    rulaj: 177416 km
    Data: 2016.04.06
    timp: 17:18:34

    Gata de funcţie: 0 0 0 0 0


    am pornit motorul iarasi acum 5 minute si tot asa face. la ce sa probleme sa ma astept? multumesc
     

Distribuie pagina asta