1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si/sau Catalizator la A3 8P - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Laurik03, 21 Mai 2014.

  1. Laurik03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P(BMN) 2.0TDI 170 CP 2006
    Citisem undeva ca daca nivelul la carbon mass ajunge la 60g filtrul de particule este colmatat definitiv si trebuie schimbat sau dat jos, este corect sau nu?
    Aseara am pus vag com ul pe masina si mi-a aratat ca filtrul este infundat 42.5% iar la carbon mass aveam 59.61g.Azi dimineata ma asteptam din clipa in clipa sa se aprinda iar martorul in bord, dar totusi am reusit ca cei 15km care i-am facut sa mentin turatiile intre 2000-3000 rpm, viteza nefiind constanta...ca dehh traficul de pe stefan cel mare.
    Seara dupa alti 15km in care eram ferm convins ca o sa se aprinda din nou pentru ca mi-a dat in nas de cateva ori am pus din nou vag com ul si mi-a aparut o regenerare esuata si filtrul era infundat doar 22.8% iar carbon mass level la 59.62g.
    De obicei martorul se aprindea atunci cand masina se chinuia sa regenereze filtrul cu acele 1000rpm la relanti iar daca eu ii dadeam talpa sau mergeam subturat.
    Intrebarea mea este pana la urma care este cea mai buna varianta pentru a scapa de aceasta problema, pentru ca m-am saturat sa stau tot timpul cu grija lui...
    Dpf off sau caut unul sh? Am citit o gramada de pareri...ba ca mirosul in habitaclu...ba ca fumul...ba ca moare turbina...ba ca nu se merita banii pe unul sh ca nu stii ce cumperi...nici nu stiu ce sa mai cred.
    As vrea sa vad parerile celor care au facut dpf off de mai mult de 1 an si ce probleme au intampinat.
    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Sep 2014
  2. sanducosmin Bronze Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audiA4,1.9tdi, 2005+A4,1.9tdi,2001
    Nicidecum turbina moarta din cauza DPF Off, mai de graba cu el tot timpul infundat sunt probleme cu turbina. Eu am scos unul la un client cu 3.0 tdi si a facut 130 mii fara probleme. Fumul nu are pe unde sa intre daca evacuarea este etansa.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mai 2014
  3. Laurik03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P(BMN) 2.0TDI 170 CP 2006
    Salut

    Am un Audi A3 Sportback, an 2006 170cp cu 220k km.In ultimul timp filtrul de particule a inceput sa mi faca din nou probleme si sa-si faca regenerarea o data la 1-2 saptamani. Dupa ce am citit tot ce am gasit pe net in legatura cu acest subiect am ajuns la concluzia ca e mai bine sa fac dpf off.
    Cautand diverse site uri am dat peste anularedpf.ro si acolo am gasit ca baiatul care se ocupa cu dpf off face si remapari.M am documentat, am citit tot acest thread si m am hotarat sa fac dpf off si remapare mai ales ca omul mi a spus ca toata treaba ma duce undeva la 350e.
    A facut cineva remapare sau dpf off de pe site ul respectiv? Am vazut ca sunt poze cu zeci de masini care au facut dpf off si remapare si majoritatea erau multumiti de serviciile prestate.
    So...ma incumet sa le fac la pachet aici sau caut in alta parte?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Recomand Tuningchip. Am vreo 3 cunostinte care au anulat DPF la ei atat din soft cat si fizic. Lucreaza ireprosabil.
     
  5. Laurik03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P(BMN) 2.0TDI 170 CP 2006
    L-am anulat si am facut si remap.
    Este alta masina, trage altfel si sunt super incantat ca nu mai trebuie sa stau cu ochii pe turometru sa vad cand merg subturat:)
    Anularea am facut-o la niste baieti din Buzau la recomandarea unui prieten.Super profi si super curat!
     
    Ultima editare: 14 Oct 2014
  6. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Unde mai exact?
     
  7. Laurik03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P(BMN) 2.0TDI 170 CP 2006
    Vezi pe google Powertech performance Buzau.
    Au si prin Bucuresti cativa oameni dar am inteles ca acolo e cel mai ok!
     
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Deci la Ginel, pai zi asa!
     
  9. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Am si eu o intrebare. Cum as putea sa-mi dau seama daca am filtrul de particule scos sau nu?
    Mi s-a spus ca masina mea scoate ceva fum la pornire, si din ce am inteles, cu filtrul de particule n-ar trebui sa scoata asa ceva.
    Mentionez ca dupa pornire, nu mai scoate fum deloc. Nici la turatii mari, nici in mers.
    De asemenea, am inteles ca dpf-ul nu da voie sa sari de 3000-3500rpm(?!?!), dar a mea pe loc se duce in 5000 pe loc.
    La ITP mi-au zis ca a scos ceva mai multe noxe decat deobicei, dar e ok.
     
    Ultima editare: 21 Sep 2015
    newnicu apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine ti-a spus prostia asta mentionata mai sus ar face bine sa se informeze inainte da mai debita ineptii. Daca DPF-ul este fizic montat pe masina dar "golit" trebuie sa verifici liniile de program existente in ECU. Cu asta te poate ajuta cineva care face anulari pentru DPF.
    Chiar si cu DPF orice motor diesel la pornire este normal ca sa scoata putin fum. Nu mai ascultati sau cititi si luati ca valoare de adevar toate prostiile scrise sau spuse de toti care nu stiu ce vorbesc. Bafta.
     
  11. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Doar ma informez si atat. Neavand experienta, orice mi se spune bag la cap si intreb mai departe. Nu o sa bag mana in masina de capul meu.
    Multumesc frumos pentru raspuns!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti-am mai spus ca as vrea sa ne intalnim sa-ti vad si eu masina. Poate ajungi la intalnirea de vineri seara. Daca mai ai nelamuriri care nu sunt enumerate si explicate in topicurile de pe forum nu ezita sa intrebi decat sa faci o boacana. Bafta.
     
  13. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Pareri? se prezinta ok dupa un an de mers in Bucuresti, sau nu se poate afla nimic?
    Cautasem pe net, si gasisem codurile 105 si 241, dar in ele nu imi arata absolut nimic. Acolo aflam ash level din DPF si banuiesc ca asta era mai important decat ce se vede aici.
     
  14. aldimit

    aldimit 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 1.8 , 110 kW AVJ 2003 , A3 Sportback,2,0 LTDI C.R. CBAB 2009 ,A4 1.9 TDI Quattro 2004
    Cauta pe canalul 108.
     
  15. whitefox 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 1.6 TDI, 2011, CAYC
    Salut,
    Ma ajutati va rog sa inteleg valorile de pe can. 260 si 261 legat de DPF. Nu inteleg la 261 de ce este cu minus.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu vezi mare lucru, decat temperatura si km de la ultima regenerare (30).
     
  17. whitefox 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3, 1.6 TDI, 2011, CAYC
    Imi poti spune pe ce canale sa verific starea dpf-ului? Detin o interfata 15.7.3.
     
  18. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Arata a toba de masina cu filtru de particule? :)
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, din ala care retine particulele pe tipsuri !!! :)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Buna asta, Nucu :)
     

Distribuie pagina asta