Exelixis Motorsport bucuresti. Racing Code bucuresti. Autokorbel - budapestra / ungaria (mai aproape de timisoara). Din pacate cei din ungaria au site in maghiara, dar poti sa trimiti un mail in engleza la info@autokorbel.hu
Fusei la Ginel. Mare om, si el, si Razvan. Multumesc pentru recomandare. Am alta masina acum. Cu drag vi-l recomand. A stat ~2-3 ore sa-mi aranjeze softul, sa calculeze, sa modifice.
Eh, si tu acum. Am stat plecat, m-am mai intors, am mai plecat, si dupa 3 ore cand m-am intors complet, am remarcat ca e gata. Poate si-a mai facut omu un sandwich intre timp, poate o cafea, nu stiu. Ne-a tinut pe loc faptul ca a aparut problema cu DPF-ul si a trebuit dat jos, si ne-a incurcat cu timpii. Am asteptat mai mult dupa dat jos DPF.
Per total tot cam asa a durat si la mine, prima oara prin decembrie am facut resoftarea la 175cai si 399nm asta cu filtrul pe masina, pe la inceputul lui aprilie l-am dat jos tot la el(+egr off) si am ramas la 180cp si 406nm, in peak la 4000rpm devenea un mic tractoras la fum Mi-a recomandat sa-i schimb injectoarele daca se doreste mai multa putere.
cam greu de crezut. injectoarele tale duc pana pe la 240 cp. suntem cativa aici care rulam cu acest motor cu 210 cp fara pic de fum... incearca si la altii ca poate obtii un rezultat placut.
Nu stiu ce sa zic, cand ajungeam pe la 4000rpm incepea si scotea fum.. mi-e greu sa cred ca fara dpf si egr off voua nu va scoate mai ales cu atata herghelie la 200cp nu cresc excesiv temperaturile pe ardere si toate cele? Ce cuplu motor aveti? Cutia ce zice, dar turbina?
Nu are treaba. Fiind common rail cu presiune de injectie mare timpii de injectie sunt infimi pe langa o rotatie completa a motorului. Ca idee, la 1800 de bari pentru a injecta 78mm^3 (~66 mg, echivalent cu ~165CP) motorina dureaza nici mai mult nici mai putin de 818.8 uS La 4000 RPM motorul face o rotatie completa in ~15ms. Deci fiecare grad de rotatie dureaza ~42uS. in 818uS se intampla ca motorul sa faca ~19.5 grade de rotatie. La 120mm^3 (102mg) durata ar fi echivalenta cu 26.8 grade, deci tot nu ar trebui sa dea cu fum daca ai suficient aer, dar aici deja puterea e peste limita (~250 CP).
e totul ok fara fum si restu in parametrii. eu momentan am 470 Nm cuplu la motor si 1.8 bar in turbo. ma bate gandul sa trec la un turbo pe bile... dar degeaba fac rost de mai mult aer. la alte injectoare nu ma bag si nu vreau sa risc cu amestec sarac. as mai avea loc de injectie ca sa mai urc cuplu dar prefer asa...
Fumul la turații mari poate fi de la: 1. Lipsa de presiune 2. Injecția nu se mai face in perioada optima, aceasta nearzind pana începe ciclul de evacuare. 3. Poate ai chiar o problema cu injectoarele.
Multumesc pentru raspunsurile elaborate, pai si in cazul asta ce ar trebui sa fac? Deci sa inteleg ca este ceva ce ar putea imbunatati la soft-ul meu? La injectoare pe vcds am valori de pana in 0.30, nu stiu ce sa zic dat fiind ca se corecteaza intre ele si n-as putea sa imi dau seama daca este vreunul mai lenes. Pai si @anarchy la tine cel putin observ ca ai schimbat turbina ca sa ajungi la cei 210cp, cu cea stock care ar fi varianta ok de putere?
Merge si turbina stock daca ai putin grija de ea. Dar intr-adevar la un utilizator normal e mai bine sa nu se depaseasca un anumit prag (as spune 195CP si 440 Nm cu turbo stock pe motoarele pana la CAHA).
Inteleg, pai sincer nu stiu ce sa fac mi se sugereaza sa caut alt tuner intrucat masina scoate fum in sarcina.. sunt prins intre ciocan si nicovala nu pot sa-i iau la rand chiar pe toti tinand cont ca am ales datorita feedback-ului primit, aveti vreo recomandare in acest sens?
Am am A5 SB-2014 2.0 TDI 177CP Quattro CGL si ma intereseaza o resoftare. Ma gandeam la REVO sau MTM ? Ce ziceti ?
Slayer mergi la Revo linistit. Ai un coleg in Cluj cu un B8 rosu care si-a facut la ei. Insista sa iti faca softul Revo, si nu conceptia lor proprie (care nu e ok). Sau daca ai drum la Timisoara te ajut eu.