1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. ovidiu37 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A5 s-tronic quattro, an fabricatie 2014, 2.0 TDI 177cp
    ok, alte opinii? :)
     
  2. adranvick 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 2006
    Exelixis Motorsport bucuresti.
    Racing Code bucuresti.
    Autokorbel - budapestra / ungaria (mai aproape de timisoara).
    Din pacate cei din ungaria au site in maghiara, dar poti sa trimiti un mail in engleza la info@autokorbel.hu
     
  3. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Fusei la Ginel. Mare om, si el, si Razvan.
    Multumesc pentru recomandare. Am alta masina acum.
    Cu drag vi-l recomand. A stat ~2-3 ore sa-mi aranjeze softul, sa calculeze, sa modifice.
     
    abpostelnicu, lowlife și Cata_ADC apreciază asta.
  4. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    la motorizarea ta nu trebuia sa stea 2-3 ore
    vino si tu dupa jumătate de an cu recomandarea
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Apr 2016
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Eh, si tu acum. Am stat plecat, m-am mai intors, am mai plecat, si dupa 3 ore cand m-am intors complet, am remarcat ca e gata.
    Poate si-a mai facut omu un sandwich intre timp, poate o cafea, nu stiu.
    Ne-a tinut pe loc faptul ca a aparut problema cu DPF-ul si a trebuit dat jos, si ne-a incurcat cu timpii. Am asteptat mai mult dupa dat jos DPF.
     
  6. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Per total tot cam asa a durat si la mine, prima oara prin decembrie am facut resoftarea la 175cai si 399nm asta cu filtrul pe masina, pe la inceputul lui aprilie l-am dat jos tot la el(+egr off) si am ramas la 180cp si 406nm, in peak la 4000rpm devenea un mic tractoras la fum :) Mi-a recomandat sa-i schimb injectoarele daca se doreste mai multa putere.
     
    ionut moisi ionut apreciază asta.
  7. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    cam greu de crezut. injectoarele tale duc pana pe la 240 cp.
    suntem cativa aici care rulam cu acest motor cu 210 cp fara pic de fum... incearca si la altii ca poate obtii un rezultat placut.
     
    abpostelnicu și Cata_ADC apreciază asta.
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Nu stiu ce sa zic, cand ajungeam pe la 4000rpm incepea si scotea fum.. mi-e greu sa cred ca fara dpf si egr off voua nu va scoate mai ales cu atata herghelie :) la 200cp nu cresc excesiv temperaturile pe ardere si toate cele? Ce cuplu motor aveti? Cutia ce zice, dar turbina?
     
  9. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Nu are treaba. Fiind common rail cu presiune de injectie mare timpii de injectie sunt infimi pe langa o rotatie completa a motorului.

    Ca idee, la 1800 de bari pentru a injecta 78mm^3 (~66 mg, echivalent cu ~165CP) motorina dureaza nici mai mult nici mai putin de 818.8 uS
    La 4000 RPM motorul face o rotatie completa in ~15ms. Deci fiecare grad de rotatie dureaza ~42uS. in 818uS se intampla ca motorul sa faca ~19.5 grade de rotatie. La 120mm^3 (102mg) durata ar fi echivalenta cu 26.8 grade, deci tot nu ar trebui sa dea cu fum daca ai suficient aer, dar aici deja puterea e peste limita (~250 CP).
     
    Crystyano YSX, lowlife, EuSebyU1 și alți 3 apreciază asta.
  10. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    e totul ok :) fara fum si restu in parametrii.
    eu momentan am 470 Nm cuplu la motor si 1.8 bar in turbo. ma bate gandul sa trec la un turbo pe bile... dar degeaba fac rost de mai mult aer. la alte injectoare nu ma bag si nu vreau sa risc cu amestec sarac.
    as mai avea loc de injectie ca sa mai urc cuplu dar prefer asa...
     
  11. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Fumul la turații mari poate fi de la:
    1. Lipsa de presiune
    2. Injecția nu se mai face in perioada optima, aceasta nearzind pana începe ciclul de evacuare.
    3. Poate ai chiar o problema cu injectoarele.
     
  12. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Multumesc pentru raspunsurile elaborate, pai si in cazul asta ce ar trebui sa fac? :) Deci sa inteleg ca este ceva ce ar putea imbunatati la soft-ul meu?
    La injectoare pe vcds am valori de pana in 0.30, nu stiu ce sa zic dat fiind ca se corecteaza intre ele si n-as putea sa imi dau seama daca este vreunul mai lenes.
    Pai si @anarchy la tine cel putin observ ca ai schimbat turbina ca sa ajungi la cei 210cp, cu cea stock care ar fi varianta ok de putere?
     
  13. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    am pus turbina de 170 cp de pe CAHA... nu e cine stie ce :)
     
    malita florin apreciază asta.
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Merge si turbina stock daca ai putin grija de ea. Dar intr-adevar la un utilizator normal e mai bine sa nu se depaseasca un anumit prag (as spune 195CP si 440 Nm cu turbo stock pe motoarele pana la CAHA).
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Inteleg, pai sincer nu stiu ce sa fac mi se sugereaza sa caut alt tuner intrucat masina scoate fum in sarcina.. sunt prins intre ciocan si nicovala :) nu pot sa-i iau la rand chiar pe toti tinand cont ca am ales datorita feedback-ului primit, aveti vreo recomandare in acest sens?
     
  16. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Am am A5 SB-2014 2.0 TDI 177CP Quattro CGL si ma intereseaza o resoftare. Ma gandeam la REVO sau MTM ? Ce ziceti ?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu zic sa mergi la Buzau sau Iasi. Mai multe detalii ai in topic. Citeste-l integral.
     
  18. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Slayer mergi la Revo linistit. Ai un coleg in Cluj cu un B8 rosu care si-a facut la ei.
    Insista sa iti faca softul Revo, si nu conceptia lor proprie (care nu e ok).
    Sau daca ai drum la Timisoara te ajut eu.
     
  19. SlayeRC 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 3.0 224CP S-Line
    Am uitat sa specific ca am cutie automata S-Tronic. Unde recomandati REVO?
     
  20. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    doar la oradea
     

Distribuie pagina asta