1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie pneumatica la A8 D3 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de alexu, 16 Feb 2010.

  1. Andrei23@ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2016
    Locație:
    uk
    Masina:
    Audi A8 2004 3.0l diesel
    Da sunt sigur. Cand am 4 persoane in masina se ridica singura si imi arata semnele cum se regleaza, adica masina cu verde si galben.
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ar trebuii sa apesi "Car" si dupa selectezi "Air Suspension". Aici selectezi modul preferat.
    Daca nu apare masina cu nivelele suspensiei dupa apasarea tastei "car", apasa "setup" si de aici selectionezi "air suspension".
    Aceasta operatie se face cu bordul aprins sau motorul pornit.
     
    Ultima editare: 13 Mar 2016
  3. Andrei23@ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2016
    Locație:
    uk
    Masina:
    Audi A8 2004 3.0l diesel
    Am facut ce ai zis dar tot nu-mi arata.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ar fi buna o diagnoza sa vezi daca ai ceva erori. Daca nu poti face o diagnoza, pune cel putin o poza cu imaginea ce apare cand apesi tasta "Car".
     
  5. TautClaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 benzina 2005
    Salut baieti ! Sunt nou pe aici. Sunt de curand posesorul unui A8 D3 din 2005, 4,2 benzina, iar masina are mai multe probleme, dintre care cea mai importanta a fi faptul ca uneori se ridica spatele maxim sus si fata ramane jos, alteori sta jos toata masina, Ma puteti ajuta cu un mecanic priceput la Cluj in materie de suspensii pentru D3? Multumesc anticipat ! :beerchug:
     
  6. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Salut, daca iti sta lasata de bot si ridicata pe spate sunt 2 variante dintre care una am simtit-o pe pielea mea recent.
    Ai o perna sparta pe fata sau compresorul dus. Eu le-am avut pe amandoua.Daca ti se sparge o perna in scurt timp se duce si compresorul.
    Singura varianta este sa schimbi perna cu una din dezmembrari sau noua ori o poti reconditiona dar nu se merita.
    Banuiesc ca in bord iti apare semnul galben si cel verde aprinse?
     
    TautClaudiu apreciază asta.
  7. TautClaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 benzina 2005
    Mulțumesc mult. Azi am remarcat ca partea dreapta este mai ridicată decat stânga. Am tot căutat pe toate forumurile un mecanic priceput la Cluj.
     
  8. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Inseamna ca din pacate mai mult ca sigur ai perna fisurata.Asta a fost prima simtpoma si la mine,daca poti sa o pui pe vag o sa vezi ca pe level control o sa iti dea air leaking in system ca una dintre erori.
     
  9. TautClaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 benzina 2005
    Miercuri am programat o la un domn mecanic care am înțeles ca a lucrat la Audi Cluj. Sper sa nu ma usuce de bani :). Mulțumesc mult pentru răspunsuri. Cafeaua o dau la Cluj cu drag ! :)
     
  10. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    Cand ai luat-o trebuia sa o duci la reprezentanta sa ii faci o diagnoza si iti ziceau aia acolo daca are ceva.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va rog sa nu mai postati mesaje care nu au absolut nici o legatura cu titlul acestui topic. Exista arie de prezentare a masinii si topicuri dedicate pentru fiecare problema in parte. Nu facem o varza din topicuri. Mesajele care nu au legatura cu acest topic au fost sterse/editate. Multumesc pentru intelegere.
     
    AndreiValentin și TautClaudiu apreciază asta.
  12. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    Salut baieti. Detin un a8 3.7 si am pribleme la suspensie sunt la al-2-lea compresor in 10 luni. Problema este in felul urmator: compresorul merge mereu in timpul deplasarii iar cand opresc masina la 0 km se opreste si el...reiau plecarea de pe loc si fix la viteza de 40 km/h porneste de fiecare data..lucru foarte ciudat. Mentionez ca pernele nu au poerderi iar daca merg pana in 40km/h compresorul nu porneste. A intampinat cineva asa ceva. Compresorul este nou si ridica masina de la dybamic la lift in 15 secunde..dar in 3 luni maxim se strica.. nimeni nu are idee ce ar putea fi..ce este drept nici meseriasi nu am intalnit cu adevarat. Multumesc!
     
  13. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Pune vagcom-ul si fa o diagnoza.
    Asa pe ghicite nimeni nu iti poate spune ce probleme ai
     
  14. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    Acum ceva timp am gasit erorile: supraincalzire compresor si scurgere aer in sistem..Dar scurgerea sigur a aparut in urma supraincazirii compresorului. Masina nu pierde nici la perne nici la furtunul de presiune care duce in blocul de valve se comporta normal pe loc adica ridica foarte rapid si coboara.
     
  15. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Trebuie sa interpretezi erorile si asta te va duce direct la sursa problemei ..
    Asa la ghici avem multe variante .. furtunas intepat pe traseu , bloc de valve , compresor , codare incorecta , adaptare incorecta ,perna , dar cel mai probabil ventil suspensie problematic .. undeva este cauza . Recomandarea mea este sa te duci la cineva care stie cu ce se mananca sau cel mai simplu la reprezentanta pentru o constatare nu costa mult ..
     
  16. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    Senzor G291 si senzor nivel stanga fata au fost gasite. S-au sters, erori zero. M-am deplasat cu masina iar si aceeasi poveste la 40 km/h porneste compresorul si se opreste cand masina ajunge la 0 km/h. Reiau plecarea, iar porneste la 40 km/h dupa 1 zi de mers erori 0, tot aceeasi simptoma.
     
  17. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    [​IMG]
    [​IMG]

    Imaginile sunt dupa allroad dar principiul este acelasi asezarea este alta dar ca idee .. pare a fi vb de blocul de valve
     
  18. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    G291 intermitent am de mult eroarea si nu merge compresorul mult. Alte erori nu am avut. La tine poate ai probleme cu perna sau rezervor, indicat e sa te duci la cineva care se pricepe. Apropo aproape orice compresor se reconditioneaza, nu merita sa cumperi nou. Succes si sa ne tii la curent.
     
  19. talmazan

    talmazan 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    lehliu gara
    Masina:
    a6 c7 3.0tdi
    isvaly am sa schimb blocul de valve. Cu toate ca multi spun ca acel senzor este in compresorul de perne. Problema este ca si cu erori zero tot porneste intr-una dar dupa o perioada de cateva zile apare senzorul asta G291. O sa revin cu detalii

    apokalypsm Poate la tine se comporta altfel eroare. Eu pe G291 il banuiesc cu probleme pentru ca este vorba de cititorul de presiune. El citind eronat da comanda compresorului sa porneasca Iar la capitolul scurgere aer nu exista nimic. Am sa schimb si blocul de valve si revin.
     
  20. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Mai este o varianta si anume releul J403 care este sub volan(trebuie demontate plasticele de sub volan) este un releu 373 (12v 40A parca). Acest releu da comanda la compresor(are legatura si cu G291), sunt multi carora le-a ramas pe deschis si a mers pana s-a ars. Rog pe cineva de pe forum sa ne dea codul OEM al releului daca se poate(exista si ordinare, dar nu recomand) si eu l-as schimba pentru siguranta.

    Ai aici descrisa toata operatiunea: http://www.audiworld.com/forums/a8-...60/where-hell-j403-relay-box-located-2804154/

    Succes si sa ne informezi!
     

Distribuie pagina asta