Salutare Si eu am devenit mandrul posesor de allroad 2.5 tdi 2003 fabricatie,manuala cu butonul rosu pe schimbator,trapa cu celule ...ce sa mai...e frumoasa tare. O am de vreo 2 luni dar acum pot sa scriu si eu pe forum de ea...pana acum a stat pe masa de operatie. Am luat masina de la 100 km de bucuresti,mergea ceas la proba... dar cum am ajuns cu ea acasa tremura din toate incheieturile) Am ajuns la service si de acolo a inceput nebunia Motor desfacut piesa cu piesa ,initial am zis ca scap ieftin cu 1 2 injectoare dar alea erau ok...inlocuit segmenti..capace...pompe..semeringuri ..patine (am avut noroc ca axele aratau f bine) distributie,ambreiaj,volanta ...vbmecanicului meu " cumetre...totu'nou" Acum mai am ceva probleme cu pernele...adica nu imi baga compresorul cum trebuie (6-7bari) am inteles ca se poate reconditiona.
Exista kit de reparație pentru compresorul de aer. Defapt vine pistonul si segmentul care se uzează. O sa te bucuri de mașină și o sa ai multa satisfacție.
Sa o stapanesti sanatos @Adi_bra !!! Asta e când cumpărăm mașină second-hand, nu degeaba ii zice second-hand. Eu am ajuns la concluzia ca e loterie.cum e norocul. Dar cu răbdare, ceva cașcaval :D o aduci în starea în care vrei tu și apoi te bucuri de achiziție. Mult succes! Poze???
Adi_bra stai liniștit ca si mie la fel mi s-a întâmplat, dupa o luna a crapat tot.. Sa ai noroc de ea si multi km fara probleme
Sa o stapanesti sanatos! Am fost la un pas sa o iau eu, mi se pusese rau pata pe ea Arunca un ochi in anunturile vanzatorului Este fostul proprietar... http://olx.ro/i2/oferte/user/sdPR/?search[user_id]=6726371&view=gallery
Ce tare..si eu o aveam pe asta pe sortlist (sper sa nu o confund). Eram si eu in cautarea unui astfel de exemplar, dar greu mai gasesti unul ok mentinut, cu anumite dotari (trapa, webasto, reductor, piele..etc) si cu taxa achitata . Sa-l stapanesti sanatos!
Multumesc...dar cum am mai spus...afara vopsit gardul si inauntru leopardul...mi a mancat ceva lei pana acum. In momentul asta e aproape de ce trebuie. Va tin la curent
să te bucuri de ea, dacă mașina va fi pusă la punct te vei îndrăgosti de ea. Acum că ai luat-o pe drumul asta trebuie să continui, poate pare sac fără fund dar odată adusă la forma pe care o merită all road-ul vor veni și satisfacțiile. La mea anul trecut în iunie i-am schimbat garnitura de chiulasă și de atunci și până acum nu nu mai avut probleme. Eu su mulțumit de all road-ul meu , fapt nu mă mai satur mergând cu ea, arată și se comportă într-un mare fel.
Domnilor , sa-mi fie cu iertare , dar modelul asta este teapa suprema. Motorizare , tren de rulare dezastruos,componente ce pica pe banda rulanta, etc , etc , etc ..... Vrei masina cu reductor , alege un Forester si am incheiat discutia ... Sa-mi fie cu iertare , dar modelul asta este cel mai prost cu putinta inventat vreodata .... care satisfactie , care placere !?!?!? Sa fim seriosi domnilor , este o masina de tepari , pentru fraieri . Costurile de intretine re sunt uriase , si , pentru ce /!?!?! Nimic ! Am fost si eu tentat , dar m-a ferit un prieten bun de necazul asta .... "La mea anul trecut în iunie i-am schimbat garnitura de chiulasă și de atunci și până acum nu nu mai avut probleme. Eu su mulțumit de all road-ul meu , fapt nu mă mai satur mergând cu ea, arată și se comportă într-un mare fel." Eu cred ca pana la momentul asta nu ati condus masini cu adevarat . Pe scurt , masina asta este o cotoarba .... Inteleg ca fiecare isi lauda fierul , dar asta este ruginit la propriu ....! Stima !
Fiecare persoana cu alegerile lui, bune sau rele. Mi se pare deplasat comentariul tau, fara suparare.
Văd că colegul e pornit împotriva faptului că i-am schimbat garnitura de chiulasă și totuși laud mașina. Eu cred că era normal să cam pice garnitura mașina având spre 300.000 km. Păi ce ar fi vrut, să facă 300k sau 500k km fără vreo investiție? Eu recomand mașina dar pentru cei care își permit căci într-adevăr nu e ieftină deloc la întreținut însă chiar se simte într-un mare fel atât on cât și off road. Dacă colegul Adi-bra merge până la capăt cu aducerea mașinii la o formă cât mai bună eu zic că nu va regreta.
Nici un Audi nu e ieftin de intretinut, dar asta depinde de conceptul fiecaruia. "Ieftin" nu are aceeasi definitie pentru toata lumea. In fine, the end.
Stiti vb aia...ai intrat in hora ..joci. Pana nu o aduc la starea initiala nu ma las...si sunt ambitios tare din fire Colegul de mai sus cred ca ori e bemveist (am avut si eu...chiar ultima inainte de audi) ori a avut vreo teapa mai mare decat mine de este inversunat asa Daca vrei masina tipla ...trebuie sa o iei noua ...restul inseamna pasiune
Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte multi km fara incidente! Am avut doua 2.5 AKN si AKE, nu sunt masini ieftin de intretinut dar in nici un caz nu "este o masina de tepari , pentru fraieri". Cat despre colegul marius555, probabil este bemveist dupa comentariul deplasat. Sunt de parere ca pe forum trebuie sa existe o minima diplomatie, indiferent de parerea individuala. Allroad-ul c5 este singurul allroad capabil de o prestatie "onorabila" offroad. Intretinuta, este o masina robusta si in acelas timp frumoasa. Sa o pui la punct si sa te bucuri de ea!
Domnilor , sa-mi fie cu iertare , eu apreciez munca colegului si pasiunea sa ... De altfel , nici eu nu am toate tiglele pe casa... Pe de alta parte nu trebuie sa fi "bemveist" pentru simplul motiv ca iti faci publica repulsia fata de o marca auto ce a scos un model plin de hibe si probleme . Problema am expus-o asa pentru ca imi pasa de "suferinta" colegului , dar deh , asa sunt astia "bemveisti" In concluzie , repulsia mea este fata de producator care , pe fiecare model "modern" pe care il produce are grija sa puna o "problema" , fie ea de natura hardware sau software. La urma urmei , traim intr-o societate de consum si suntem buni de plata ! @Theseus : vreau sa vad diplomatia dumneavoastra cand mergeti la reprezentanta dupa 5.000 de km si le spuneti ca masina consuma 1l ulei / 1000 km ...) Paste Fericit domnilor!
marius555 ști vorba aia din bătrâni NU TOȚI CÂINII SUNT SCURȚI DE COADĂ Mașina colegului nu este un model plin de ,,hibe" , ,,probleme".......... Sa îți zic o chestie toate mașinile și toate modelele indiferent de marca,au anumite probleme tipice modelului și generației respective. Excluzând din discuție parte de motor cu problemele lui tipice cărora în timp s-au găsit soluții și dacă ai sa fi corect o sa înțelegi ca nu este nimic drastic dacă după 300000km schimbi și tu un set de axe și culbutori. Dacă schimbai astea la fiecare revizie eram deacord cu tine ca este o problema majora. Însă nu uita ca orice motor are uzura. Și legat de modelul allroade care l-ai numit țeapă am curajul sa te contrazic. Pai ce la modele cu suspensie clasica nu schimbi arcuri(echivalentul pernelor)? Cu excepția compresorului și modelul cu suspensie clasica are toate piesele. Și o sa poți sa vi sa îmi zici ca nu asa repede și eu o sa zic ca da te duc mai mult dar nu sunt și în stare de funcționare optima. Ca la o mașină cu arcuri mergi cu ele și dacă ele sunt moarte ca încă nu s-au rupt spre diferența de allroade care exista variante bune sau sparte. Și compresorul sa îl recondiționezi costa exact 300lei și nu îți trebuiesc aptitudini de inginer doar umpic de atenție.Si compresorul nu se strica zilnic eu am reparat unul la un allroade care are 600000km. Și s-a poluat destul topicul omului care și-a luat o mașină care și-a dorit-o. Dacă ar gândi toată lumea ca tine dramatici am fi o planeta de maratonisti și aia mai bogați de cicliști. Succes cu mașină și sa ne pui poze când este gata.
Aici incheiem discutia contradictorie. Multumesc. Restul mesajelor vor fi sterse daca mai sunt scrise la fel ca cele de mai sus.
Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute colegu' ! De putin timp sunt si eu proprietarul unui allroad, dar cutie automata si sunt foarte incantat de ea!