1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - sau tren de rulare - la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de alincelfin, 8 Mai 2010.

  1. Bogdan-nt 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2006
    Stii prea bine ca ce e schimbat nu mai e "ca ala nou". Da e frumos nu zic dar ne deviem de la subiect :detective2: . Ce ar putea strica mai exact un cauciuc invechit la bratele superioare daca nu chiar bratele? Care sunt simptomele unui telescop defect ? Mentionez ca ambele planetare au joc roata-cutie de viteze(stanga-dreapta), cand misc de ele se aude sunet de fier pe fier, se misca cam 1 cm. Este normal aces joc?
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ba e ca ala nou daca asa il cumperi. Dar nu e ieftin. Nu ma apuc acum sa iti insir ce mai poate strica o bucsa terminata, nu asta e scopul. Iar daca nu vrei sa le schimbi, iar nu e problema mea.
    Un amortizor are si el o durata de viata dupa care oboseste. Nu trebuie sa fie neaparat defect ca sa trebuiasca inlocuit (se inlocuiesc ambele deodata, nu conteaza daca numai unul pe o parte este terminat). E mai elastic decat trebuie sa fie. Iar daca e si curs, s-a terminat cu el. De curiozitate, mergi sa faci un test de amortizoare (exista un stand pentru asta) sa vezi la ce capacitate au ajuns.
    Asta e una din stricaciunile care apar, amortizoarele de la brate terminate si invers.
     
    Bogdan-nt apreciază asta.
  3. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salut!
    In final am descoperit si eu de la ce se auzea scartaitul enervant: o bucsa de la cadrul motor . 70ron/bucata- Lemforder.

    Catalin
     
  4. Dragos Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 2.0TDI BPW 2007
    Salut!

    Am o bataie in partea stanga fata.. la viteza mica..indiferent ca sunt rotile virate..sau drepte!
    Se simte foarte bine in suportul pe care tin piciorul stang (am cutie automata). Se si aude..destul de tare!
    Daca plec brusc..sau in timpul mersului, la peste 30-40 km/h nu se mai simte/aude nimic.

    Ce anume poate fi?

    Multumesc!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Masina ta are un sistem multilink cu 14 brate (fara sa pun la socoteala bucsele de la bara stabilizatoare). Deci, pe partea cu problema ai nu mai putin de 7 elemente de directie care iti pot face probleme. Daca nu te duci la un service sa iti faca o constatare noi nu avem de unde sa stim in care ai joc sau care e dus.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E foarte greu de presupus...ai rabdare macar pana un mecanic face o verificare minutioasa a sistemului de directie/suspensie.
     
  7. Dragos Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 2.0TDI BPW 2007
    Mulțumesc. Voi reveni cu rezolvarea..
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Mai 2016
  8. Bogdan-nt 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2006
    Salut, revin cu o intrebare,
    Ce este aceasta piesa? Este ceea ce a spus mai sus bugscata? Adica o bucsa de la cadrul motor? Se pare ca problema mea de la ea vine, am simtit punand mana pe ea in timp ce reproduceam zgomotul, nicidecum de la brate care intradevar nu sunt in cea mai buna forma dar acela este alt zgomot(un scartait de cauciuc la denivelari). Aveti piesa respectiva in poza( este situata pe partea stanga, langa ea se poate observa tamponul motor):
    64b29a64faa3ee211f90586acc443bea.jpg
    Multumesc!
     
  9. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salut,
    Ai dreptate, piesa incercuita este o bucsa de la cadrul motor. Ai grija si cum este cadrul motor montat sa nu se atinga in lateral de caroserie (si asta poate genera zgomot).
    Catalin
     
    Ultima editare: 2 Iun 2016
    Bogdan-nt apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bogdan-nt bucsa cadru motor. Se schimba obligatoriu toate cand se demonteza acel cadru motor pentru schimb de bucse. Se monteaza la presa de forta sau chiar pe masina se foloseste un cilindru cu presiune si niste scule speciale pentru demontat - montat. Aceasta ultime scule - acel cilindru de presiune de care iti spun nu prea le are nimeni in service (in afara de mine eu nu prea am vazut sa se foloseasca asa ceva prin service-urile din Romania si crede-ma ca stiu cam toate reprezentantele ce scule folosesc). In concluzie trebuie demontat tot cadrul motor.
     
    Bogdan-nt apreciază asta.
  11. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    Vă salut dragi membri,

    Am o mare dilema. Am schimbat acum 1 sapt. toate bratele pe fata (acel kit directie, inclusiv bieletele de directie - SWAG). Erau bucsele crapate si cam troncanea.... De asemenea am schimbat si uleiul la servodirectie.
    http://www.autokarma.ro/ulei-cutie-viteze-automata/atf-dexron-iii/mobil-1/56/11018
    Bineințeles că nu cu ulei de acesta trebuia.....mecanicul lui pește prăjit......a spus că-i bun și asta.

    Am realizat si reglarea direcției.


    Probleme după ce am schimbat tot ce am spus mai sus:
    1. Se aude o bataie destul de deranjantă la denivelări relativ mici, Când rotesc brusc stanga dreapta ...intr-adevăr se aude un zgomot - o bataie...pocnitură - Nu se auzea inainte.
    2. Volanul merge putin mai greu, dar nu mai revine singur la pozitia 0.

    Aceste probleme nu erau inainte de a schimba cele mentionate mai sus.

    Intrebarea mea este: Se poate ca mecanicul să fi făcut ceva gresit si din aceasta cauză să întâmpin problemele astea?

    Ma dispera faptul că nu stie de la ce ar mai putea bate.... A spus si el ca posibil din caseta de directie..... daar.....


    Multumesc!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bieletele de directie nu vin in kit, au fost verificate ?
    Unghiul de directie l-ai facut dupa ce ai schimbat kit-ul ? Din cauza asta nu iti mai revine volanul, ori nu l-ai facut, ori e facut prost.
     
  13. cris_rcc

    cris_rcc 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi 2007 brb 116cp
    Salutare,
    A schimbat cineva recent toate bratele la un A4 B7 ? Tocmai am venit de la mecanic si cam au joc. Poate sa-mi spuna cineva o firma mai de incredere ? Am mai citit si am observat ca s-au folosit foarte mult Lemforder. Merci.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lemforder/TRW sau Meyle HD.
     
  15. cris_rcc

    cris_rcc 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi 2007 brb 116cp
    de premiere a auzit cineva? 1200 ron- made in france
    de cele mentionate mai sus lemforder ,trw ,meyle hd imi poti spune un pret sau unde anume sa caut.merci!
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt atatea magazine de piese auto online. Poti cere o oferta si la colegii de pe forum din aria Publicitate.
    Lasa kit-urile la 800-1200 ron, ATEC, Moog, etc.
     
  17. cris_rcc

    cris_rcc 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi 2007 brb 116cp
    ok.merci pt info.
     
  18. razvanfcs 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI (CJCB), 2013, 100 kW, 136CP, WAUZZZ8KXDA099365
    Revin cu problema mentionata mai sus. Am schimbat si bieletele de directie, am refacut directia dar problema nu dispare.
    Posibil ca aparatul de reglare unghiuri directie sa fie defect ? Am fost prezent cand s-a realizat reglarea si toate reglajele s-au oprit in zona verde.
    Am facut directia de trei ori (bineinteles la acelasi service) de fiecare data imi spuneau că mai verifica odata, in fine.
    Este destul de deranjant să tragi de volan cu simt de raspundere ca sa-l aduci in pozitie zero.
    Din ultima discutie mi-a spus că echipamentele astea regleaza numai convergenta. Asa este ?
    Atasez cateva imagini cu rapoartele emise de echipament

    PRIMA VERIFICARE.jpg

    A DOUA VERIFICARE.jpg

    A TREIA VERIFICARE.jpg
     
  19. cris_rcc

    cris_rcc 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4 b7 1.9tdi 2007 brb 116cp
    Salut! Tocmai mi am cumpărat toate brațele(TRW)la audi si urmează înlocuirea acestora.A întâmpinat cineva anumite probleme la înlocuire?un prieten tot cu b7,le a înlocuit recent si a avut probleme cu fuzetele. S au rupt urechile de prindere unde vin brațele de sus prinse in fuzeta.si-a pus fuzete de b6.luni merg sa le schimb si nu stiu la ce sa ma astept.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In mod normal nu trebuie sa ai probleme. Daca in schimb mecanicul bate cu ciocanul ca ciobanu' in fuzeta sa scoata surubul sau bratele superioare, se poate intampla sa fisureze fuzeta.
     

Distribuie pagina asta