1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare - Suspensie (brate - capete de bara - arcuri - amortizoare) la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de lucian co, 12 Ian 2009.

  1. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    I-am spus si eu ca sunt semi slick ce are acum dar el batman-batman... cat si sa inchida geamul la peste 200 :)
    M-am dat cu masina lu' hotomanu' si e liniste mormant in masina, nus ce drac aude el, nu-l bagati in seama ca e cu capu'
     
    mare_hotz apreciază asta.
  2. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    [emoji23] [emoji23]
    Are pasaricile lui "urcate" la etaj.
    Eu am Dunlop Sport BluResponse si te pot asigura ca e mormint in masina.
     
  3. Eleanor28 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 TDI AKE 180hp Quattro cutie manuala 2003
    Salutare din nou,
    Nu stiu ce sa zic despre volant, daca acolo ar fi problema n-ar trebui sa se manifeste si pe loc cu motorul pornit, la ralanti, sa tremure masina, sa se auda batai, etc.. (am avut probleme cu volatul la un VW Bora care tremura si facea ca toate cele la ralanti).
    Cand sunt probleme cu volantul, acestea se pot mainifesta doar cand pleci de pe loc cu rotile virate, de ce nu s-ar manifesta si atunci cand pleci inainte, nevirat (incerc si eu sa inteleg)?
    In fine eu ma gandeam la fel si fel de treburi, gen grup diferential, fata , spate, cardan, etc., nici de cum la volant dar nu se stie niciodata. Volantul se poate verifica si fara inlouire, e complicata operatiunea sau verificarea se poate face doar montad un altul?
    Ce am mai observat este ca mai are niste simptome si cand nu este virat chiar la maxim volanul si anume cand plec de pe loc cu volanul virat ca sa iau o curba la 90gr (de exemplu plec de pe loc dintr-o intersectie si virez spre o strada perpendiculara pe cea de pe care vin) parca se inoada putin masina ca si cum asi trece peste niste galme. Posibil sa fie chiar volantul si sa nu cupleze bine ambreiajul din cauza lui, etc... Mentionez ca directia i-am facut-o si este OK.

    Va multumesc si cand puteti astept raspunsuri.
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Cred ca de cand am inceput sa dau muzica incet, totusi probabil de acolo e,acuma de ce sa nu ma laud..ca mai vreo 2-3mm de profil pe ele,asa ca e cazul sa scot iar banii de la ciorap
     
  5. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Eleanor,am intampinat si eu problema asta de doua ori exact dupa un schimb de anvelope, problema a aparut din trei cauze,capetii de planetare ambii uzati,geometria nearanjata dupa schimbul cu o zi inainte al bratelor si bineinteles am gasit in anvelope peste 2,9 presiune, totul la viraj strans in locuri unde se cerea tractiune
     
  6. Alexandru21

    Alexandru21 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 Avant,2.5 TDI AKN
    Salut! Intampin o problema ciudata dar oarecum comuna din cate am citit aici pe forum , mai exact se aude un "pacanit","cauciuc care se roade" la viteze pana in 50 kmh , si la virari de volan (la parcari), totul incepe dupa vreo 5 minute de mers cu masina , iar daca carosabilul este umed nu se mai aude nimic.(v.am spus ca e ciudat)
    Mentionez ca am schimbat de curand(o saptamana) :- bratele superioare pe puntea fata pe ambele parti deoarece aveau pivotii uzati (TRW)
    -bratele de la amortizoare care erau si alea uzate (TRW)
    -am inlocuit si 2 bucse tot pe puntea fata la bratele de jos paralele cu cele de la amortizoare deoarece erau obosite si cand le.am desfacut s.a rupt bucsa de cauciuc
    -capetele de planetara le.am inlocuit acum 2 luni deci nu se pune problema
    -discuri/placute fata noi
    -amortizoare fata/spate noi (SACHS)

    Totul a fost facut la indrumarea unui mecanic si pe verificate , in fine , am bagat ceva bani in toata lucrarea iar zgomotele ciudate mentionate mai sus persista....ce pot face ca sa scap de ele ? Mecanicul respectiv mi.ar fi spus ca e posibil sa fie uzata caseta de directie si ca asa se manifesta, directia este buna si prompta , lichid servo este ....astept o parere si de la voi ! O zi buna
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te-ai gandit ca pot fi si anvelopele de vina ?
     
  8. Alexandru21

    Alexandru21 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 Avant,2.5 TDI AKN
    audi66
    anvelopele sunt stok pe 16 , bridgestone , anul trecut le.am cumparat
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Alexandru21 Dupa ce ai umblat la elementele mai sus enumerate ai facut geometria la masina ?
     
  10. Alexandru21

    Alexandru21 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 Avant,2.5 TDI AKN
  11. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Atunci iti sugerez sa iti refaci geometria la roti, asta este toata problema ta
     
  12. Alexandru21

    Alexandru21 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 Avant,2.5 TDI AKN
    O sa incerc si varianta asta , deacuma pe vineri , ca maine e sarbatoare
     
  13. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Pai mai ai de schimbat bratele curbate și capetele de bara și îți zic eu ca o sa scapi de problema.
    Sau de proba dale pe rand cu wd40 și vezi care tace dai la pivot și la bursa,fiecare brat pe rand.
     
  14. Alexandru21

    Alexandru21 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 Avant,2.5 TDI AKN
    Nu am reusit sa ajung la mecanic sa verific geometria. Intre timp am postat un clip video pe youtube cu sunetul ciudat. Dati volumul la maxim si ascultati cu atentie :)

     
  15. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Cred ca zgomotul ala nu are nimic a face cu suspensia ci mai degraba cu coloana de directie
     
  16. Alexandru21

    Alexandru21 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 Avant,2.5 TDI AKN
    Ce as putea face ca sa vad daca zgomotul vine de la coloana de directie ? "Patiserii" la care am fost nu stiu / nu au mai auzit un zgomot asemanator. Deci ei nu ma pot ajuta. Asa sa inlocuiesc piese pe ghicite, pot face si eu.
     
  17. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Verifica
    coloana de direcție
    Jocul la caseta de direcție
    Bieletele de direcție.
     
  18. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    si eu zic ca e din coloana de directie sa verifici/ungi cu vaselina crucea cardanica de sub volan e spre pedalier
     
  19. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    eu zic ca mai mult ca sigur este pompa de servo.
     
  20. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Nici o șansă să fie pompa de servo.
    Dacă pompa începe sa facă figuri,,miaună" dacă nu mai face presiune deloc tragi cu doua mani de volan.

    Dacă este de la crucea de la coloana de direcție vaselina nu o sa ajute jocul respectiv.doar cu schimbata o sa rezolvi problema.
     

Distribuie pagina asta